Mijało 2 tygodnie. Odkąd Voldermort trzyma swoją transformację z Draco Malfoyem. Nawet często,każdej noc Tom przychodzi do dormitorium Griffindoru o zobaczeniu Harrym Potterze gdy Tom rzuca zaklęcie wszystkich ich na uśpienie. Był genialny żeby nie zauważyli wszyscy. A Harry nie mógł przestać myśleć o Tom Riddle w każdej nocy przychodzi do jego dormitorium.
Wracając do Harrego z udanego Draco. Mieli dwie lekcje z profesorem
Severusem Snapem. Mieli zrobić eliksir mały człowiek.
- Drodzy uczniowie wiecie co to jest eliksir mały człowiek i jak wypijecie co sprawi? - zapytał Severus.
Nikt nie odpowiedział na jego pytanie. I jeden z nich podniósł rękę to był Draco Malfoy.
- Eliksir mały człowiek jest to zmiana transformacji w ilość czasu około 3 godzin i jak wypiję ten eliksir mały człowiek i będzie czekanie gdzieś 2 minuty i zmieni się małego aż do tyciego człowieka nie jak pchła podobna - odpowiedział udany Draco Malfoy.
- Dobrze odpowiedziałeś Draco Malfoy. Slytherin ma 20 punktu - powiedział Severus - będzie robić eliksir w parach jeśli dobrze zrobią każda z was dostaniecie 20 punktu.
Kiedy wszyscy dołączyli pary Harry jest Draco Malfoyem. I zaczeli robić eliksir. Harry robi ten eliksir,a udany Draco nie pomaga i patrzy na niego jak słodko robi. Gdy Draco podchodził do niego iprzytulił go. Harry był szoku,czemu Draco on robi. I potem u jego włosy zmienił się kolor czarny. I Harry próbował go oderwać.
- Profesorze Snape...coś nie tak z Draco Malfoyem? - powiedział Harry.
- O co chodzi Harry Potter.....zabiorę panu Malfoyowi do pani Pomfree i ty zostaniesz kontynuawać jak nie zrobisz Potter stracisz 50 puntków - powiedział Severus.
- Tak profesorze - odpowiedział Harry.Gdy Severus zabrał Draco do toalety męskiej.
- Panie mój obudź się - powiedział Severus. Nagle Tom wrócił do transformacji jak przedtem.
- Co się dzieje znowu jestem sobą? Co? Na brodę merlina co się ze mną dzieje? - zapytał Tom.
- Panie mój byłeś blisko u Pottera i wtedy straciłeś przytomność u jego ramion. Ale dobrze,że Potter zawołał mnie. I teraz mój panie wypij bo zaraz będą zobaczyć - odpowiedział Severus.
- Jak to straciłem nieprzytomność u jego ramion - powiedział Tom z dostaniu 🤗🤗🤗🤗 rumieńce. Potem Tom napił si€ mikstury i wrócił spowrotem Draco Malfoy. I wyszli z toalety męskiej potem wracali na zajęcię.
CZYTASZ
I love you Harry Potter (Tom Riddle/Voldemort i Harry Potter) napisy polskie
FantasiJak znacie powieści Harrym Potterze. A to będzie opowieść po śmierci Cedrica Diggory'iego w turnieju trój magicznego. Harry przeżył żal traumie u tracie najlepszego przyjaciela. Wakacje w domu Dusleyów,Harry spędził samotnie weekend bez ciotki Petun...