Szorosan egymás mellett aludtunk el.Másnap reggel vígan pattantam ki az ágyból.Nem tudom miért,egyszerűen csak olyan boldog voltam mimt eddig még sosem.És mindig ezt érzem amikor Zozoval vagyok.De nem tudom miért,na mindegy,idővel remélem minden a helyére kerül és letudom írni mit is érzek Kempf Zoltán iránt.Kimentem a konyhába és csináltam reggelit ami egy egyszerű rántotta volt.Lusta voltam konyhatündért játszani.Tudni kell,hogy én csak zenével tudok sütni/főzni/takarítani.Ez most is így volt.A kis hátizsákomban kezdtem el keresni a fülesem ami persze a legalján volt.Megtaláltam és amikor megfordultam egy édesen szuszogó halálosan cuki Zozoval találtam szembe magam.Elővettem a telefonom és megörökítettem.Visszasétáltam a konyhába,majd bedugtam a fülesemet és elindítottam az első zenét amit kidobott a Youtube ami nem volt más mint Arizona Zervas tól a FML.
Edények után kutattam és annak ellenére,hogy tudtam,hogy Zozit nem kéne felébreszteni telitorokból kezdtem el énekelni és az énekléssel együtt jött a tánc is.Ha most valaki meglátott volna azt hitte volna,hogy kiszöktem az elmegyógyingézetből.Amikor épp zártam volna el a gázt két kéz karolta át a derekamat.
-Bárcsak minden reggel erre kelnék fel!-puszilt bele a hajamba Zozo akiről eddig azt hittem alszik.Éreztem,ahogy elvörösödik az arcom.
-Cuki amikor zavarban vagy!Főleg ha ez miattam van.-húzott még ennél is kőzelebb magához ha ez egyáltalán lehetséges.____________________________________
Na sziasztok! Iszonyúan sajnálom,hogy nem tettem fel részt csak nem igazán van mostanában sem időm, sem kedvem sztorit írni viszont most írtam 6 részt szóval nem sokára érkezik a folytatás❤
YOU ARE READING
𝙴𝚐𝚎𝚛𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚣𝚍𝚘̄𝚍𝚘̈𝚝𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗
Romance-szünetel- Melinda influencer aki úgy dönt hogy barátnőjével,bátyjával és a bátyja barátnőjével elmennek Egerbe. Elsőnek strandra mennek ahol a lány találkozik Kempf Zozoval.