Marinette/Katica szemszöge.
Tikki szavai szinte belémhatoltak. A testemet minden létező erő elhagyta. Ha nem az ágyamon ülnék, talán a földre rogytam volna. Erre a kérdésre a választ még magam sem tudtam. Miért érdekel ez engem egyáltalán?
-Marinette, hallasz engem?-csapkodott kis kezével az arcon előtt Tikki.
-Itt vagyok.-ráztam vissza magam a valóságba.
Tikki kérdőn nézett rám, nem igazán értette mi történt.
-Tudod, hogy nekem bármit elmondhatsz ,de ha nem szeretnél beszélni róla akkor...
-Dehogyis Tikki. Te vagy az aki a legféltettebb titkaimról is tud.-szakítottam félbe kis barátnőmet.
-Akkor mégis mi a baj?
-Tikki fogalmam sincs mi történik velem. Eddig egyáltalán nem érdekelt ez az egész, aztán a múltkori eset után megváltozott. Először az hogy ki a lehet a barátnője, aztán meg a kiléte kezdett el foglalkoztatni. Ne értsd félre Adrient szeretem, Macska csak barát. Nem tudom mihez kellene kezdenem, mivel még soha nem éreztem ilyesmit.-mondtam, majd hideg könnycseppek csordultak végig arcomon.
Tikki közelebb lépett hozzám és az arcomhoz bújt.
-Ne aggódj Marinette, itt vagyok. Először is meg kell nyugodnod, aztán együtt mindent megoldunk.-próbált nyugtatni.
-Tényleg Luka lenne Fekete Macska?-mondtam ki hangosan fő gondolatomat.
Tikki meghátrált.
-Tudod hogy, sajnos erről nem beszélhetek, bármennyire is szeretnék.
-Tudom...nem szeretnélek elveszíteni.-öleltem magamhoz.
-Lehet nem szabadna ezt, de annyit mondok, hogyha eléggé figyeled a jeleket rájössz.
Ezen kicsit elgondolkodtam.
-Szóval, azt akarod mondani hogy lógnom kellene Macskával Katicaként, Lukával meg Marinettként? TIKKI ZSENI VAGY-kiáltottam fel.
-Nem egészen érre gondoltam, de akár ez is beválhat.-mondta.
-Köszönöm hogy vagy nekem.-nyomtam puszit kis katicám fejére.Adrien/Fekete Macska szemszöge.
Nem tudtam a vívásra összpontosítani, amit Kagami észre is vett.
-Adrien, könnyű vereség vagy, nem úgy mint máskor. Mi bánt?
Most erre mégis mit mondhattam volna? Talán azt hogy, megvan az esély rá, hogy te vagy az a csodálatos lány akiért találkozásunk óta odavagyok? Na persze. Ez nem ilyen egyszerű.
-Nincs semmi gond Kat...akarom mondani Kagami.-zavarodtam össze.
Mi történik?
-Én ezt nem így látom.-szúrta ki az igazságot.
Hazudnom kellet.
-Csak fáradt vagyok.
Látszott rajta, hogy nem vette be. Jól ismer.Vége lett az órának, perceken belül haza értem. Felmentem a szobámba,lepakoltam, majd ablakom elé léptem. Élő vettem a telefonom és egy kép alapján össze hasonlítottam Kagamit és Katicát. Már pár perce bámultam őket, mire rájöttem hogy tényleg van hasonlóság közöttük.
Plagg vállamra ült.
-Nocsak, éppen két lány között próbálsz dönteni?
-És mi van akkor ha az a két lány, egy lány?-tettem fel a kérdést.
-Miért gondolod ezt?-nézett rám csodálkozva.
-Magam sem tudom. Vagyis tudom, csak nem akarom tudni. Látok némi hasonlóságot a külsejük és a személyiségük között. Talán érzem hogy jó nyomon járok de ez mégis hihetetlen. Soha nem gondoltam bele hogy mi lenne ha Kagami lenne Katica.
Plagg elhallgatott és csak kis idő után szólalt meg.
