Sziasztoook!
Sajnos nem új résszel jöttem ma nektek, hanem spoilerekkel. Akit érdekel elárulom, hogy a részt is igyekszem minél hamarabb hozni.
Amint a címből is észrevettétek a New-Yorki különkiadásról lesz szó. Személy szerint én már nagyon izgulok és rettenetesen várom.
Na de vágjunk bele!!
(A szöveget fordítóval fordítottam, így a kisebb-nagyobb hibákért bocsika)NEW-YORK SPECIAL EPISODE megjelenése
"A NEW-YORKI KÜLÖNKIADÁS:A FRANCIA Disney csatornán fog megjelenni Szeptember 26.-án 9:20-kor"
Igen tudom, ez nem a magyar megjelenés, de valaki ezután hamarosan, biztosan FELIRATOZNI fogja nekünk MAGYARUL!!!! Tehát ez a francia megjelenés!
CSELEKMÉNYE
Marinette és osztálya elutazik a Francia-amerika barátság hetére.
Az egész osztály részt vesz benne ... várhatóan Adrien nem, mert az apja nem hajlandó elengedni. Katica megbízza Fekete Macskát, hogy amíg távol van felügyelje Párizst, távollétének okát nem fejti ki. Fekete Macska nagyon komolyan veszi a küldetést, de amikor Marinette, mint osztálydelegátus, meggyőzi Gabriel-t, hogy engedje fiát az osztálytársaival, Adriennek problémája akad. Mivel ő Fekete Macska így nem tudja ugyan abban az időben védeni Párizst és New-Yorkba utazni. Hogy fogja ezt megoldani? Van egy dolog, amit a Katica és Fekete Macska nem tud: Halálfej is utazni készül velük. A francia-amerikai barátsági hét érdekli őt leginkább, és valószínűleg az is, hogy az amerikai szuperhősöknek kis segítségre van szükségük. Mit gondolhat Halálfej New-Yorkba utazva?Nagyjából ennyi lenne a tartalom, remélem hogy át lehet látni és érthető. Nem tudom ti hogy vagytok vele de én nagyon kíváncsi vagyok erre és biztos vagyok benne hogy egy jó filmnek nézünk elébe. Szerintetek hogy oldja meg Fekete Macska hogy egyszerre két helyen legyen? Várom az ötleteket kommentben!
YOU ARE READING
MIRACULOUS🐞🐱
FanfictionSziasztok! Ez a könyv két főhősünk, újabb bénázásai mellet azt mutatja be, hogy mennyire nem látják a fától az erdőt. Lehetséges az, hogy annyira rá akarunk jönni valamire, hogy összekeverjük a szezont a fazonnal? Nem mesélek sokat, mert akkor a kön...