~•~2~•~

118 28 35
                                    

Kantinden her zamanki gibi kaşarlı tost alıp çıktım ve sınıfıma doğru giderken tostumun hepsini yedim.
Çok hızlı yerdim bu yüzden annem bana hep boğulacaksın derdi.Neyse, sınıfa çıkıp yerime oturdum.Kiz yanımda yoktu, şükürler olsun.tam kitabımı falan çıkarmıştım ki 3 tane gölgenin üzerime düşmesi ile gölgelerin sahiplerine baktım. Umursamaz bir şekilde "Evet ne vardı." Dedim. Ortadaki kendine çok güvenen ağzında sakız olan ve dudağında kırmızı ruj ile tambir fahişeye benzeyen kız konuşmaya başladı "Arkadaşımızı ağlatmışsın .Hesap sormaya geldik."
Dedi.Bende sırıtarak "Sanırım son ağlayan ile yaklaşık 20 kişi ağlatmış oldum.Kendimle gurur duyuyorum."
Dedim.3 kız da sinirlenmişti.İç sesim de ateşe kömür le gidiyor du.
-Kudurun sizi şıllık şırfıntılar.- İç sesime hafiften gülsemde daha sonra yine ifadesiz halime geri dönmüştüm.

Kız sinirle masamın üstündeki herşeyi yere fırlatınca bende sinirlenmiştim.Bu okulda kimseye vurmayacağıma dair anneme söz de vermiş olsam bu kızların en az bacaklarını yada kollarını kırmadan içim rahat etmeyecekti.Ayağa kalkarak "Sen naptini sanıyorsun!"
Diye çıkıştım.Kız kahkaha atınca çenesini yerinden koparmak istermiscesine kıza bakmaya başladım.Kahkahası bittiğinde
"Şunada bakın ucubemiz sinirlendi."
Diyip tiksinç bir şekilde bebek seviyormuş gibi işaret parmağını sallamaya başladı. Daha sonra tekrar sınırlı haline dönerek beni omzumdan ittirdi.Beklemiyordum ama sırama geri oturacak kadarda sarsilmamıştım.Tam elini geri çekecekken elini tuttum ve kendime doğru çekip  sırtında tam iki omzunun arasına doğru kolunu koydum.
Kız çığlık atınca arkadaşları yaklaşmaya başladı bende sınırlı bir sesle tıslayarak "Yaklasırsanız bu ukala pisliğin kolunu ya kırarım yada yerinden çıkartırım." Dedim ve durdum daha sonra kızlar bişey yapmayınca tuttuğum kendini beğenmiş pislik bağırmaya başladı
"Yardım etsenize bu gerizekalı hiç bişey yapamaz."dedi.Ah canım ya hayatının hatasını yaptın farkında değilsin.Çok pis sinirlenmiştim ve kızın kulağına eğilerek sessiz bir şekilde "kolunu kırınca keşke diyeceksin çünkü ben senin bildiğin gibi ezik biri değilim. " dedim ve kolunu biraz daha yukarıya doğru zorladım. Hızlıca biraz daha zorladığımda bir kırt sesi geldi kızın kolundan kız ani acı ile çığlık attığında kızı bıraktım kız yere düşerek bir kez daha çığlıkık attı ve ağlamaya başladı.
İç sesim haklı bir şekilde -Sen kaşındın, kaşıdık.- dedi.O kadar haklısın ki iç ses.Sonra kitaplarımı fark ettim ve yerden kitaplarımı aldım.Biz kavga ederken ders zili çalmıştı ve etrafımız da da çoğu öğrenci bizi izliyordu.Hoca da her zaman ki gibi derse geç kalmıştı ama büyük ihtimal sınıfta ki olayı duyurmaya çenesi düşük birisi gitmişti.herkes yerdeki kız ile ilgilenirken ben hiç bir şey yokmuş gibi sırada oturmuş hocayı bekliyordum.Sınıfa yanında iki tane ispikçi ile koşarak giren hocamıza baktım.İlk yerde ağrı yüzünden ağlayan kızın yanına gitti ve daha sonrada bana bakarak "Sen Angela doğru müdürün odasına orda beni bekle."dedi. Bende çantamı toplayarak sırtıma taktım ve hocanın dediğini yaparak müdürün odasına gittim.İceri girdiğimde hoca bana 'ne için burdasın' der gibi bakıyordu bende tüm samimiyetimle ve şirinliğim ile müdüre "Hocam burda beklememi söylediği için geldim hocam." Dedim.Müdür başını tamam anlamında sallayınca içeri hocam girdi bende "Hocamda geldi işte." Dedim.Hocam bana gözlerinden lazer cikartiyormuşta beni ortadan ikiye falan böle biliyormuş gibi bakıyordu.