-Adrien én...-kezdte.
-Tudom, elmondanád ha lehetne de mivel nem lehet nem mondasz semmit. Vettem.-fejeztem be.
Hirtelen eszembe jutott valami.
-Ha tényleg Kagami lenne Katica ő szeret engem azaz Adrient. Szóval, Katica azért utasít vissza engem más szóval Macskát mert Adrient szereti. PLAGG EZ AZT JELENTI HOGY KATICA SZERET ENGEM.-húzódott mosolyra a szám.
-Adrien nyugodj le. Egyáltalán nem biztos hogy Kagami Katica. Hasonlítanak pár dologban, oké de még mindig nincs kézzel fogható bizonyítékod.-ébresztett rá Plagg az igazságra.
-Ezen segíthetünk. Méllyebre kell ásnom magam.
Beszélgetésünket hirtelen a telómon lévő akumajelző zavarta meg. Indulnunk kell!
-Plagg, karmokat ki!-alakultam át.
Utam a Louvre felé vezetett. Percek múlva már szembe is találtam magam a baj forrásával. Kaga...azaz Katica még sehol. Érdekes.
Gonosztevőnk átlátszó volt mint az üveg és a kinézetehez kapcsolódott az, hogy akihez hozzá ért, darabokra repedt.
-Lám, lám Fekete Macska, hol hagytad a Bogárkád? Csak mert el fogom venni a talizmánotok és Halálfejé lesz minden hatalom.
-A talízmánunkról ne is álmodj, a Bogárkámról meg főleg.-hárítottam el botommal az ütést.
-A "Bogárka" megérkezett.-ugrott mellém Katica.
Ha tudnám miért ilyen elbűvölő.
-Szóval bárkit darabokra tör akihez hozzá ér.-kezdte. Van ötleted hol lehet az akuma?
-A hajában lévő hajcsat, nem üveg, teljesen különbözik. Talán ott bújhat.-ugrottam hátra.
-Okos a Kiscica.-kacsintott rám Katica.
Nagyon meglepett, ilyet nem gyakran csinált.
-Vigyáznunk kell nehogy hozzánk érjen.-mondtam.
-Katica, Fekete Macska ne is próbálkozzatok. Velem, Üvegszívvel szemben nem győzhettek.-kacagott ördögien.
-Azt majd meglátjuk!-szállt szembe vele Katica, majd jojóját dobta felé.
Üvegszív egy hirtelen mozdulattal megragadta Katica fegyverét és maga felé kezdte húzni, Katicával együtt.
-A jojódat nem tudom elpusztítani, de téged igen.-kiáltotta.
Katicának cselekednie kellet.
-Szerencse talizmán!-ugrott fel.
-Egy mágnes? Úrnőm, engem már sikeresen magadhoz vonzottál.-kacsintottam rá.
Kicsit elmosolyodott.
-Most pedig a hajcsat jön.
Ám egy hirtelen mozdulat következtében, Katica lába alól kiesett a talaj. Erre Üvegszív felfigyelt.
-Megvagy.-mondta és már egyből Katica előtt termett.
Ezt nem hagyhatom. Cselekednem kell. Nem veszíthetem el. Gondolkodás nélkül elé ugrottam. Nem engedem hogy bármi baja legyen, még ha az életembe is kerül.
-Macska, NEEEE!!!-kiáltotta.
Már elképzeltem ahogy apró darabokra hullok és Üvegszív megszerzi a talízmánom. De nem így lett. Botomat hirtelen csatja felé iranyítottam majd leütöttem helyéről. Széttörtem.
-Számodra vége a gonoszkodásnak, ideje hogy megtisztulj!-kezdte.-Csodálatos Katicabogár!
Mint mindig, a vége jól végződik. Párizs vissza állt a régi körforgásába.
-Szép volt.-öklöztünk össze.
A gyűrűm és fülbevalója szinte egyszerre csipogott.
-Ma is csodás voltál Úrnőm, de sajnos most is el kell szakadnom tőled.-néztem mélyen a szemébe.
