Kelebek Öpücükler

3.9K 216 24
                                    

💜

Karşımda dikilen Yiğit'e şaşkınca bakarken onun da benden pek bir farkı yoktu. Fazlasıyla şaşkındı.

Şaşkınlığı yavaşça yerini sırıtışa bırakırken sesli bir kahkaha bıraktı dışarıya. Anında kaşlarını çatıp onu içeri çekerek kapıya dayadım ve kollarımı kafasının yanlarına yerleştirdim. Kahkahası yavaşça solup yüzü ciddiyete bürünürken ne kadar yakın olduğunuzu yeni farkediyordum.

Bu yakınlık hiç iyi değildi. Dudaklarım burnuna yakın durduğu için nefeslerini hissedebiliyordum. Gözleri ciddiyetini bozmazken aramızdaki mesafeyi neredeyse sıfıra indirdi. Göz kapaklarım benden bağımsız aşağı düştüğünde yumuşak dudakları alnımda hissettim. Kollarımın bağı çözülüp yere doğru düşecekken kollarına tutundum. Bundan cesaret almış olacak ki ellerini belime yerleştirdi ve alnımdaki dudaklarını çekip bir süre sonra burnuma bastırdı.

Kelebek öpücükleri beni benden alırken gözlerim kapalı bir şekilde ona teslim olmuştum. Ne derse yapacakmış gibi hissediyordum , beni ciddi anlamda büyülemişti.

Dudakları burnumdan çekilip çeneme doğru yol aldığında bu seferde baskıyı çenemde hissettim. Kollarına daha sıkı tutunurken. Dudaklarını çenemde dinlendirdi.

Nasıl olduğunu merak ediyordum...

Mesela o da gözlerini kapatmış mıydı?
Kalbi yerinden çıkacak gibi atıyor muydu?
Kendini masallar diyarında gibi hissediyor muydu?

Ve daha bir sürü şey...

Gözlerimi açarsam birkaçının cevabını bulabilirdim belki ama gözlerimi açarsam herşey son bulacak gibi hissediyordum ve bu an hiç bitmesin istediğim bir andı. Sonsuza kadar burada güzel dudakları hissederek durabilirdim.

Elleri belimden yavaşça yanaklarıma tırmandı. Ufak yüzüm elleri arasında kaybolurken alnını alnıma yasladı ve bir süre soluklandı. Hala nefeslerini hissediyordum.

Kalbim delirmiş gibi atarken bedenim onun tam tersi fazlasıyla sakindi. Fazlasıyla huzurlu hissediyordum.

Yumuşak dudakları yüzümün heryerinde gezinirken dudaklarımı da öp dedim içimden.

Dudaklarımı da öp...

"Dudaklarımı da.."

Bir süre durakladığını hissettiğimde gözlerimi açmak istesem de buna cesaret edemeyerek geri kapattım. Nefesi tekrar yüzüme yaklaşırken beni delirtecek birşey yaptı...

Dudaklarını dudaklarıma bastırdı!

---------------

Ağağağağa kiss kiss kisss.

Sanki ben yazmamışım gibi heyecan yapıyorum.

Sizi seviyorum muah 😘

-Şeyma

Hadi Yine İyisin - Gay (Texting-Düzyazı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin