Adrien/Fekete Macska szemszöge
Egyszer csak az ülő helyek felől hallottam meg a lány hangját.
-É-én itt vagyok!-mondta zavartan.
Elindultam a hang irányába ami az ülőtér belső részére vezetett be. Marinette ott ült de arca furán festett, láttam hogy valami nagyon nem oké így megkérdeztem.
-Marinette, mi a baj? Bánt valami?-érdeklődtem felőle.
-Nem, hics baj, mármint nincs baj nekem.... Nincs semmi baj-nyögte ki a végére.
-Csak a jégpályán elég furcsa arcod volt, azt hittem valami történt Lukávál és veled-mondtam.
A lány arca kissé paradicsom színű lett.
-Lukával? Nem. Semmi baj nincs Lukával csak Kagamival-válaszolta.
Ezen nagyon meglepődtem mi baja lehet Marinettenek Kagamival?
-Kagami? Össze vesztetek? Eddig jól kijöttetek.-furcsáltam.
Marinette arca mégjobban kipirult.
-Jaj én buta... Kagamit mondtam volna? Úgy értettem....vádlim igen... Begörcsölt a vádlim és Kagaminak biztos van...érme azaz kréme-vigyorgott zavarában Marinette.
-Okéé, akkor kérjem el tőle a krémet?-értetlenkedtem.
-Tudod már nem is fáj, mintha új lenneeee, megyek is vissza a pályára.
Nagyon furcsának tartottam ezt a helyzetet, mintha Marinette nem mondott volna nekem igazat. De miért? Erre nem jöttem rá.Marinette/Katica szemszöge
Az Adriennel való "beszélgetés"(részemről inkább makogás) után siettem vissza a jégpályára.
-Látod Tikki, mondtam hogy egy mondatot se tudok dadogás nélkül elmondani.-szomorodtam el.
-Nyugi Marinette, ez megesik mivel zavarban vagy.-mosolygott rám Tikki.
-De ha zavarba vagyok hogy is tudnék vele értelmesen beszélni? Sehogy. Csak még inkább elérem hogy hülyének nézzen.-folytattam.
Tikki már nem tudott rá válaszolni mert közben oda értünk a jégpályára.Az idő elszállt, lassan készülni kellet mert a pálya 6-kor bezár.
-Marinette, mond hogy van a lábad?-jött oda hozzám Luka.
Hirtelen nem kapcsoltam mivel ezt az egész lábas dolgot elterelésként mondtam.
-A lába-a-am igen, kutya baja-vigyorogtam.
-Örülök. Már aggódtam-mondta kedvesen.
-Lassan mennünk kéne-folytattam.
-Igen, haza kísérlek-mosolygott a fiú, ám ekkor telefonja csörgése zavarta meg.
Hallásom alapján az anyukája lehetett az aki azt mondta siessen haza, de azt már nem hallottam miért.
-Most hívott anya..és...-közölte.
-Persze menj csak, haza találok-bátorítottam.
-Akkor legközelebb-húzta mosolyra száját majd elment.
Alyaékat már sehol sem láttam gondolom leléptek már hamarabb.
-Marinette-szólalt meg a hang a hátam mögül. Erre én megfordultam.
-Ha szeretnéd, haza viszünk-nézett rám Adrien és Kagami.
Hirtelen lefagytam. Azt se tudtam mit kellene mondanom. Persze hogy szeretném de azért.....
-Nem bánom-vágtam rá ösztönösen.
Az út egész csendesen telt, míg megérkeztünk az első úticélunkig ami a pékségünk volt.
Tudtam hogy nem mehetek szótlanul, így hát cselekedtem.
-Köszönöm a fuvart!
-Ez természetes-szólt utánnam Adrien.Ezzel a lendülettel be is csaptam a kocsi ajtaját, majd szobámba vettem az irányt. Levetettem magamat az ágyamba és a falra felragasztott Adrien képekre szegeztem a pillantásomat.
-"Csak egy barát"-mormogtam magamnak.
-Jaj Marinette, ne butáskodj! Nagyon jó barátjának tart téged.-próbált bíztatni Tikki.
