Part 4.

322 19 3
                                    

Marinette/Katica szemszöge.
Miután az akuma teljesen megtisztult, fülbevalóm a szokásos módon csipogott egyet.
-Viszlát Cicus- köszöntem el társamtól.
-Katica, mi lenne ha este találkoznánk az Eiffel-toronynál? Ez nem randi, ne értsd félre csak...szeretnék megkérdezni pár dolgot-mondta ki Macska szinte egy szuszra.
Jaj ne már. Már megint belsős dolgokat akar kérdezni, ami utalna a személyazonosságomra? Ha el megyek, akkor nem hazudhatok neki, de megbántani se akarom. De mi van ha ez most tényleg nem arra megy ki? Lehet  nem rólam akar megtudni dolgokat. De akkor miről másról?
-Hát öhm...estére a  házi megírását terveztem, tudod Kémia-találtam ki gyorsan.
Macska arca hirtelen elszomorodott. Szegénynek gondolom megint rosszul esett hogy ki kosarazom.
-De ha nem tart sokáig, nem bánom-mosolyodtam el.

Adrien/Fekete macska szemszöge
-Hát öhm...estére a  házi megírását terveztem, tudod Kémia-válaszolt a kérdésemre Katica.
Igen, sejthettem volna. Hirtelen elöntött a szomorúság, úgy vettem észre hogy ezt ő is látta rajtam. Nem fog eljönni. Megint. Én hülye minek is kérdeztem meg, hisz tudtam előre. Mondogattam ezeket magamba amikor....
-De ha nem tart sokáig, nem bánom-mosolygott rám.
Hirtelen a szívem gyorsabban kezdett verni a boldogságtól. Végre nem mondott nemet.
-Akkor 7-kor az Eiffel-toronynál-ugrottam le a tetőről boldogan.

Pár perc múlva már otthol az ablakomon átváltozva ugrottam be.
-Plagg, el se hiszed hogy el fog jönni-áradoztam.
-Hát tényleg nem, én a helyedben egy sajt kiállításra hívtam volna el, nem az Eiffel-toronyhoz.-mondta sajt majszolás közben Plagg.
-Ne feledd ez nem egy randi, csak kíváncsi vagyok egy-két dologra.-vigyorogtam.
-Ja, az első az hogy ki az a fiú akit szeret, a második meg hogy mennyi esélyed van nála. A másodikra tudom a választ, ha viszel neki egy teljes guriga camambert akkor még hozzád is megy feleségül.-mondta teljes komolysággal.
-Ha-ha, jót nevettem-feküdtem le az ágyra. Amikor ezt a mondatot kimondtam Natalie rontott be szobám ajtaján.
-Adrien ma este hivatalos vagy a Tomue Tsurugi asszonnyal és Kagamival vacsorára.
-Hogy mi, tessék?-vágtam rá egyből.
-7 órára legyél készen-majd ki ment a szobámból.
-Ez nem lehet igaz. Elérkeztem ahhoz hogy Katica bele egyezzen a találkába, de most meg én nem fogok elmenni Kagami miatt?-mondtam zavartan Plaggnak.
-Ez van akkor ha két sajt, akarom mondani két csaj van a dologban.
-Ezzel nem segítesz, mit csináljak? Kagamit nem mondhatom le mert "kötelező" és amúgy sem szeretném megbántani, de Katicát SEM.
-Kölyök,Katicától már elég sok kosarat kaptál már, semmi nem lesz ha egyszer te is vissza adod neki-válaszolt Plagg.
-De nem így terveztem.....-szomorkodtam.

Katica/Marinette szemszöge
-Pöttyöket le!-változtam vissza a teraszon.
-Tikki, szerinted jól döntöttem Macskával kapcsolatban? Nem szerettem volna megbántani, hisz már annyiszor megtettem. Így elmegyek.
-Te mindig tudod mi a helyes, ez most is így lesz Marinette.- mondta kis kwamim bíztatva.
-De egyébként, így hogy már én vagyok az őrző, tudhatnám hogy ki Macska az álarc alatt?-kíváncsiskodtam.
-Nem tudom, minden le van írva a  könyvbe, de ez rengeteg kódolással jár hogy mindent megtudjunk.-vigyorgott Tikki.
-Valahogy úgy érzem nem állok még készen hogy megtudjam ki is ő valójában, de az utóbbiban egyet értek.
-Mindennek akkor jön el az ideje amikor te szeretnéd-ölelt meg kis kwamim.
-Akkor hát? Lessünk bele?-szegeztem a szemem a könyvre.
Tikki bólintással egyezett bele. A könyvben furcsa írásjelek voltak, hősök képeivel, nem valami sokat értettem meg belőle. Konkrétan semmit. Ez tényleg bonyolult nem 5 perces munka.
Tikkivel annyira bele mélyültünk a könyv tanulmányozásába hogy fél óra múlva indulnom is kell Fekete Macskához. Kíváncsi vagyok mire ennyire kíváncsi. Na de majd kiderül.

Adrien/Fekete macska szemszöge.
Lassan indulnom kell a vacsorára. Kagami igaz hogy fontos nekem, de most szívesebben lettem volna Úrnőm társaságában. Ha nem megyek el lehet az is hogy megbántom, hiszen én hívtam el. De mit tehetnék? Ez a baj én sem tudom.
-Adrien, indulunk-mondta Natalie utasítóan.-Tsurugiék már lent várnak.
-Indulok-mondtam szomorúan.
Lent már várt Kagami és az édesanyja.
-Asszonyom,Kagami-csókoltam kezet a lánynak. Örülök hogy látom, de a fejem most egészen máshol jár. Katicán.

Marinette/Katica szemszöge
Ütött az óránk Tikki, nézzük meg mit akar a nagyszájú Macska.
-Tikki pöttyöket fel!-kiáltottam.
Pár perc múlva már az Eiffel-toronyra ugrottam le. Nem láttam senkit. Fix hogy már Macska itt van, csak elbújt és meg akart ijeszteni.
-Fekete Macska?!-szólítgattam társamat. Nincs sehol. Biztosan késik, ez már lassan a szokásává válik.
Az idő közben telt. Megvan felhívom.
-"Itt a Macska posta, hagyj üzenetet"-játszotta le a hangot az üzenet rögzítő. Én meg tettem a dolgom.
-7 órát beszéltünk meg, mindjárt 8 óra, hol késlekedsz már?-vette fel az üzenet rögzítője.
Mivel az üzenet rögzítő kapcsolt így nem volt átváltozva.
Nem hiszem el, macska felültetett volna?

SZIASZTOK!
ITT AZ ÚJ RÉSZ REMÉLEM TETSZIK! HOGY TETSZIK NEKTEK? IRJÁTOK MEG KOMMENTBEN! KÖSZÖNÖM HOGY MÁR MAJDNEM 70-EN OLVASTÁTOK!☺️
HALLOTÁTOK HOGY A MIRACULOUS 4.ÉVADA CSAK 2021 KERÜL BEMUTATÁSRA? ENGEM NAGYON SZOMORÚAN ÉRINTETT. ÉS TITEKET?

FONTOS!!!!!!!!!!!!!
HA SZERETNÉTEK PÁR INFÓT A 4.ÉVAD VÁLTOZTATÁSAIVAL KAPCSOLATBAN, AKKOR AZT ÍRJÁTOK MEG KOMMENTBEN! CSAK AKKOR CSINÁLOK HA VAN RÁ IGÉNY, ÚGYHOGY KÉRLEK JELLEZÉTEK!!!!!!!!

MIRACULOUS🐞🐱Donde viven las historias. Descúbrelo ahora