Part 8.

313 18 25
                                    

Marinette/Katica szemszöge.
-Szóval, van esély rá hogy megtudd hogy ki is vagyok?-kérdezte reménnyel teli hangon.
Torkomban ökölnyi gombóc kezdett el növekedni. Gondoltam rá hogy Macska, felfogja nekem tenni ezt a kérdést, de arra nem számítottam hogy pont most. Nem tudtam mit válaszoljak, nem azért mert nem akartam, hanem mert nem tudtam. Jelen pillanatban közel sem voltam annyira magabiztos, mint amennyire FU Mester látott. Talán nem is lesz belőlem jó Őrző?
-Lehet.... lehetséges-kezdtem bele.-Mivel én vagyok az Őrző, tudnom kellene hogy ki a talízmánod birtokosa.
Macska szeme szinte felragyogott és szája is óriási mosolyra húzódott.
-Szóval, akár már most vissza is változhatnék-jelentette ki magának.-Akkor ezennel Karmoka...
Kezemet egyből a szemem elé helyeztem és Macskára förmedtem.
-Nem, nem, nem!-szakítottam félbe.-Én  egy szóval sem mondtam hogy máris lepleződj le előttem. E-e-erre én még nem állok készen.
Macska hangulata az ellentétére váltott.
-De...ha tudnád ki is vagyok a maszk alatt, talán változtatna a kettőnk közti kapcsolaton -hadarta el, szintre egy szuszra.
-Szerintem épp ellenkezőleg. Nem változtatna semmin mert én MÁST szeretek. Emlékszel? -válaszoltam.

Adrien/Fekete Macska szemszöge
Meg sem tudom számolni hányszor vágta a fejemhez azt hogy "mást szeretek". Reménykedtem hogy most nem fogja. Hát nem így lett. Hirtelen a szívem összeszorult. A szomorúság és a düh előtört belőlem, szinte vártam hogy az akuma átvegye felettem az irányítást, legalább addig sem érzek semmit.
-Bogá....Katica. Én a kettőnk közti munka kapcsolatra gondoltam, a szerelemi eszembe se jutott. De ha már itt tartunk akkor ne kerülgessük a forró kását. Nekem barátnőm van.-hazudtam egy óriásit Bogárkámnak.
Láttam Katica szemében hogy erre egyáltalán nem számított de meg kell mondjam hogy én sem. Fogalmam sincs miért hazudtam a szemébe, hisz a múltkor is örült hogy van "színlelt barátnőm". Most miért lenne más? Lehet tényleg túl kellene lépnem Katicán de ez nagyon nehéz lenne, mert gyönyörű, kék, csillogó szemei szinte feledhetetlenek pont úgy mint ő.
-Olyan mint a múltkori, féltékennyé teszem Katicát barátnő?-nézett rám kérdően.
Hirtelen nem tudtam mit hazu.. akarom mondani, mondjak neki.
-Nem, közel sem olyan.-léptem közelebb hozzá.
-Értem. Szerintem a barátnőd nem nagyon örülne ha megtudná hogy, találkozni hívtál engem. Annak meg főleg nem, hogy megpróbálsz közeledni felém.-mutatott a kettőnk közti távolságra. -Jobb ha indulok. Ágyő.
Elbúcsúzni se tudtam tőle olyan hamar elillant a környékről.

Marinette/Katica szemszöge.
-Pöttyöket le!-mondtam ki a varázslatos szót és vissza változtam. Nagyon furcsán éreztem magam. Adrien valószínűleg Kagamit szereti és napok kérdése hogy a barátnője legyen, de ha ez még nem lenne elég még Macska is kerít maga mellé valakit. Nem mintha nem örülnék a boldogságának, nem erről van szó de azért ez fura. Nem gondoltam volna hogy ilyen furcsa érzéseim lesznek miatta.
-Marinette, nem festesz valami jól, talán bánt valami?-tapintott rá, a lényegre Tikki.
-Semmiség.-vágtam rá ösztönösen.-Csak furán érzem magam, ez minden.
Tikki pár másodpercig elgondolkodott.
-Talán ennek a "fura" érzésnek köze van Fekete Macskához?
-Tch badarság. Pont miatta lenne rossz kedvem? Nevetnem kell.-válaszoltam.
Tikki amolyan "ismerlek Marinette, nem vágsz át" nézéssel bámult rám.
Nagyon rosszul hazudtam, persze hogy át látott rajtam.
-Najó. Talán ő is közre játszik.-vetettem le magam az ágyamra.
Tikki még közelebb jött és onnan bámult rám.
-Jó, igen. Beismerem. A rossz kedvem felét ő okozta. De azért Adrienről se feledkezzünk meg-nyögtem ki nagy nehezen.
-De Marinette, ha nem érzel Macska iránt semmit akkor ez miért zavar? Vagy talán mégis?-húzta kérdőre szemöldökét.
-Nem Tikki! Inkább bele se kezdj-tiltakoztam.
-Hmm...-szorította össze a szemeit-De mi van ha, Fekete Macska megint féltékennyé akar téged tenni és csak ezért mesélte be ezt neked?
-Az nem lehet. A múltkor ezt már eljátszotta.-támasztottam alá.
-Mi erre a bizosítékod?-kérdezte a kis Katica.
Ezen nem kellett sokat gondolkodnom, anélkül is rá jöttem hogy semmi.
-Jólvan. Nyertél. Nem tudhatom biztosra.-adtam be a derekam.
-Ismerlek és azt is tudom hogy kíváncsi vagy hogy melyik lányról van szó.
Talán tényleg a végére akartam járni de féltem az igazságtól.
-Lehetséges, de én Adrient szeretem és nincs jogom ezt tenni. A másik bökkenő meg az hogy mit tehetnék hogy kiderüljön? Macska túl makacs hogy beismerjen nekem bármit ami,ezzel kacsolatos.
Eközben eszembe jutott egy ötlet. Mi lenne ha nyomoznék Fekete Macska után?

SZIASZTOK! EZ A RÉSZ MOST KICSIT RÖVIDEBB LETT, DE AZÉRT REMÉLEM TETSZETT. IGYEKSZEM VISSZA ÁLLNI A GYAKRABB POSZTOLÁSI RENDRE!

Közérdekű információ
HA NEM SZERETNÉTEK LEMARADNI A NEW-YORKI KÜLÖNKIADÁSRÓL AKKOR SZEPTEMBER 26.-ÁN SZOMBATON 9:15-KOR AZ INSTAGRAMMON A lady_blog_fanpage OLDALON LESZ ÉLŐBEN LIVE STREAM FORMÁJÁBAN! FONTOS HOGY EZ NEM MAGYAR NYELVEN LESZ, AZ JÓVAL KÉSŐBB FOG MEGJELENNI! SZÓVAL AKI LÁTNI SZERETNÉ AZ KÖVESSE BE A lady_blog_fanpage-t! Remélem tudtam segíteni, szép napot!

MIRACULOUS🐞🐱Where stories live. Discover now