Havalar çok soğuk mu ne? Nasılsınız bakalım. 4 gün sonra bölüm koymamın şerefine direk konuya atlayacağım.
Bugün pirsingli çocuğumla tanışma senemiz biliyorsunuz ki. Ben 1 gün önceden arayayım dedim bunu. Dün aradım aradım aradım, 6 kere aradım ama beyimiz meşguldü. Sonra dedim ki ''hayat bile konuşmamızı istemiyor.'' Bu gün de ''arasam mı aramasam mı, mesaj mı atsam, acaba kızar mı ki, kesin beni öldürür .'' gibi hipotezlerden sonra soğan doğrarken aradım. Evet biliyorum süperim gene.
Ya abi soğan doğrarken aranır mı dediğinizi duyar gibiyim. Stres yapmayayım diye hem kafam da dağılır gibisinden bu yolu seçtim. Ki gene elim ayağıma dolaştı, her konuşmamızda olduğu gibi başlarda üşüyormuş gibi titredim, ne diyeceğimi unuttum, gittim çocuğa ''ne diyeceğimi unuttum ben.'' dedim.
Ayaklı fiyasko gibi birşeyim heralde. Beni hatırladı, ses tonumdan kim olduğumu çıkardı. Yani en azından ses tonumu hatırlıyor.
Demek istediğim birsürü şey varken, hiçbirşey diyemedim ve bol bol saçmaladım.
Bazen bana nasıl katlandığını merak ediyorum bu çocuğun. Tabi ki her rezilliğime şahit olduğu için pek tuhaf gelmiyor.
Hele bir anonimleri var görmeniz lazım. Anlatmaya çalışırken dediğim şey şu '' sana şey yapalım '' demiş. '' şey demiş sana.''
O da ne dediğini duymadım felan dedi ki zaten o kelimeyi ben söyleyemiyorum.
Ama eskisi gibiydi. Hiç değişmemişti. Küfür etmeyi sevmem ben , ve o çok küfür eder. Ama benle konuşurken dikkat etmeye çalışıyordu.
Manyak herif. Kendine dikkat et demeyi bile gözden kaçırdım da kapattım. Küçük panda sağolsun '' snooooow, geeeeeel'' diye bağırıyordu kapının önünden. Bunu duyunca pirsingli çocuğum da güldü.
Uzun zaman sonra gülüşünü duymak cidden güzeldi. Gülmesini severdim çünkü ben.
Sanırım benle konuşmak pek hoşuna gitmedi. Aklımda dağlar kadar soru bırakması da cabası .
-Acaba telefon numaramı sildi mi?
- Aradım diye kızdı mı?
-Akşam mesaj atsam kızar mı?
-Bugün onun için bir anlam ifade ediyor mu?
-Bende herkes gibimiyim ?
örnek olarak bunlar gibi.
Umarım rahatsız etmemişimdir. Hala ateşi seviyor. Bunlar dışında ;
Evde ok atıcam, bu evin Oliver Queeniyim ben gibisinden dolaştıktan sonra boksa gidicem diye tutturduğum doğrudur. Arkadaşım ''Neden boksa gitmek istiyorsun ?'' dediğinde ''kum torbaları güzel.'' dediğim de aşikar.
Bu ikisi de dershanem sayesinde yattığından kendimi kitaplara vermiş, sherlock holmes edasıyla ''katil uşak bence.'' diyip cinayet romanı okuduğum da tartışılmaz bir gerçek.
Bayan snowdan not : Soğan doğrarken kimseyi aramayın. Az kalsın elimi kesiyordum, ben ettim siz etmeyin yavrularım.
Sağlıcakla ve selametle kalıp, kendinize dikkat edin.
Pirsingli çocuğum ''kendine dikkat et.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Snow'dan notlar
Mizah''Ah cidden sen bir kızsın '' evet marul beyinli ben bir kızım .Buda benim günlüğüm gibi bir şey. Bir insan evladı , sizin gibi bir öğrenci hani şu okulu sevmeyenlerden. Kendimi rezil edeyim de rahatlayayım dedim tüm olay bu aslında. İyi okumalar.