-Látod Tikki, pont ez az. Nagyon jó BARÁTJÁNAK, nem mintha nem lenne fontos a barátsága de azt se felejtsük el hogy hogyan áradozott nekem Kagamiról. Ő tökéletes, magabiztos és bármikor tud vele magabiztosan beszélni, vele ellentétben. Mit is gondoltam.-csaptam a homlokomra.
Tikki ezzel kapcsolatban már nem nagyon tudott mit mondani ezért csak oda bújt hozzám ami mindennél többet jelentett most.
-Mi lenne ha egy kicsit ki szellőztetnéd a fejed?-kérdezte Tikki.
-Bajom nem lehet belőle, Tikki pöttyöket fel!-kiáltottam, majd az Eiffel-torony felé vettem az irányt.Adrien/Fekete Macska szemszöge
-Marinette olyan rossz kedvünek tűnt ma. Nem gondolod Plagg?-töprengtem.
-Én csak azon gondolkodom hogy ez a sajt az aranyosabb, vagy csak a tükörképemet látom benne?
-Mutathatnál egy kis együtt érzést, gyomorzsák-förmedtem rá Plaggre.
-Még hogy én? Na lásd hogy, milyen törődő és együtt érző vagyok emlékeztetlek arra, hogyha nem sietsz akkor megint felülteted drága Katicádat-mondta Plagg teli szájjal.
-Tényleg, az idő halad, Plagg karmokat ki!-majd kiugrottam szobám ablakán.Marinette/Katica szemszöge
Párizs utcái fölött haladtam a jojómmal, miközben az Eiffel-torony felől érdekes, fekete alakot pillantottam meg. Ismerősnek tűnt.
Nem lehet más mint?....Fekete Macska.
Jaj ne. Tényleg, ma este pót találkára hívott, amit el is felejtettem. Reménykedtem hogy nem látott meg, de tévedtem. Muszáj volt oda mennem hozzá, pedig most leginkább magányra volt szükségem.
-Hát eljöttél-kezdeményezte a beszélgetést.
-Egy ideje együtt dolgozunk, tudhatnád hogy ÉN szava tartó ember vagyok-válaszoltam.
Macska hangulata hirtelen megváltozott.
-Kérlek ne haragudj hogy nem jöttem el. Nem állt szándékomban megbántani, csak aznap este én......-csuklott el a hangja.
-Figyelj, az túlzás hogy megbántottal....de rosszul esett.-ismertem be. Viszont egy dolgot nem értek, miért hívtál el ha nem volt alkalmas?
-Ez nem egyszerű... Az apám....
-Macska ne, kérlek addig ne mondj semmi személyes dolgot magadról míg nem tisztáztam teljesen ezt az őrzőség dolgot. Fogalmam sincs mik a szabályok, miket lehet és miket nem. --közöltem társammal.
-Szóval, van esély rá hogy megtudd hogy ki is vagyok én?-kérdezte reménnyel teli hangon.SZIASZTOK!
ITT VAN AZ ÚJ RÉSZ, REMÉLEM TETSZETT NEKTEK! MOSTMÁR IGYEKSZEM SÜRVEBBEN HOZNI A RÉSZEKET.MÁS TÉMA!!!!!!
TUDTÁTOK HOGY NAGYON FONTOS DÁTUM LESZ AZ MLB FANDOMBAN AZ IDEI AUGUSZTUS 8.? AKKOR FOG MEGJELENNI A MIRACULOUS NEW-YORKI KÜLÖNKIADÁS A MUNDO GLOOB (SPANYOL!!!!) CSATORNÁN. IGEN TUDOM HOGY SAJNOS SPANYOLUL FOGJUK HALLANI, AMI NEM A LEGJOBB DE BIZTOSAN VALAKI HAMAROSAN FELIRATOZNI FOGJA, MAGYARUL VAGY ANGOLUL. TI MIT SZOLTOK EHEZ A HÍRHEZ? VÁRJÁTOK? MI A VÉLEMÉNYETEK? ÍRJATOK MEG KOMMENTBEN!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
MIRACULOUS🐞🐱
Fiksi PenggemarSziasztok! Ez a könyv két főhősünk, újabb bénázásai mellet azt mutatja be, hogy mennyire nem látják a fától az erdőt. Lehetséges az, hogy annyira rá akarunk jönni valamire, hogy összekeverjük a szezont a fazonnal? Nem mesélek sokat, mert akkor a kön...