Hasonlóan igéző volt mint Kagaminak.
-Helyesbítek. Csodásak voltunk.-mondta.
Rámosolyogtam.
-Figyu Macska, köszönöm hogy ismételten megmentettél. Az életedbe kerülhetett volna. Hálás vagyok.-viszonozta a mosolyomat.
-Érted bármit Úrnőm.-feleltem.
Katica látszólag elgondolkodott.
-Arra gondoltam mi lenne ha este összefutnánk a szokásos helyünkön?-nézett rám reménykedve.
Nagyon meglepődtem.
-Nekem nincs ellenemre.-válaszoltam.
-Csak ott ne hagyj, mint legutóbb.
Az ékszereink már az utolsókat csipogták.
-Nem tennék ilyet. Egyszer már megbántam.-sütöttem le a szemem.
-Este találkozunk!-rugaszkodott el a háztetőről.
-Este...-mondtam elámulva.Ablakomon ugrottam be, aztán vissza változtam.
-Tehát,este találkánk van. Szuper. Emiatt nem ehetem magam degeszre.-méltatlankodott Plagg.
Én csak merengtem a távolba.
-Szerinted miért csinálhatta? Valamilyen üggyel kapcsolatos? Talán nem vagyok elég jó társ? Lecserél? Nem szokott csak úgy elhívni valahová.
-Mit tudom én. Ezért megyünk el este hogy megtudjuk. Addig meg vársz.-válaszolta.
-Alig várom.-mondtam gyengéd hanglejtéssel.Marinette/Katica szemszöge.
-Pöttyöket le!-változtam vissza a szobámban.
-Szóval este Fekete Macskával találkozunk?-támadott le egyből Tikki.
-A tervek szerint igen.-válaszoltam.
-Tehát, ez valami nagyobb terv része?
- Valami olyasmi. Igazából, azért találkozom vele mert puhatolózni akarok, hogy jók-e az ötleteim a személyazonosságával kapcsolatban. Kizárólag csak a nyomozás érdekében csinálom.-vázoltam a gondolataim.
Tikki egy kicsit elhallgatott.
-Megígéred nekem, hogy óvatos leszel?-nézett rám boci szemekkel.
Tudja hogy ez a gyengém.
-Megígérem.-Marinette! Marinette! Ébredj!-csápolt Tikki arcom előtt kis kezével.
-Mi történt?-kérdeztem kómásan.
-Elaludtál. De ha perceken belül nem kelsz fel, ma este te fogod felültetni Fekete Macskát.
Nem habozhattam, indulnom kell.
-Tikki! Pöttyöket fel!
Rövid idő alatt, szokásos helyünkre értem, ám Macskának még nyoma sem volt...Sziasztoook!
Elsősorban megszeretném köszönni hogy ennyien szavaztok és olvassátok a sztorimat. Iszonyat jól esik.❤️
Remélem ezzel a résszel sem okozok nektek csalódást. Véleményt és építő kritikát szívesen várok a kommentben. (nagyon sokat számít).+Infók:
Biztosan tudjátok már, vagy legalábbis a többség, hogy a Miraculous New-Yorki különkiadás magyar szinkronnal felkerült videára és Indavideóra. A linket YouTube-n találjátok meg Miraculous Katicabogár csatornáján, a "közösség" fül alatt.Nem rég került nyilvánosságra a Miraculous manga megjelenésének időpontja ami: 2021. Január 26. (EZ A JAPÁN MEGJELENÉS) de ne keseredjetek el, mert ezután nem sokkal angol nyelven is elérhető lesz.
Szerintetek mit fog ez a manga bemutatni? Írjatok meg kommentben!❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
MIRACULOUS🐞🐱
Fiksi PenggemarSziasztok! Ez a könyv két főhősünk, újabb bénázásai mellet azt mutatja be, hogy mennyire nem látják a fától az erdőt. Lehetséges az, hogy annyira rá akarunk jönni valamire, hogy összekeverjük a szezont a fazonnal? Nem mesélek sokat, mert akkor a kön...