Hazır bölüm yazıyorken reklamımı da yapayım değil mi? Yeni başladığım kurguma bakıp düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. Hatta profilime girip bakabilirsiniz bile. Belki takip falan da edersiniz.
Yiğit ve Akın'ı ayrıca da sizleri çok özlediğimi farkettim ve geri döndüm. Umarım siz de beni özlemişsinizdir.
Bu bölümde smut olacaktır. Rahatsız olanlar hiç okumasın lütfen. Sizi seviyorum.
😨
"Akın hala bitmedi mi çık artık"
Yiğit içerden seslendiğinde kıkırdayarak son kez aynada kendime baktım. Bugün ona süpriz yapmak istemiştim. Bu yüzden iç çamaşırı olarak giydiğim tangamı onunla aynı renk, beyaz etek ve büstiyer ile süslemiştim.
"Geliyorum aşkım."
Dudaklarımı yalayıp kafamdaki kedi tacını düzelttim. Baya bir zorlansam da kıyafetleri Yiğit'ten habersiz eve sokmayı başarmıştım ve bugüne kadar da saklamıştım. Eğer kilitlememiş olsaydım Yiğit'in şimdiye kadar elli kez girecek olduğu kapının kilidini açtım. Kulpunu indirmeden önce içeri seslendim.
"Hazır mısın geliyorum?"
"Hazırım çık hadi"
Sırıtarak dışarı çıktığımda odamızdaki koltukta oturmuş -hatta yayılmıştı- beni görünce yutkunarak toparlandı ve bir küfür mırıldandı.
"Bu ne hal Akın"
Ayağa kalkıp üstüme doğru gelirken ellerimi arkamda birleştirip dizlerimi birbirine sürttüm.
"Beğenmedin mi?"
Dala geçer gibi gülüp üstüme gelmeye devam etti ben de geri geri giderken sırtıma değen soğuklukla duvara geldiğimi anladım.
"Delirdin mi sen? Beğenmek yanında hafif kalır. Bayıldım."
Tek eli mini eteğimin altına sızarken tek eliyle yüzümü kavramış boynumu istila etmişti. Birden eteğimin altındaki eli durunca sırıtışımı genişlettim.
"Siktir Akın! Ne bu dantelli olan tanga mı?"
Alt dudağımı ağzımda ezerken kafa salladım. Gözlerinin karardığına yemin edebilirdim.
"Daha dün yaptık. Ne arsız bir çocuk oldun sen böyle. Sakat kalmak mı istiyorsun?"
Onu susturmak adına dudaklarına uzandığımda anında kabul edip dudaklarıma yapıştı. Beni gelin misali kucaklayıp yatağa yürürken bile ayrılmadı dudaklarımız. Bedenimi yatağa bırakıp dudaklarımızı ayırdı ve bir çırpıda soyunup boxerıyla birlikte yanıma geldi. Bacaklarımı açıp arasına oturdu ve bacaklarımı yukarı doğru kırdı. Bir süre öylece izledi. Her saniye gözleri biraz daha kararıyordu. Beni de vücudumun her yerini elleyerek soydu ve iki parmağını ağzıma uzattı . Parmaklarını zevkle kabul edip iyice emdim. Tükürüklerimle kaplı parmaklarını kendi ağzına götürüp gözlerime bakarak yaladığında ağzımdan ufak bir inleme kaçmıştı. O buna sırıtırken aynı zamanda işaret parmağını deliğime gönderip beni parmaklamaya başladı.
Bir kaç saniye sonra ikincisini de ekleyip işine devam etti. İyice genişlediğime kanaat getimiş olacak ki boxerını sıyırıp uzun aletini çıkardı. Ucından akmış olan zevk suyunu yedirdi. Birkaç kez çekiştirip bana doğru geldiğinde dediğini anlayıp kalçamı havaya kaldırdım. Gözlerimin içine bakarak içime doğru girdiğinde gözlerim kendiliğinden kapanmış kesik bir inleme bırakmıştım.
"Gözlerini aç!"
Sert sesiyle emrettiğinde gözlerimi açtım. Gözlerimiz birbirine kenetliyken beni becermeye başladı. Dakikalar boyu içimde gelgit yaptı. En sonunda içimdeki alet kasıldığında geleceğini anladım ve deliğimi biraz sıktım. Sıkmamla birlikte içime doğru boşaldığında ben de onun karnına doğru boşalmıştım. İçimden çıkmadan dudaklarıma uzandı. Biraz öpüp soluklandı ve tekrar doğruldu. Henüz içimden çıkamaması bu gece fazlasıyla eğleneceğimizin habercisiydi...
------------------
Bölümü yazdım , bitirdim ve wattpad eror verdi. Tekrar giridğimde tazdığımın yarısının silindiğini gördüm. Ayrıca çok uykum var. Sinirli ve uykulu ancak bu kadar yazabiliyorum. Kontrol etmedim hatalarımı mazur görün.
Sizi seviyorum muah😘
-Şeyma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Yine İyisin - Gay (Texting-Düzyazı)
NouvellesAkın: Hadi yine iyisin koçum Akın:Dünyanın en mükemmel insanından özel mesaj alıyosun. 0535...: Kimsin? 0535...:Numaramı nereden buldun? Akın: Kaderin cilvesi diyelim. ...