Kiedy Lord Voldemort zaczął usiąść na własne miejsce przy stole.
Kiedy Severus i Lucjusz zaczeli się obrać prosto do jego pana.
- Więc Lucjusz masz jakieś wieści? - zapytał Voldemort.
- Tak panie ma dobre wieści uwolniliśmy wszyskich ludzi w północnej Azkabanie części Anglii około 10 było tydzień temu,a zeszłej nocy Czwartek w wschodniej części Anglii w Azkabanie uwolniliśmy ich około 25 ludzi mój panie - odpowiedział wytłumaczenie Lucjusz Malfoy.
- Teraz jest nasz około 35 armi - odpowiedział Severus.
- Rozumiem Lucjusz i Severusie udało się,ale potrzebujem jeszcze więcej uwolnić w innym Azkabanie - odpowiedział Voldemort z usmiechem.Kiedy skończyli rozmowę Lucjusz Malfoy przyprowadzi jeszcze dużo armii i przyniesie mu panu dobre wieści. I odszedł lecąc prosto do domu.
A Severus został z nim siedzeniu w myśleniu.A Voldermort zobaczył,co Severus Snape chciał mu powiedzieć.
-Co się stało Severusie? - zapytał Voldemort.
- Nic takiego mój panie - odpowiedział Severus - dlaczego panie zatrudnił domowe skrzaty u ciebie jeżeli się dowiedzą gdzie jesteś i o Harrym Potterze też. Co znaczy za zmianę panie.
- Ah to,postanowiłem zmienić. Zatrudniłem skrzaty domowe jako gospodoni domowe w moim domu jak jest tutaj Harry Potter. I zrobiłem ich zasady dla skrzaty żeby zapamiętali co mowiłem do nich i zrozumieli. I nikt niewiedzą gdzie jest i niewiedzą gdzie jest Harry Potter - wytłumaczył Voldermort.
- Panie nie zastanawia się,że będę niedługo opisywać w prologu codziennego o zaginięciu Harrym Potterze - powiedział Severus Snape.
- W krótce nie będą wiedzieć. I ostatnio tego dnia Harry się obudził i wszystko wytłumaczyłem całe wydarzenie podczas walki ze mną pamiętasz?
- Tak panie pamiętam - odpowiedział Severus - Narrcissa opowiedziała mi o walce z tobą i z Harrym i jeszcze Lucjusz próbuje powstrzymać ją Beatrix le Strange do podchodzeniu waszej paradzie. I co zrobiłeś dalej z Harrym Potterze jest w pokoju czy więźniu?
- O słodki Harry Potter jest w swojej komnacie bo przygotowałem dla niego kiedy obudzi się. Ale ostatnio wytłumaczyłem wszystkie pytanie Harremu i wkurzyłem się hmmm....bo nie odpowiedział na moje pytanie które zadałem i....- opowiedział Voldemort.
- I ? - zapytał Severus.
- I rzuciłem zaklęcie Cruciatus na niego,bo nie odpowiedział na moje pytanie i potem zaczął odpowiedzieć na moje pytanie. Potem przestałem rzucić Crucio i byłem zadowolony co odpowiedział mi dobrze,ale Harry nie wstał...ale Nagini podszedł do chłopca nieprzytomnego i powiedział,że stracił przytomność i za dużo go rzuciłem boleśnie i powiedział,że Harry oddycha miałem zawał prawie,że zabiłem mojego chorkrusa - opowiedział całą historię z wydrzeniem rozmowy z Harrym Potterze.
- Aw panie musiał to nieźle robić,ale dobrze oddycha i trzeba mieć spokój z nieprzytomności w spaniu i nie wiadomo kiedy się obudzi Harry Potter - odpowiedział Severus
CZYTASZ
I love you Harry Potter (Tom Riddle/Voldemort i Harry Potter) napisy polskie
FantasyJak znacie powieści Harrym Potterze. A to będzie opowieść po śmierci Cedrica Diggory'iego w turnieju trój magicznego. Harry przeżył żal traumie u tracie najlepszego przyjaciela. Wakacje w domu Dusleyów,Harry spędził samotnie weekend bez ciotki Petun...