22.rész

138 3 1
                                    

Reggel arra keltem,hogy Csumpi nyalogatja az arcomat.
-Jóreggelt Csumpesz!-simogattam meg az állatot.-Apádat is költsd fel,kérlek!-kértem meg a kutyát majd kiballagtam nehezen a fürdőbe,hogy rendbe tegyem magam.Mikor kijöttem a fürdőből a sminkes cuccomért az alvó Zozo egy csumpit simogató fiúvá változott.Már vittem volna be a sminkeimet amikor  kikapta a kezemből.
-Nem,nem anélkül is gyönyörű vagy semmi szükséged festékre!-tette le az asztalra a sminkjeimet.Majd visszafordult hozzám egy hosszú csókra.Csókcsatánkat az ajtónyílása zavarta meg.
-Bocsi,de anyáék üzenik,hogy gyertek le reggelizni.-mondta Patrik majd meg sem várva a válaszunkat bezárta az ajtót.
-Na menjünk te csoda fiú!-ráncigáltam le Zozot a lépcsőn.
-Jóreggelt!-köszöntek egyszerre
-Nektek is!-mondtuk egyszerre Zozoval majd leültünk az asztalhoz.A reggeli rántotta volt baconnel.
-Köszönöm szépen a reggelit de mostmár indulnunk kell Zozoval mert beszeretném mutatni őt a családomnak.-mondtam miután mindketten befejeztük az ebédet(mármint én és Zozo)majd felsétáltam a szobánk felé.Átöltöztem és megvoltam elégedve magammal így lőttem egy képet amit kitettem instára és jött rá 15 ezer like és 56 komment.



Zozo is átöltözött majd elindultunk.Az út alatt sok mindenen kattogott az agyam.
Mit fognak szólni Zozihoz?Ellenzik vagy támogatják majd a kapcsolatunkat?Nyugi Melinda,minden rendben lesz.Zozo hamar észrevette,hogy ideges vagyok.
-Nyugiii,minden rendben lesz,itt vagyok csak ne idegeskedj kérlek mert nagyon rossz így látni,hogy majd szétrobbansz.-tette kezét a combomra.
-Mindennél jobban szeretlek!-kulcsoltam össze ujjainkat.
Na és elérkezett a pillanat.A szüleim házának a kapuja előtt álltam.Zozo amint kiszállt a kocsiból mellém lépett majd magához húzott egy rövid csókra.
-Ne idegeskedj kérlek,esküszöm,hogy minden rendben lesz!-mondta miután elhúzódtunk egymástól.Rettegve,de megnyomtam a csengőt Anya,Ági szaladt ki a házból elsőnek majd követte őt a húgom Evelin es apu akit Gábornak hívnak.Mindhárman lerohantak majd észrevették az egyedül ácsorgó Zozot.
-Biztos te vagy az a bizonyos csodafiú-ölelte meg anyukám majd apu is tette ugyanezt.-nagyon sok jót hallottunk rólad
Valószínüleg a 10 éves húgom örült Zozonak a legjobban.
-Uristen,az igaz hogy youtuber vagy?Az is hogy bmx világbajnok vagy?Ez nagyooooon menő!-bombázta szét kérdésekkel szegény Zozot.
-Ezekből minden igaz-vigyorgott Zozo
-Jaj,egoista!-cukkoltam a barátom
-Mégis beleszerettél ebbe az egoistába-vigyorgott még jobban.Már ha lehetséges.

𝙴𝚐𝚎𝚛𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚣𝚍𝚘̄𝚍𝚘̈𝚝𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗Where stories live. Discover now