FIGYELEM!!!! A KÖNYVI ELKÉPZELÉSBEN KAGAMI NEM RYUKO MINT AHOGY LUKA SEM VIPERION.
Marinette/Katica szemszöge.
Eközben eszembe jutott egy ötlet. Mi lenne ha nyomoznék Fekete Macska után?
Tikki nem örülne neki de engem a kíváncsiság ennél jobban hajtott.
-Tikki...-pillantottam lágyan kis katicámra.-Mi lenne ha nyomoznék Fekete Macska után?
Tikki hirtelen ledermedt.
-Marinette, ez nem valami jó ötlet. Túl veszélyes, még le is bukhatsz.-mondta aggódó hanggal.
-Ennél azért több eszem van. Katicát nem keverem bele hanem Marinettként csinálom és rettentő óvatos leszek.
Tikki szemében az aggodalom szinte csillagott.
-Ennek egyáltalán nem örülök. Miért is fontos ez?-tette derekára a kezét.
Hirtelen azt sem tudtam mit mondjak.
-Csak biztosra szeretnék menni és tisztán látni. Nem szeretem ha hülyének néznek.-ráncoltam össze a szemöldököm.
-De...miből gondolod hogy Fekete Macska átver téged? Mi oka lenne?
-Csak megérzés és általában a megérzéseim nem csalnak.
-Adrien ebben is kivétel-nézett sunyin rám.-Csak ugratlak.
-Ez igaz, de Adrien nem Fekete Macska-vágtam rá magabiztosan.Adrien/Fekete Macska szemszöge
Már egy ideje az ágyamban feküdtem szótlanul, gondolataimba feledkezve amikor Plagg repült oda hozzám.
-Oh, majd éhen halok, úgy érzem mintha egy hónapja nem ettem volna, sőt egy éve-szólt hozzám színészi hanglejtéssel.
Annyira a gondolkodással voltam elfoglalva hogy szinte nem is hallottam. Vagy csak nem akartam.
-Hé, figyelsz te rám? Itt valaki mindjárt éhen hal, te meg rám se hederítesz?
-Rémes vagyok-mondtam ki szinte érzelem nélkül.
-Tudom. Ezért halok éhen.
-Több együttérzést-förmedtem rá.
-Valamit valamiért.-válaszolt.
Ekkor, egy jókora darab camembertet dobtam oda a zsebemből.
-Mostmár jöhet az együttérzés-mondta csillogó szemekkel. Mi bánt?
-Hazudtam Katicának, hogy barátnőm van, hogy tehettem ilyet?-vettem egy óriási levegőt.
-Jaj Adrien, ez egyszerű. Van rá megoldás. Mégpedig az, hogy tedd a hazugságot igazsággá. Szerezz magadnak egy barátnőt vagy sajtot. Ugyanaz.-nyomta be Plagg a sajtot.
Ezen kicsit elgondolkodtam.
-Hogy tehetném ha Katicához húz a szívem? Bárcsak tudnám ki az a srác aki miatt mindig vissza utasít engem.
Plagg savanyú tekintettel nézett rám.
-Pár napja még Kagamiról áradoztál nekem.
-Kagami bonyolult. Érzem hogy kicsivel talán több mint barát de Katicát nem tudja elfeledtetni velem. Habár...-ismertem be az igazságot.
-Ha annyira tudni akarod ki lopta el a Katicád szívét, derítsd ki!-vágott bele Plagg.
-Plagg ez teljesen őrültség. Akárhányszor kérdeztem nem beszél semmilyen személyes dologról. A szerelmi életéről meg főleg nem.
-Adrien hogy te mennyire nehéz eset vagy. Nem azt mondtam hogy kérdezzd meg hanem derítsd ki. AZAZ NYOMOZZ!
-Ez őrültség-jelentettem ki.
-Azt mondtad meg akarod tudni, hát rajta.
Túlságosan hajtott a kíváncsiság hogy ne gondolkozzak el Plagg őrült ötletén.
-Alszok rá egyet!****************
Marinette/Katica szemszöge.
Ébresztőórám hangos csengése verte ki az álmot a szememből. Viszonylag hamar felébredtem amit kicsit furcsáltam. Kimásztam az ágyból és megláttam az édesen alvó Tikkit. Hajamat a szokásos két copfba fogtam és felvettem rózsaszín nadrágom a hozzá való felsővel. A sminkeléshez mint körülbelül minden ilyen dologhoz ügyetlen vagyok ezért ezeket rend szerint kihagyom. Közben Tikki is felébredt így ma IDŐBEN indulhattam el a suliba. Mikor kiléptem az ajtón Alya már várt.
-Jó reggelt kislány-köszönt, majd megkarolta a derekam-Nem hiszed el mire jöttem rá!
Ekkor a hideg átáramlott a testemen.
-Félnem kellene?-kérdeztem visszafogottan.
-Ha te vagy Katica, akkor igen-hajolt rémesen közel hozzám.-De mivel téged soha nem vettelek számításba, nem lehetséges.
A szívem egyszerre ugrott ki a testemből és nyugodott le.
-Igen, így mindjárt más-mondtam halkan.
-Szóval, csak annyi hogy letöltöttem egy életkor bemérő appot a telómra, és beraktam egy képet Fekete Macskáról, így-mutogatta telefonján-Tehát az app szerint Fekete Macska körülbelül velünk egyidős.
Hú, Alya jókor kezd nyomozásba. Azt hiszem egy lépéssel közelebb vagyunk.
-Ez szuper jó-csodálkoztam el.
Szóval Macska velünk egyidős lehet, de ne felejtsük el, engem csak is az érdekel hogy vajon igazat mondott-e vagy sem-merültem el gondolataimban amikor hallottam hogy valaki a nevemen szólít.
-Szia Marinette-mondta Luka.
-Oh Luka, szia-lepődtem meg.
Luka mélyen a szemembe nézett és talpig feketébe volt öltözve.
-Képzeld egy új dal szövegén dolgozom. A címe:fekete szerencse, a fekete macskák inspirálták. Mindenki azt hiszi balszerencsét hordoznak magukkal de a többség nincs tisztában azzal, hogy ez nem így van.-kacsintott kedvesen rám.
Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam. Az öltözéke, a fekete cicákról írt dalszövege és a végén a kacsintása egyértelműen emlékeztetett valakire. Aki nem más volt mint...Hát igen, azt hiszem mostmár a dolgok elkezdenek a könyvemben beindulni. Lehet kicsit sokáig vártam, de jobb mint egyből a közepébe vágni. Mi a véleményetek? Tetszik ez az irány? Bármilyen építő jellegű kritikát, véleményt várok kommentben. Remélem azért tetszik nektek!
Hamarosan itt van a Szeptember 26, ahol megjelenik a New-Yorki különkiadás. Én már nagyon izgulok remélem jól fog elsülni. Ti hogy álltok ehez?
YOU ARE READING
MIRACULOUS🐞🐱
FanfictionSziasztok! Ez a könyv két főhősünk, újabb bénázásai mellet azt mutatja be, hogy mennyire nem látják a fától az erdőt. Lehetséges az, hogy annyira rá akarunk jönni valamire, hogy összekeverjük a szezont a fazonnal? Nem mesélek sokat, mert akkor a kön...