Part 12.

211 8 16
                                    

Marinette/Katica szemszöge.
Miért nincs itt? Ugye, ez nem egy újabb felültetés? Mi lesz velem...vagyis a nyomozással?
-Szép estét Bogaram.-zavarta meg gondolataimat a várva várt hang.-Ne haragudj, ha megvárattalak.
-Bocsánatkérés elfogadva.-válaszoltam.
Nem tudtam, hogy kezdjek hozzá a dolgokhoz. Nagyon alaposnak kell lennem. Egy rossz szó és elbukom. Macska rájön hogy ki vagyok és az egész életem cafatokra hullik.
-Minek köszönhetem a meghívásod?-kezdte.
-Emlékeszel? A múltkor, amikor te hívtál el és beszélgetni akartál, sőt meg is leptél, nem igazán úgy sült el ahogy vártad. Azóta megint megmentettél, amiért nagyon hálás vagyok Macska, így arra gondoltam bepótolhatnánk azt az elszalasztott alkalmat.-néztem mélyen a szemébe.
Az arcán a meglepődés tükröződött, gondolom nem számított erre.
-Akkor ezennel köszönöm a meghívást.-ült pimasz mosoly az arcára.
-De ha esetleg van más dolgod akkor megértem, nem kell itt maradnod csak mert meghívtalak és...
-Úrnőm, veled vagyok,más nem számít.-pásztázta a tekintetem.
Teljesen bele pirultam. Macska bókjai máskor nem tűnnek ennyire érzelemmel telinek, de ezt most másnak éreztem.
-Köszönöm, hogy eljöttél.-mondtam még mindig kipirult arccal.
-Szóval, mit szeretsz csinálni a szabadidődben?-léptem a tettek mezejére.
-Hát. Szabadidőm nem sok van, de ha mégis mondanom kell valamit akkor hangszeren játszok.-válaszolta.
Feketemacska, hangszeren játszik? Pont mint Luka.... Nagyon meglepődtem, amit észre is vett rajtam.
-Katica, minden rendben?
-Persze, minden a legnagyobb rendben. Csak nem gondoltam, hogy közel áll hozzád a zenei világ.-sütöttem le a szemem.
-Mondhatjuk így is. Legfőképp a barátaimmal, olykor meg a csalá.. a családommal játszok.
-Ezt nagyszerű.-mondtam tettetett örömmel.
-Na de most én jövök. Mivel nagyon jól harcolsz, talán még nálam is jobban, pedig köztudott hogy milyen jó vagyok.-feszített felkarjával.-Párszor, észrevettem,hogy használsz vívási technikát, szóval ezeket levonva, vívtál sportszerűen is. Igazam van?
Ez meglepett. Azt hittem, Macska ennél belsőbb kérdésekre kíváncsi velem kapcsolatban. Na de vívni? Hirtelen eszembe jutott az,amikor csak azért mentem el vívó órára hogy közelebb kerüljek Adrienhez. Ez vajon annak számít?
-Vehetjük így is. Nem vagyok idegen ebben sportban. Tudok egy s mást.-néztem Társamra sejtelmesen.
Macska meghökkent. Mintha nem számított volna erre a válaszra.Ilyen ügyetlennek néz?
-Na és ez a "zenélek a barátaimmal", hogy zajlik?-puhatolóztam.
-Ennyire tetszik hogy csípem a zenét?-kérdezte, majd arcával közeledett az enyémhez. Lehetőségem nyílt, mélyen a szemébe nézni amik annyira igézően zöldek voltak. Biztos az álarc teszi. Nem szabad...
-Ez csak puszta kíváncsiság. Semmi több.-toltam el magamtól.
-Van egy kisebb bandánk, néha össze jövünk és akkor aztán nincs megállás. Mondanám hogy hallgass meg minket, de valószínűleg még jobban belém szeretnél és könnyen lelepleződhetek.
-Azt első álom, a második hamar bekövetkezhet.... mármint úgy értem hogyha megnézem a videót amin zenéltek akkor hamar rájöhetek, amiből a leleplezésed következik. Igen, erre akartam kilyukadni.-vágtam gyorsan ki magam.
Macska kételkedő arcot vágott. Előre érzem, hogy a következő mondata az lesz hogy "Rájöttem. Valójában te Marinette vagy és igazából azért hívtál el ma este mert, ki akarod deríteni a személyazonosságom." A gondolattól a gyomromban, ezernyi pillangó gyűlt össze.Nem akarom, hogy ez megtörténjen.
-Macska hívja Bogárkát! Valaki nagyon elkalandozott.-szólítgatott.
-Nem vagyok itt. Azaz...itt vagyok, csak fáradt. Fáradt vagyok.-habogtam.
Macska egy kis időre elhallgatott.
-Ideje lenne mennünk. Későre jár.-törtem meg a csendet.
-Igazad van, mint mindig.-válaszolta.
-Macska figyelj csak.-kezdtem gondolkodás nélkül.-Köszönöm, hogy itt voltál velem holott senki nem kötelezett rá. Hálás vagyok hogy, egy ilyen partnert tudhatok magam mellett, mint te.-mosolyogtam.
Nem tudom mi üthetett belém, de a szívem mélyén éreztem, hogy ez a helyes. Nincs mese.
Macska arca kipirult. Igaz, nem láttam a maszk takarása miatt tökéletesen, de ebben biztos voltam.
-Én köszönöm, hogy itt lehettem veled.-válaszolta.
Épp menni akartam, amikor utánam szólt.
-Katica várj!-közben a földet pásztázta, majd a szemembe nézett.-A hajad...a hajad álruha nélkül is éjsötét?
Letaglóztam. A választ jól meg kellet gondolnom. De mit veszíthetek? Nem csak nekem lehet sötét hajam. Ott van például Kagami is.
-Hát, eddig még nem festettem.-válaszoltam.
Macska értetlenül nézett rám.
-Ezt veheted egy igennek.-kuncogtam el magam a végén.
-Viszlát Cicus!-mondtam, majd egy lendület segítségével távoztam.

