😈"Yiğit.."
"Hm?"
"Olmadı bu ya, çok kötü durdu."
Sabahtan beri yaklaşık 10 tane kıyafet denemiştim ve hiçbirisi istediğim gibi olmamıştı. Yiğit hepsine güzel oldu dese de ben kendime yakıştıramıyordum işte.Kapı çalındığında o tarafa döndük annem içeri girmeden kafasını uzattı.
" Seçemediniz mi hala?"
Ben konuşamadan Yiğit benden önce davrandı ve elini sallayarak annemi yanına çağırdı.
"Gel minnoşum gel, senin bu süslü oğlum kendini bir türlü beğenmiyor."
Annem yanına giderek yatağa oturduğunda Yiğit kollarını anneme sardı. Annem de ona sarıldığı da gözlerini devirdim. Nasıl bu kadar iyi anlaşabilirlerdi ki ?
" Yavrum giy git hadi, Nazlı'ya ayıp olacak."
Annem konuştuğunda kafa salladım ve üstümdekilere baktım sonra yatağımın üstüne koyduğum son kombine bakıp ofladım. Hangisini giymeliydim?
Yatağıma yürüyüp kıyafetleri aldım ve üstümdekileri çıkartmaya başladım. Tam pantolonumu da çıkartacakken aklıma annemin de odada olduğu geldi ve gülerek onlara döndüm.
Yiğit annemin annem de Yiğit'in gözlerini kapatmıştı eliyle. Parmaklarının araları ikişer santim açıktı ama çaktırmıyorlardı.
Bu hallerine gülmemek için kendimi sıkarken annem konuştu.
"Yavrum giy hadi hasta olacaksın"
Ben sırıtırken Yiğit'in sesi duyuldu.
"Ya minnoş! Hani bakmıyor gibi yapıyorduk ne diye bozuyorsun."
Annem "hiih" tarzında bir ses çıkarttıktan sonra dudağını ısırdı.
"Ne yapayım be oğlum ana yüreği işte dayanamadım."
Yiğit kafasını sallayıp gülerek cevap verdiğinde beni unutup koyu bir sohbete dalmışlardı. Hızlıca son kombinimi de giyip önce aynaya sonra onlara döndüm. Resmen aralarında fısıldaşarak gülüyorlardı.
"Kaynanasın sen anne! Bu ne samimiyet çirkef ol biraz!"
İkisi birden bana döndüğünde Yiğit hızla anneme sarılıp bana dil çıkarttı.
"Kıskanma bizi..."
Burun kıvırıp tekrar ayna döndüm ve saçlarımla ilgilenmeye başladım.
"Neyinizi kıskanacağım sizin be!"
Tamam belki birazcık kıskanmış olabilirdim ama çok değildi. Yiğit ağzını açacakken ondan önce davranıp susturdum onu.
"Konuşma konuşma, kalk çabuk gidelim. Geç kalıcaz ayıp olcak."
Bana tekrar dil çıkartıp anneme döndü.
"Gördün mü minnoşum senin bu oğlum konuşturmuyor bile beni."
Resmen beni anneme şikayet ediyordu. Annem de durumdan gayet keyif aldığını belirten kıkırtılar bırakıyordu.
Yiğit'in elini tutup ayağa kaldırdığımda çekiştirmeye başladım. Koşar adım çıkışa yürürken o elini uzatmış annemle vedalaşmaya çalışıyordu.
"Görüşürüz minnoş! Geleceğim geri sakın beni unutma!"
Kapıdan zar zor çıktığımızda annem arkamızdan el sallayarak bağırdı.
"Görüşürüz Yiğidim bekleyeceğim seni."
Hallerine gülerken göz devirmeden edememiştim. Sevgilimin ailemle bu derece iyi anlaşması beni çok mutlu ediyordu. Peki onun ailesi......
Unuttuğum gerginliğim tekrar bedenime dolarken yutkunup Yiğit'in eline daha sıkı tutundum.
Kesin boku yiyecektim...
😧
Ben geldim canolar
Nasılsınız, umarım iyisinizdir. Geçiş bölümü olsun bu, şimdi uyuyup yarın sabah yazabilirsem yazarım.Bu arda kuşlar dedi ki...İki bölüm sonra finalmiş...
Sizi seviyorum muah😘
-Şeyma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Yine İyisin - Gay (Texting-Düzyazı)
Short StoryAkın: Hadi yine iyisin koçum Akın:Dünyanın en mükemmel insanından özel mesaj alıyosun. 0535...: Kimsin? 0535...:Numaramı nereden buldun? Akın: Kaderin cilvesi diyelim. ...