Kıçımdan Bile Ter Akıyor

2.4K 123 10
                                    

Yeni kurguyu yayınladım. Umarım bakıp yorum ve oylarınızı eksik etmezsiniz sizi seviyorum.

💓

" Demek psikoloji mezunusun"

Haluk amcanın sorduğu soruyla ağzımdaki ekmek parçasını yutup kafa salladım.

" Evet öyleyim ama şimdilik çalışmıyorum"

Onu ilk kez görüyordum. Yani ilk kez tanışıp konuşuyorduk. Kendisi tır şoförüydü ve Funda teyze günleri hep o yokken yapardı. O kadar gergindim ki kıçımdan bile ter aktığına yemin edebilirdim.

Karşı sandalyemde oturan Akın'a baktığımda alttan alttan sırıttığını görebiliyordum sinirli bakışlarımı ona gönderirken bardağımın dibindeki çayı ağzıma aldım ve göz temasımızı kesmeden çay bardağını tablaya bıraktım,yandan gelen sesle bakışlarımı o tarafa çevirdim.

"Funda Yiğit oğluma bir çay koyuver"

İçtiğim çay boğazıma kaçarken şiddetli bir öksürüğe tutulmuştum masadakiler anında ayaklanıp hep bir elden sırtıma vurmaya başladıklarında daha fazla canımı yaktıklarının farkında bile değillerdi.

Sonunda öksürüklerim dindiğinde ve herkes sakinleştiğinde yeni dolmuş çayımdan bir yudum içtim. Oğlum demişti. Kayın pederim bana oğlum demişti!!!!

"İyi misin Yiğit oğlum" diye endişeli gözlerle bana baktığında gülümseyerek kafa salladım. Çok şirin bir adamdı ama sevgilimin babası olması ister istemez geriyordu.

"İyiyim Haluk amca merak etme."

Üzerinden gelen sigara kokusu birkaç düğmesi açık gömleğinden gözüken beyaz atleti ve yuvarlak göbeğiyle tam bir tır şoförüydü. Hiç tanımasanız bile şoför olduğunu anlayabilirdiniz.

" Eee Yiğit" dedi tok sesiyle. " Evlenme yaşına gelmişsin artık yok mu bir sevdiğin falan?" Oğlunuzu seviyorum kayın pederciğim köpek gibi aşığım diyemeyeceğim içim kafamı iki yana salladım.

Acaba eşcinsel olduğumh biliyor muydu ki? Peki ya söylesem beni evden kovar mıydı? Bunu sonraya bırakıp konuştum.

" Aslında var, ama henüz o kadar yakın değiliz. Pek evlenmelik bir durum yok yani.."

"İyi iyi inşallah olur"

Bardağının dibindeki çayı da içip sandalyesinden kalktı.

"Ben gideyim de Manolyam'ı bir yıkayayım" dedikten sonra omzumu patpatlayıp gitti. Etrafa anlamaz bakışlar atatken Akın ve Funda teyze bu halime güldüler.

"Manolya bizim tırımız yavrum" dedi Funda teyze.

"Haluk amcan gözü gibi bakar ona" kafamı sallayıp gülümsedim. Dış kapının senini duyduğumda gerdiğim vücudumu biraz gevşetip derin bir nefes verdim.

Ucuz atlatmıştım.

---------------------

"Sevdiğim bey bana abi deyince" Kitabıma bakmayı unutmayın.

Yiğit'e kıyamıyorun ben ya..O yüzden çok zorlamadım.

Sizi seviyorum muah😘

-Şeyma

Hadi Yine İyisin - Gay (Texting-Düzyazı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin