Fred nem akart beszélni Krummal, de a srác odajött hozzá.
– Bántottad? – bökte meg a vállát a bolgár. Fred felnyögött.
– Mi?
– Bántottad Harmoniát? – ismételte magát Krum. Fred fenyegető pillantást vetett rá. Azurától tanulta.
– Mi közöd van hozzá?
– Velem jönni bálba. – Bár Krum csak kimondott három szót, olyan volt, mintha egy terelőütővel gyomorszájon vágta volna.
– Értem. – Felállt, és kivonult a könyvtárból, nem törődve azzal, hogy Krum milyen bolgár sértéseket vág a fejéhez.
Útban a klubhelyiség felé próbált nem gondolkozni, de Hermione és a világbajnok szavai mérges tüskékként marták a bensőjét. Beugrott a fiúmosdóba és megmosta hideg vízzel az arcát. Nem lett sokkal jobb a helyzet, de legalább már nem érezte teljesen úgy magát, mintha leforrázták volna.
A folyosón aztán összetalálkozott George-dzsal, aki izgatottan intett neki.
– Azuval megfogalmaztunk egy zseniális levelet Bumfoltnak! – újságolta.
– Tényleg? – kérdezte Fred fáradtan. Annyira üresnek hallotta a hangját! Annyira nem önmaga volt!
– Igen! Már csak bagoly kell. Elkérjük Pulipintyet Rontól?
– Benne vagyok.
Szó nélkül tették meg a maradék pár lépcsősort a klubhelyiség bejáratáig. Addig Frednek volt ideje újra vigyorgós-vidám álarcot öltenie, és gyorsan, mielőtt elmúlik a pillanat, oldalba bökte testvérét.
– Mesélj, mizu van a mi kis Angie-nkkel!
George erre elvörösödött. Fredet meglepte – ezek szerint nem csak neki van titkolni valója a testvére előtt?
– Semmi nincs.
– Még.
– Ahogy mondod – bólintott George, és bizonytalan mosolyt villantott Fredre. Sebezhetőnek tűnt, de részben boldognak is.
– Holnap?
– Remélem.
Fred felnevetett. Örült, hogy megvan még a telepatikus képességük.
– A prefektusi fürdőben?
– Merlin szakállára! – röhögte el magát a fejét fogva George. Fred átkarolta a vállát.
– Nem vagyok szakértője a nőknek, de úgy vélem, belőle remek sógor lesz.
– Szóval nem bánnád?
– Miért bánnám? – Fredet őszintén meglepte a felvetés. George a vállát vonogatta.
– Hát mert olyan jóba vagytok...
– Ne! Csitt! – állította meg Fred. – Több lányt ne keverj az ügybe, könyörgöm!
– Milyen ügybe? – vonta föl a szemöldökét George. Fred sóhajtott.
– Ne tegyél úgy, mintha Azura nem avatott volna bele mindenbe.
– És Sagitta – tette hozzá George. Fred nem bosszankodott sokat, csak örült volna, ha ő mondhatja el a fivérének a kis titkát.
– De ha ez megnyugtat, tesó, a magyarázatuk nélkül is teljesen egyértelmű volt számomra minden.
– Valóban? Hát ez nagyszerű – nyögte Fred. Ennyire nyíltan lehet olvasni az érzéseiben? Kellemetlen.
YOU ARE READING
... Előbb dolgom van a könyvtárban
FanfictionBefejezett könyv. Fred Weasley borzasztóan ki van bukva a Világkupa döntő után - alig bír ránézni a lányra. Megfogadja, hogy a lehető legtávolabb tartja magát tőle, de hát ez nehéz, ha az illető hölgy szerelmes kisöccsének a legjobb barátja. Hermion...