💜
Akın: Pişt..
Akın: Yakışıklı..
Yiğit: Buyur güzelim
Akın: Ay güzelim dedi...
Akın: Bir tuhaf oldum
Akın: Neyse neyse
Akın: Annem güne gitti de, bize gelsene
Yiğit: Niye geleyim ki :)
Akın: O gülücüğü alır senin götüne sokarım
Akın: Gel diyorum işte
Akın: Bilmiyorsun sanki
Yiğit: Evet biliyorum
Yiğit: Ama belki senin ağazından duymak istiyorum?
Akın: Seninle öpüşmeyi özledim it herif
Akın: Eğer müsaitsen evimize teşrif edebilir misin lütfen
Yiğit: ldldldjdldld
Yiğit: Kapıyı aç :)
Akın: Siktir ya! Yine mi
Oflayarak telefonumu bırakıp ayağa kalktım. Her ne kadar beklemekten nefret etsem de birden kapıyı aç yazması ve beni hazırlıksız yakalaması hoşuma gitmiyordu.
Uzun koridoru yürüyüp kapıyı açtım ve yüzündeki piç sırıtışla bana bakan Yiğit'e baktım.
Hızlıca içeri girip kapıyı kapattı ve beni kapıyla kendi arasında sıkıştırıp dudaklarıma yaklaştı. Gözlerimi usulca kapatıp bedenimi anın etkisine bırakmışken nefesi dudağımı aşıp kulağımda durdu.
" Senin ağzın iyice bozulmuş"
Tek elini yanağıma yerleştirip baş parmağını dudaklarımda gezdirdi. Gözlerimi açmaya ne isteğim ne de cesaretim vardı.
"Senden büyük birisine bu şekilde küfürler etmen çok yanlış"
Baş parmağı aralık olduğunu farketmediğim dudaklarım arasından kayıp giderken hızlı hızlı, düzensiz nefesler alıyor sakin kalmaya çalışıyordum ama dilimin üzerinde bir ileri bir geri giden parmak bana hiç yardımcı olmuyordu.
"Bir daha yapacak mısın?"
Gözlerim kapalı bir şekilde parmağının ağzımı becermesine izin verirken dediği şeyi duymamıştım bile.
"Bir daha yapacak mısın dedim!" diye sesini yükselterek konuştuğunda kafamı iki yana hızlı hızlı salladım.
"Güzel..."
Parmağını ağzımdan çektiğinde gözlerimi yavaşça araladım. Ağzımdan çıkardığı parmağını ağzına alıp etrafındaki tükürükleri yaladıktan sonra dudaklarıma kelebek bir öpücük kondurdu ve gitti.
Bahçe kapısının sesini duyduğumda titreyen bacaklarımla ve hızla çarpan kalbimle yere çöktüm.
Bu çocuk bana ne yapıyordu böyle...
------------------------
Berbat hissediyorum ve bölüm yazasım gelmiyor. O yüzden gecikiyor bölümler kusura bakmayın.
Sizi seviyorum muah😘
-Şeyma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Yine İyisin - Gay (Texting-Düzyazı)
Short StoryAkın: Hadi yine iyisin koçum Akın:Dünyanın en mükemmel insanından özel mesaj alıyosun. 0535...: Kimsin? 0535...:Numaramı nereden buldun? Akın: Kaderin cilvesi diyelim. ...