💜
Yiğit mesaj attıktan sonra hızla kalkıp pijamalatımı çıkartmış güzelce giyinmiştim. Resmen benimle öpüşmek için evimize geliyordu. Dudaklarını tekrardan hissedebilecek olmak içimi bir garip ediyordu.
Annemi de zorla teyzemlere göndermiştim. Rahat olmak istiyordum. Eşofman ve tişört giymiştim. Ayağımdaki panduflar da çok dikkat çekmiyordu. Mutfakta su içerken çalan kapıyla uzun koridordan kapıya koştum. Kapıyı açtığımda gülümseyerek bana bakan Yiğit'e gülümsedim.
"Gelsene."
Kapıda ona yer açtığımda içeri girdi ve ellerini birbirine sürterek etrafına bakındı.
"Annen evde mi?"
Kapıyı kapatıp ona döndüm.
"I-ıh, teyzemlere gönderd-"
Cümlemi tamamlamama izin vermeden tek eliyle suratımı kavrayıp dudaklarıma kapandı birkaç saniye öpüp geri çekildi.
"Anlaşmamı kabul ettiğin için seni istediğim zaman öpebilirim. Sen de beni öpebilirsin."
Hafifçe sırıtıp içeri yürüdü ve kanepeye genişçe oturdu yanına gidip oturduğumda bir süre bana baktı ve sonra uzanıp sehpanın üzerindeki kumandayı aldı. Televizyonu açarken bana döndü.
"Misafir olan sen gibi duruyorsun"
Ona bakıp dudaklarımı dişledim , gözleri anında dudaklarıma kayarken birden aklıma ilk gelen şeyi ağzımdan kaçırıvermiştim.
"Kucağına oturabilir miyim?"
Ne diyorsun sen Akın! Rezil oldun işte..! Tam bir aptalım.
Gözleri kucağı ve yüzüm arasında gidip gelirken kafasını sallayıp beni kucağına çekti. Bacaklarımı iki yana açmış kucağına yerleşmiştim.
"Sarılsana bana." dedim kollarımı boynuna dolarken.
Kollarını sırtıma dolayıp sıkıca sardı ve boynuma birkaç öpücük bıraktı. Ellerim yavaşça saçlarına doğru ilerlediğinde onun elleri yüzümü buldu ve yüzlerimizi hizalayıp hızlıca dudaklarıma kapandı.
Hırçınca öpüyordu bu sefer. Canımı yakmak istermiş gibi dudaklarıma dişlerini sürtüyor hatta ısırıyordu.
Dili dudaklarımı zorlarken ona izin verdim ev ağazımın içinde dolanan dili dudaklarımla sarıp emmeye başladım. Etrafta yankılanan ıslak sesler beni iyice mooda sokarken hafifçe inleyip kucağında kıpırdandım.
Belki dakikalar belki saniyeler sonra ayrıldığımızda alnını alnımla buluşturdu.
Gözlerim kapalı sırıtırken uzanıp dudaklarına bir öpücük bıraktım ve eski pozisyonumuzu alıp soluklandım.
Bu öpüşme arkadaşlığı işini çok sevmiştim...
-----------------
Allah ne verditse doğaçlıyorum. Okuyanlar bir oy verirse çok mutlu olurum.
Yorum yapanların kölesi olurum.
Takip edenlerin köpeği olurum.
Sizi seviyorum muah 😘
-Şeyma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Yine İyisin - Gay (Texting-Düzyazı)
NouvellesAkın: Hadi yine iyisin koçum Akın:Dünyanın en mükemmel insanından özel mesaj alıyosun. 0535...: Kimsin? 0535...:Numaramı nereden buldun? Akın: Kaderin cilvesi diyelim. ...