W siedzibie domu rodziny Riddle.
Lord Voldemort spedził w domu.
Tej nocy zaprosił wszystkich śmierciożercy do jego domu. Gdy przybyli wszyscy śmierciożercych. Nawet przybyli Lucjusz Maldoy wraz żonąi Severus Snape
.
Kiedy usiedli wszyscy na krześle z dużego stołu.
Wtedy przyszedł Glizdogon do salonu z tacą ilość dla przyjaciół Lorda Voldemorta.Glizdogon podał ich gościom kielich z winem na część jego powrót życia z zmartwych.
Gdy Lord Voldemort podniósł się trzemają kielich i mówi:
- Drodzy przyjaciele tak długo czekałem przez całe 13 lat. I teraz jest u was przy uczcie i też uczyjcie mnie powrót waszego pana. Hahaha toast dla was wszystkich hahahaha.
- Toast dla powrót naszego pana hahaha - odpowiedzieli wszyscy podnosząc kielichy i wypili aż do zdrowia.
Gdy skończyli rozmowę z przyjaciółmi.
- Pani mój,co dalej zrobimy? - zapytał Lucjusz Malfoy.
- Przyjaciele postanowiłem żebyś przywołać całą wielką armię - odpowiedział Lord Voldemort.
- Pani mamy armię masę około 45 naszych. Jak będziemy znaleźć jeszcze dużo armii? - zapytał Severus Snape.
- .....Trzeba uwolnić naszych ludzi z Azkabanu i znaleźć najlepszych wojowników jakich było dawnych lat. I przyprowadzić jeszcze z dołączeniu naszych hahah olbrzymami hahaha. Co wy na to wszyscy? - zapytał Lord Voldemort.Minęło 25 minut wszyscy się zgodzili jego plan Lord Voldemort. Gdy była 2 nocy wszyscy zaczeli odejść z wyjątkiem Severus Snape.
Severus Snape podszedł do Voldemort z głaskaniu jego chowaniec węża Nagini.I Voldemort zobaczył Severus Snape.
- Panie.....a co z Potterem? - zapytał Severus Snape.
- .....
- Może mam go porwać chłopaka,panie? - zapytał Severus Snape.
- O zapomniałem Harry Potter - odpowiedział Voldemort - a wiesz kim jest Harry Potter?
- Harry Potter jest twoim wrogiem i rywalem z walce - odpowiedział Severus Snape.
Gdy Voldemort zrobił minę strasznę,a Severus myślał,że to nie jest odpowiedź.- Hahaha haha... Hah nie Severusie - odpowiedział Voldemort - Harry Potter jest moim częścią mojego starego zaklęcia z czarnej magii. Sam wiesz co to jest zaklęcie.
- Czarna magia....chyba panie mówił o chorkrus,tak? - zapytał Severus Snape.
- Zgadza się - odpowiedział Voldemort - dlatego Harry Potter jest moim chorkrusem z moich części z duszy jakieś rzeczy. I postanowiłem go porwać zatrzymać go na zawsze hahaha co sądzisz drogi Nagini?
Jego wąż odpowiędział jęczając z językiem na pytanie na odpowiedź.I Voldemort się uśmiechnął się i odwrócił się w stronę Severusa Snape.
- A powiem ci Severus nie mów nikomu wszystkich o moim planie i z właszcza Dumbledorowi żeby nie wiedział o wszystkich rzeczy moich spraw,zrozumiano?
- Tak mój panie. Dowidzenia.Kiedy Severus Snape odszedł.
Lord Voldemort spędził w salonie przy kominku, potem poszedł do swojego pokoju i zasnął wraz wężem Nagini.___________________________________________
Mam nadzieje że wam się spodobało.
Napiszcie do mnie komentarze.
CZYTASZ
I love you Harry Potter (Tom Riddle/Voldemort i Harry Potter) napisy polskie
FantasyJak znacie powieści Harrym Potterze. A to będzie opowieść po śmierci Cedrica Diggory'iego w turnieju trój magicznego. Harry przeżył żal traumie u tracie najlepszego przyjaciela. Wakacje w domu Dusleyów,Harry spędził samotnie weekend bez ciotki Petun...