🐸
" Ya Akın o kadar yolu boşuna mı geldim öpeyim işte bir kere ne olacak"
"Olmaz dedim Yiğit, öpemezsin."
Sıkıntıyla oflayıp kendini geriye doğru bıraktı. Ellerini uzamış saçlarına daldırıp karıştırdı ve tekrar doğruldu.
" Kocanım ben senin ya kocan! Nasıl öptürmezsin kendini"
Gülmemek için dudaklarımı kemirirken camın önündeki koltuğa biraz daha yayıldım.
"Nerden kocam oluyorsun ya sen?"
"Anlattım ya" dedi ciddiyetle. Ben ise gülmemek için kendimi biraz daha sıktım. "Dün gece sen uyurken imamla gelip nikah kıydık"
Kahkahamı sonunda serbest bıraktığımda kaşlarını çatıp bana döndü ve ayağa kalktı. Yavaş yavaş üstüme gelirken gülüşümü silip yayıldığım koltukta toparlandım.
"N-ne geliyorsun ya."
Yüzüne tehlikeli sırıtışlarından birisini yerleştirip gelmeye devam etti.
" Yiğit gelmesene. "
" Korkma aşkım sadece öpeceğim. "
Gözlerim, gözleri ve dudakları arasında mekik dokurken şahane sırıtışı ve beyaz dişleri beni büyülemişti. Yanıma gelip oturduğunda ve üstüme doğru eğildiğinde hayır bile diyememiş hiçbir şekilde itiraz edememiştim. Eli yavaşça çenemi kavradığında zaten hızlı atan kalbim mümkünmüş gibi daha da hızlı çarparken yutkunup gözlerimi kapattım.
Dudakları yavaşça dudaklarıma çarptığında kulaklarımın uğuldadığını hissediyordum. Ellerimle kollarına tutunduğumda dudakları hareketlendi ve üst dudağımı sertçe emdi.
Biraz önce onu uğraştırmamın acısını çıkartırmış gibi hızlı ve sertçe öperken tek yaptığım ona elimden geldiğince ayak uydurmaktı. Aptal kalbim böyle delicesine çarpmasa kesinlikle çok daha iyi öpüşebilirdim.
Ellerimi kollarımın altında hissettiğimde beni kucağına doğru çekti. Kucağına çıktığımda bacaklarımı açarak iyice yerleştim ve bedenine yapıştım. Nefeslerimiz kesilene kadar öpüştükten sonra geri çekildi ve alnını alnıma yasladı. Ağzımdaki sigara ve çay karışımı tatla yutkundum. Nasıl herşeyi bu kadar güzel olabilirdi ki. Belki de değildi? O da sıradan bir insandı, hatta bazı şeyleri iğrençti. Beşki de sadece bana bu kadar güzel geliyordu.
Ondan...Hoşlandığım için..
--------------
Yiğit'in ağzından da bir bölüm yazıp bunları kavuşturmayı düşünüyorum artık. Sizce erken mi? Yoksa geç mi kaldım?
Oy verip , paragraf aralarına güzel yorumlarınızı serpiştirerek bu garibanı sevindirebilirisiniz.
Sizi seviyorum muah😘
- Şeyma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Yine İyisin - Gay (Texting-Düzyazı)
Historia CortaAkın: Hadi yine iyisin koçum Akın:Dünyanın en mükemmel insanından özel mesaj alıyosun. 0535...: Kimsin? 0535...:Numaramı nereden buldun? Akın: Kaderin cilvesi diyelim. ...