Adrien/Fekete Macska szemszöge.
Ámuldozva bámultam Katica után. Ez az este annyira hihetetlen volt, mintha csak egy álom lett volna. Nem gondoltam, hogy valaha is sor kerül egy ilyen személyes beszélgetésre vele. Úgy látszik tévedtem. Legbelül olyan érzést éreztem, mintha pontosan tudnám, hogy ki is ő valójában. Miért érzem hogy a piros ruhás, tökéletes lány...pontosabban KAGAMI.

Visszaváltozásom után, ágyamra huppantam le. Még mindig úgy érzem magam, mintha nem a valóságban lennék. Nagyon sokat jelentett nekem, ez a vele töltött idő. Lehet nyálasnak tűnik de ez van.
-És az én jutalmam hol marad? Elvégre nekem köszönheted, hogy Fekete Macska lehetsz.-méltatlankodott Plagg.
-Plagg, ez már a második. Soha nem elég belőle?-csodálkoztam.
-Pont úgy, mint neked Katicából.-mondta ki a teljes igazságot.
-Miért mindig egy sajthoz hasonlítod Katicát?-tettem fel a kérdést, amit már egy ideje megakartam tudni.
Plagg arca elkomolyodott.
-A válasz egészen egyszerű. A sajt, azt jelenti nekem mint neked Katica. A világot.-válaszolta.

Marinette/Katica szemszöge.
-Hát Tikki, ez hihetetlen volt.-pördültem meg forgószékemben.
Tikki összeráncolt szemöldökkel nézett rám. Gondolom nem nagyon kapizsgálta az előbbi kirohanásomat.
-Hihetetlenül jó, vagy hihetetlenül hihetetlen?-kédezte.
A szavam itt elakadt.
-Igazábol mindkettő. Jól éreztem magam Macskával, viszont hihetetlen hogy kezdem kapizsgálni hogy ki lehet ő valójában. Viszont, nem tudhatom, hogy tényleg Lukát rejti az álarca. Igaz, vannak jelek amik nagyon is erre utalnak, de még mindig nem vagyok teljesen biztos ebben.
Alaposabbnak kell lennem.-jelentettem ki határozottan.

Sziasztok!
Először is, megszeretném köszönni a ranglistán elért újabb helyezéseket, és a több mint 200 vote-ot. Nagyon sokat jelent nekem.❤️
Remélem, nem okoztam csalódást ezzel a résszel és azt is remélem hogy tetszett nektek.
A kedves Ladynoir shippereknek főleg kedvező.
Amint láthattátok, készítettem egy új könyv borítót. Mit szóltok hozzá? Remélem a lényeg észrevehető.
Véleményeket, kritikát újfent várok kommentben!
Legyen szép napotok, puszi.❤️

+Dolgok
Ha szeretnétek igazán szuper mlb-s könyveket olvasni akkor nézzetek be a lányok oldalára. Nagyon tehetségesek.❤️
dorinabakro
Enci262

MIRACULOUS🐞🐱حيث تعيش القصص. اكتشف الآن