MIRACULOUS 4.évad és New-York special episode spoiler

476 13 2
                                    

Sziasztok!!!
Sajnos megint nem új részt hoztam, mivel igazság szerint kifogytam az ötletekből, de ígérem, amint tudom elkezdem a folytatást!
Addig is remélem ezek a nagyon sokat mondó spoilerek kárpótolnak benneteket. Biztosan nagyon sokan tudjátok hogy, tegnap a MUNDO GLOOB csatorna élőben közvetített a YouTuben és rengeteg spoiler jött elő a takarásból. Vágjunk bele!

(Ismét drága Google fordítót hívtam segítségül, ezért ha hibát találtok bocsánatot kérek.)

Részlet a forgatókönyvből:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Részlet a forgatókönyvből:

*Katicabogár visszahelyezi Julio Verne könyvét a helyére, ahova Eiffel összes táblája fel van rakva.*
-Katica: Itt is van.
*Fekete Macska elő húz egy sárga rózsát a háta mögül*
-Fekete Macska: Tudom, már mondtad...
*katicabogár kissé irritáltá válik*
-Katica: Macska, már mondtam neked, hogy ne adj nekem virágot!
*Fekete Macska mosolyog*
-Fekete Macska: Tudom. Megpróbáltam adni neked egy vörös rózsát, de a vörös rózsa szeretetet/szerelmet jelenti. Fehér rózsát adtam neked, és azt mondtad, hogy ez a tiszta szeretet jelképe ezért nem fogadtad el. Szóval adok neked egy sárga rózsát hogy képviselje barátságunkat.

I.M.: ISTENEM HOGY LEHET VALAKI ENNYIRE BRUTÁLISAN ARANYOS MINT MACSKA? EZEN KOMOLYAM BEKÖNNYEZTEM!!

: ISTENEM HOGY LEHET VALAKI ENNYIRE BRUTÁLISAN ARANYOS MINT MACSKA? EZEN KOMOLYAM BEKÖNNYEZTEM!!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

*Macska a virágot tartja*
Fekete Macska: tökéletes a partnerkapcsolatunk.
*katicabogár provokálja/ugratja őt*
Katicabogár: biztos vagy benne, hogy a sárga rózsa nem a  féltékenységet jelenti?
*Fekete Macska ebben nem biztos*
Macska: hmm.... nem. A kék rózsák jelentik a féltékenységet vagy nem... a lila vagy talán narancs(?) Nem tudom...
*Katicabogár lágyan mosolyog vissza*
Katicabogár: nem kell virágot adnod nekem! Már tudom, hogy te vagy minden idők legjobb partnere!
*Katicabogár elveszi a rózsát és megszagolja*
Katicabogár: annyira illatos, köszönöm Cicus!
*Katica elindul a  yo-yo-val és a rózsával, elégedetten hagyva ott Macskát.*
Macska: ó, Katica annyira csodálatos .... egyébként én is az vagyok. Várj egy percet, virágot kellene adnom magamnak!

I.M.: EMBEREK FELFOGTÁTOOK??? MEGTÖRT A JÉG!!! KATICA ELFOGADTA VÉGRE MACSKÁTÓL A VIRÁGOT!!! MINDJÁRT IDE OLVADOK. EZ VAJON MIT JELENT??

Egy kis Q&A

Felix vissza fog térni Párizsba és összezavarja a dolgokat, vagy akár csatlakozik a Halálfejhez?Igen, sokkal több epizódot fogunk látni Félix szereplésével

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Felix vissza fog térni Párizsba és összezavarja a dolgokat, vagy akár csatlakozik a Halálfejhez?
Igen, sokkal több epizódot fogunk látni Félix szereplésével

A New York special episodot a Gloobon keresztül továbbítják?
Igen, mi és a Miraculous komoly kapcsolatban vagyunk

Gondolod, hogy a katicabogár megy az űrbe?
Azt hiszem, valóban van egyenruhája(ezt nem igazán értem)

Mikor jelenik meg az s4?
A New York és a Shanghai, a Ladyblog, a gloob lejátszási lista, a Csodálatos nap alatt ... Alig várjuk, nem igaz? (Egyébként mostmár tudhatni hogy 2021 elején várhatjuk)

Visszajönnek a régi szuperhősök? Mivel Halálfej tudja a személyazonosságukat.
Katicabogár az erejével mindent vissza állít, és a dolgok normalizálódnak. Ez azt jelenti, hogy Halálfej elfelejti a személyazonosságukat? Ez a kérdés.

Hát én teljesen le vagyok sokkolva. Ezek a spoilerek, oda meg vissza vagyok. Nem tudom biztosra hogy mi lesz ennek a vége de iszonyatosan várom már. Annyira remélem hogy Katica végre beadja a derekát Macskának. Nektek mi a véleményetek erről az egészről? Várom kommentben!!!

MIRACULOUS🐞🐱Donde viven las historias. Descúbrelo ahora