Ben hocamı umursamadan önüme döndüm.Hocamda direkt mevzuya dalarak "Müdür bey Angela sınıf arkadaşlarından birinin kolunu kırmış." Dedi.Hocanin dediği şey ile sırıttım.Müdür bey olayı tam olarak anlamak için "Nasıl olmuş.Yanlışlıkla falan mı?" Dedi. Bende içimden 'ayy ne kadarda iyimser.'  Diye geçirdim.
Hocam bu sefer biraz daha sınırlı bir şekilde konuşarak "Sınıftakilerin dediğine göre Angela ya satasmışlar Angela da kızın kolunu kırmış." Dedi.
Hoca her kızın kolunu kırmış  dediğinde istemsizce o an ve kızın çığlığı aklıma geliyordu.Bu yüzden de sırıtmadan kendimi alamıyordum.

Müdür bey sinirlenerek ayağa kalktı ve bana bakarak "Angela sen naptığını sanıyorsun.Eski okullarında yaptıklarını biliyorum.Bu yüzden bir sürü disiplin cezan var." Dedi ve biraz daha azarlamaya devam etti.Dışardan ambulans sesi duyulduğunda müdür bey cama doğru gidip aşağıya baktı daha sonra hala yanımda olan hocama "Hocam siz gidin kolu kırılan kız ile bende daha sonra gelcem." Dedi.Offf ya gerçekten cezamı öğrenip şuradan çıkmak istiyordum.
Hocam başını tamam anlamında sallayıp gitmişti.Şimdi sadece ben ve müdür bey kalmıştık oda da.Müdür bey yanıma gelip "Neden böyle yapıyorsun kızım. Annen ile birlikte senin için çok üzülüyoruz."dedi.Ah söylemedim değil mi müdür bey namı diğer babam.Babamdan hiç hâz etmesemde şuanda ona baba gibi davranmayacaktim müdür se müdürlüğünü bilecekti.Soguk bir şekilde "Müdür bey bana cezamı versenizde gitsem artık." Dedim.Mudur bey verdiğim tepkiye biraz bozulsa da beni umursamadan devam etti."Aslında sana disiplin ve 2 hafta uzaklaştırma vermeliyim ama bu seferlik affediyorum.Bir daha olmasın." Dedi.Sen ciddimisin şuanda benim 2 haftalık uzaklaştırma mi yani tatilimi elimden mi alıyorsun!!Buna izin vermem.Sert bir şekilde "Sizin affınıza ihtiyacım yok mudur bey.Bana gerekli cezayı uygulamanızı istiyorum.Yoksa diğer veliler sizin beni kayırdığınızı düşüne bilir ve üstünüze gelebilir öyle değil mi?"dedim.Resmen alttan alttan tehdit ediyordum.Mudur bey elini boynuna götürüp saçlarını kasmaya başladı ve sonra "Tamam yarın okula gel disiplin kurulu toplanacak daha sonrada 2 hafta uzaklaştırma."dedi.İç sesim müdüre iltifat ederek
-Müdürün ağzından bal damlıyor bal-
Demişti.Yalan yok çok güzel konuşmuştu.Heleki "2 hafta tatil " dediği an.Ahh çok mutluyum.Sırıtarak "Teşekkür ederim müdürü bey.İzninizle artık eve gideyim." Dedim ve kapıdan çıktım.

Aşağıya indiğimde ders olmasına rağmen tüm sınıfı kolu kırılan kızı uğurlarken bulmustum.Ayyy siz ciddimisiniz ya diye içimden geçirip göz devirmistim ve aralarından sessizce geçmeye başlamıştım.Garip bi his vardı üstümde, sanki herkes beni izliyordu .Dikkatimi yerden kaldırıp etrafıma çevirdiğimde hislerimde ne kadar haklı olduğum fark etmiştim. Her kes bana bakıyordu ben de sırıtarak onları umursamadım ve yoluma devam ettim.

...

Eve uzun zamandır erken gitmediğim için annem şaşırmıştı ve derin bir nefes alarak "yine okulda naptin kızım?" Diye sordu.Bende gülümseyerek " fazla bişey değil bununla 5. Kere birisinin kolunu kırdım." Dedim.Annem tek eli ile başını tutarak "Neden böyle yapıyorsun kızım. Sen oku diye göndermedigim okul kalmadı ne istiyorsun kızım sen!Artık seni hiç bir okul almayacak farkında degilmisin."
Demişti. Sestonu hayal kırıklığı ve sinirin harmanlanmış hali gibiydi.

Ağzımı açarak tam konusacaktım ki annem benden önce davranıp
"Şimdi seni dinlemek istemiyorum kızım baban eve gelince ailecek konuşacağız.Simdi odana çık " demişti.ağğh sen ciddimisin ya her seferinde suçlu benmiyim ya.Gercekten çok sinir bozucu.Merdivenlere sinirden köpürmus bir halde giderek hızlıca odama çıkmıştım.Çantami bir köşeye fırlatarak kendimi yatağa bırakmış ve
Annemin yanında sinirim yüzünden hapsettigim göz yaşlarımı  serbest bırakmıştım.Goz yaşlarım yüzümde tek bir yol izliyerek firar ediyordu. Sesim firar eden her bi damlanın içine hapsolmustu ve sonunda yatağıma düşerek can veriyordu.

AngelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin