😦" Akın yeter gülme artık! "
Sinirle konuştuğunda biraz tırssam da anırarak gülmeye devam ettim. Bütün kahvaltı boyunca suratındaki saçma ifade ile durmuş ve zoraki gülümsemesiyle ailemle sohbet etmeye çalışmıştı.
" Akın dedim!"
Bu sefer gerçekten sesini yükselttiğinde dudaklarımı birbirine bastırarak kafamı salladım ve yattığım yataktan kalkıp. Pencerenin önündeki koltukta oturan Yiğit'in yanına gittim ve sırnaşarak kucağına oturdum. İlk başlarda biraz itiraz ederek geriye doğru çekilse de sonunda ben kazanmış ve kucağına yerleşmiştim ellerimi yanağının iki tarafına yerleştirerek dudaklarına bir öpücük bıraktıktan sonra kollarımı boynuna doladım.
" Neden sinirleniyorsun ki bebeğim ya, nolurdu azıcık daha eğlenseydim?"
Belime dolanan kollarını çözdü ve beni kendinden uzaklaştırıp işaret parmağını bana doğru salladı.
"Bir daha bu konu hakkında konuşursan yemin ederim defolur giderim Akın"
Sanırım onu gerçekten sinirlendirmiştim. Hatta sinirin dışında birşeydi bu. Sanırım...Üzülmüştü?
Kollarımı tekrar boynuna dolayıp kafamı koyduğum yere birsürü öpücükler dizdim.
"Özür dilerim sevgilim seni üzmek istememiştim"
Onun dudakları da benim boynumda gezinirken gülümsediğini hissetmiştim.
"Sevgilinim değil mi?" diye sorduğunda gülerek kafamı salladım ve kulağına doğru fısıldadım.
"Sevgilimsin"
Kulağının altına bir öpücük bırakıp geri çekildiğimde gözlerinin karardığını gördüm. Tehlikeli bir şekilde bakıyordu. Onu biraz daha kışkırtmak için üst dişlerime dilimi sürtüp dudaklarımı yaladım. Bakışları anında dudaklarımı bulurken alt dudağını dişleriyle sıkıştırdı ve derince yutkundu.
Ellerimi omzuna yerleştirip kucağında hafifçe sektiğimde boğazından bir inleme koptu ve hızlıca dudaklarıma saldırdı.
Öyle hızlı öpüşüyorduk ki dudaklarımız çenelerimize kayıyordu. Tabiki o benden çok daha fazla tecrübeliydi ama ben de fena sayılmazdım?
Vahşi bir şekilde birbirimizin dudaklarını yerken dilini dudaklarımdan içeri gönderip dilimle çarpıştırdığında istemsizce inleyip omuzlarına daha da tutundum. Diline dişlerimi sürteken biraz daha sokuldum ona. Elleri tişörtümün eteklerini tutup sıyırırken çalan kapıyla irkilerek ayrıldık ve ardından o mükemmel ses duyuldu.
"Akııın, kek yaptım annem gelin de yiyin hadi"
-----------------------
Sevişeceklerdi ama Funda sultan böldü. Niye bunları sürekli bölüyolar amk.
Ama moral bozmak yok bugün sevişmezlerse yarın sevişirler.
Sizi seviyorum muah😘
-Şeyma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Yine İyisin - Gay (Texting-Düzyazı)
Short StoryAkın: Hadi yine iyisin koçum Akın:Dünyanın en mükemmel insanından özel mesaj alıyosun. 0535...: Kimsin? 0535...:Numaramı nereden buldun? Akın: Kaderin cilvesi diyelim. ...