💚
Ben stresle Yiğit'e bakarken o gayet sakindi. Öpüşürken arkadaşlarına yakalanmıştık ve sakindi! Ah..Doğru ya o Yiğit'ti , "İbne Yiğit"
Bana gerilmene gerek yok bakıilarını atarken kapıya biraz yaklaştı.
"Daha bitmedi orospular defolun!"
Kıkırdama sesleri duyulduğunda daha da streslenmiştim. Hem ne diyecektik ki? Sevgili bile değildik. Öpüşme arkadaşlığı eminim ki çok saçma gelecekti.
"Tamam ibne ya ne kızıyon."
Üzeyir konuştuğunda kıkırdama sesleri yükselmişti,kapıyla Yiğit'in arasından çıkıp yatağa yürüdüm ve ellerimi yüzüme kapattıktan sonra kendimi yüzüstü yatağa bıraktım. Az önce düzeltmiş olmam bile umrumda değildi. Yiğit bir süre bana baktıktan sonra kapıyı açıp dışarı çıktı.
"Ne var lan, ne var! Bir güzel anımın da içine sıçmasanız öleceksiniz."
Güzel an mı demişti o? Evet evet öyle demişti.
Mal mısın Akın bunu daha önce de söyledi ya
Abuzer konuştuğunda kafamı salladım. Abuzer kim mi? İç sesim...
"Ne yapayım Abuzer yaaa, heyecanlanıyorum işte."
Yapma Akın...Sakın ondan hoşlanma. Aranızdaki şey öpüşmekten ileri gitmesin.
" Engel olamıyorum Abuzer. Çekiyor beni.."
Kapı sesi duyduğumda yattığım yerden doğruldum. Birkaç saniye sonra da Yiğit girdi içeri.
"Gittiler mi?"
Kafasını sallayıp yanıma geldi ve yatağa oturdu.
"Gittiler."
Bir süre ikimizde sessizce oturduk. Derin bir nefes sesi duyduğumda bakışlarımı ona çevirdim.
"Merak etme onlar kimseye birşey söylemez."
Bunu ben de biliyordum. Daha bugün tanışmış olsakta hepsi çok iyi insanlardı ve beni zor durumda bırakmazlardı. Yine de tedirgindim işte! Sadece kafa sallamakla yetindim ama o devam etti.
"Eğer istiyorsan bu işe bir son verebiliriz. Yani rahatsız oluyorsan."
Kafamı hızlıca ona çevirip iki yana salladım.
"Hayır istemiyorum. Seninle öpüşmeyi çok seviyorum. Arkadaşların iyi insanlar ve bizi ifşalamayacaklarına inanıyorum. O yüzden sıkıntı değil."
Dudakları iki yana doğru kıvrılınca ben de gülümsedim. Bana doğru dönüp kollarını bana sardı. Yanında küçücük kalıyordum ve sarılınca bu daha da hissediliyordu.
Saçlarıma bir öpücük bıraktı ve kendini geriye doğru attı. Bana sarıldığı için ben de onunla birlikte düştüm ve anlık şoku attıktan sonra kafamı göğsüne yasladım. Bacaklarımız aşağı doğru sarkıyordu, ama benim ayaklarım yere değmiyordu. Yiğit bunu görse kesin dalga geçerdi ama şuan ona bakacak gibi değildi. Bir süre hareketsizce yattığımızda Yiğit'in nefesleri düzene girdi. Uyumuş muydu?
Kafamı kaldırıp yavaşça yüzüne baktığımda huzurla kapanmış gözlerini ve hafif aralık dudaklarını görmüştüm.
Gerçekten çok yakışıklıydı ve mükemmel kokuyordu. Daha önce hiç böyle bir parfüm koklamamıştım. Ardarda içtiği sigaralar bile kokusunu kirletemiyordu. Hangi parfümü kulanıyordu acaba? Ya da şey...Parfüm kullanıyor muydu?
Ağzım esnemek için açıldığında elimi üstüne kapattım ve kollarımı sıkıca bedenine sarıp göğsüne bir öpücük bıraktım. Gözlerim yavaşça kapanırken şuandan başka hiçbirşey düşünmüyordum.
--------------------
Sizi seviyorum muah😘
-Şeyma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Yine İyisin - Gay (Texting-Düzyazı)
Short StoryAkın: Hadi yine iyisin koçum Akın:Dünyanın en mükemmel insanından özel mesaj alıyosun. 0535...: Kimsin? 0535...:Numaramı nereden buldun? Akın: Kaderin cilvesi diyelim. ...