💜
Yiğit: Akın
Yiğit: İki gündür yazmadın
Yiğit: Annen o gün gelince konuşamadık
Yiğit: Eğer müsaitsen buluşalım mı?
Yiğit: Eğer istemiyorsan...
Akın: İsterim aslında
Akın: Ama ben biraz hastayım da
Akın: Dışarı çıkamıyorum
Akın: Telefonla konuşsak olur mu?
Yiğit: Neyin var?
Yiğit: İyi misin?
Yiğit: bir şeye ihtiyacın var mı?
Akın: Sakin ol
Akın: İyiyim
Akın: Ufak bir grip sadece
Yiğit: Hah iyi
Yiğit: Arıyorum o zaman?
Akın: Hmhm ara...
Yerimde huzursuzca kıpırdanıp yorganımın altına girdim ve hiç halim olmamasına rağmen ayaklarımı salladım. Daha doğrusu tepindim.
Titreyen telefonuma bakıp ekrandaki "Yiğit" Yazısını görünce burnumu çekip derin nefesler aldım ve telefonu kulağıma götürdüm.
"Alo..."
"Alo Akın...Nasılsın.."
"İyiyim sen nasılsın?"
"Ben de iyiyim..."
Derin bir nefes aldı ve öylece bekledi. Uzun bir süre sadece sustuk. Konuşmaya cesaretim yoktu. Çok utanıyordum...
Sonuçta onunki masum bir öpücüktü. Öpüşme sayılmazdı. Ama ben resmen kucağına çıkıp dudaklarını yemiştim. İlk önce benim konuşmam gerekiyordu. Tam ağzımı açmıştım ki direkt konuya girdi.
"Bence öpüşmemizde hiçbir sıkıntı yok. Birbirimizden " henüz" hoşlanmıyoruz. Ama ben seninle öpüşmeyi çok sevdim. Devam ettirdiğine göre senin de sevdiğini varsayıyorum, sana bir teklif sunacağım. Öpüşme arkadaşları olabiliriz. Yani canımız istediğinde birbirimizi öperiz ama onun dışında normal arkadaşlar oluruz. Ne dersin?"
Hızlı hızlı konuştupunda dediği şeyleri dinleyip kafamda tarttım. Onunla öpüşmeye bayılmıştım. Günlerce aralıksız öpüşebilirdim. Konuşurken henüz kelimesine baskı yapmıştı. Yani benden hoşlanma ihtimali vardı. Yaptığı teklif fazlasıyla hoştu. Kesinlikle kabul edecektim.
"Akın..." dedi. Sanırım fazla sessiz kalmıştım.
"Kabul ediyorum...Seninle öpüşmek güzeldi."
Bir süre sessiz kaldı ve konuştu.
"O zaman..Yanına geleyim mi?"
Dediği şeyle sırıtırken görmeyeceğini bildiğim halde kafa salladım.
"Olur gel.."
----------
Bir sonraki bölüm düz yazı.
Sizi seviyorum muah 😘
-Şeyma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Yine İyisin - Gay (Texting-Düzyazı)
Short StoryAkın: Hadi yine iyisin koçum Akın:Dünyanın en mükemmel insanından özel mesaj alıyosun. 0535...: Kimsin? 0535...:Numaramı nereden buldun? Akın: Kaderin cilvesi diyelim. ...