1.rész

611 13 0
                                    

Ma reggel majd ki csattantam a bőrömből ugyanis Andival és az öcsémmel Tamással elmegyünk a hétvégére ellátogatunk Egerbe. Miután jóllaktam a szokásos müzlivel elindultunk kocsival Eger felé. Másfél óra utazás után megérkeztünk egy szállodába.Én a barátnőmmel kerültem egy szobába  az öcsém pedig a barátnőjével  Verával. Amint kipakoltunk első dolgom volt bezuhanni az ágyba és megnyitni az Instát. 456 like, 56 komment, 13 üzenet és 5 jelölést kaptam tegnap óta. Likeoltam pár kedves kommentet, válaszoltam az üzenetekre és mentem is kipróbálni Eger skateparkját. Amihez csak egy szürke rövidnadrágot, egy sárga pólót és fekete kockás Vans cipőt vettem fel. Felpakoltam a védő szerelést és csináltam pár könnyű trükköt majd vissza mentem a szállodába és megettem egy tál cseresznyét. Mire megettem már teljesen kimerültem, hiszen 32°C volt és nem könnyű ilyen melegbe deszkázni.Egy 3 órás alvás után felkeltem 14:00 kor arra, hogy Vera mosogat és csapkodja az edényeket.Jézus,miért utál ennyire?
Köztudott,hogy Veronika nem bírja a pofám de attól még nem kéne az idegeimen táncolnia mert nem balerina! Nagy nehezen elkészültem majd ki is raktam a mai első Insta sztorymat az "Indulás a strandra" címmel. Rózsaszín rikító bikinim szinte alig látszott a hófehér bőrömön. Barnulj Meli,gyerünk már! Mikor megérkeztünk és megtaláltuk a napozásra kíváló helyet lepakoltuk a hűtőtáskát és a táskákat,törülközőket amikor egy csapatot hallottam indulót énekelni:
"Miénk a bajnok csapat pirosban versenyzünk,
Rohanunk és győzünk 10 pontot szerzünk,
Miénk a bajnok csapat egymásért küzdünk,
Nánánánáná egymásért küzdünk!"
Nem tudtam kik azok csak furcsán néztem rájuk,hogy minek ordibálnak torkuk szakadtából. Majd gondolkodásomat az öcsém szakította meg:
-Hé, Meli! Kapd el!-hozzám vágott egy nutellás szendvicset és mivel köztudott,hogy nincs jó reflexem teljesen nutellás lett a testem.Egy kisfiú jött oda képet csinálni ami persze annyiból jó, hogy nem kellett leguggolnom hozzá mert kb 168 cm volt és én pedig 167 szval még egy centivel magasabb is volt nálam. Miután megkapta a képet rám fröccsent egy csomó víz mert valami 3 idióta beleugrott szaltóval az úszó medencébe miközben a Tik-Tokot énekelték.




𝙴𝚐𝚎𝚛𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚣𝚍𝚘̄𝚍𝚘̈𝚝𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗Where stories live. Discover now