Bırak allasen , ben kendimi severim

1.8K 71 14
                                    

Bugün bunu 4. yazışım . artık delirmeye başlayacağım ve size yeni bir wattpad konusu olarak çıkacak. Yazdıklarım hakkında düşünceleriniz varsa ifade etmekten çekinmeyin gerçekten merak ediyorum. Uzun yaz diyen kıza selam olsun.

Şimdi 3 gündür yatakta hasta yatıyordum ben. Annemle dışarı çıktık. Vişne suyu alıcaktık, dolabı çekiyorum çekiyorum açılmıyor . İnada bindi artık çekiyorum felan . Bari sen yapma keke, şu hasta halimle çıkmışım birtaraflarım donarken , sen bana bir vişne suyunu çok görüyorsun gibisinden dolapla bakışıyoruz artık . Bizim validede yanımda bana bakıyor bu kız ne yapıyor diye . En sonunda bıraktım diğer taraftan açtım. Dolap diğer taraftan açılıyormuş. Aldımı beni bir gülme. Annemede anlattım kadın çaktı olayı oda gülüyor , dışarı çıktığımızda annem hala gülüyordu bana.

Geçen okulda korku filmi izledik biz ondan etkilendim ben bide gece gece çıkıyoruz biz . Önümdede bir çocukla adam var , çocuk babasından bağımsız takılıyor. Önümden bir poşet geçti öyle bir sıçradım ki olimpiyatlara katılsam madalyaya doymazdınız. Tabi artık kendimi bir James bond edasıyla ( o kadar boşuna izlemedik biz onları) etrafıma bakmaya felan başladım. CSI ve FBI 'ın gözleri yaşarırdı valla. O ekşınla eve girip odamda canavar manavar olmadığını kanaat getirdim ve görevi tamamladım. Şimdi aklıma geldi evi tuza boğmak. ( bunlar hep supernaturel'ın oyunları.) ama yapsaydım ki annemle testere filmini evde tekrar çekerdik .

Bir çocuk vardı uzun boylu yakışıklı falan. Bana 2 kere çıkma teklifi etmişti 2 sinede reddettimm yetmedi sildim çocuğu. Sonra 3 gün hastaydım dedim ya o ateşle çocuğu ekledim dedim ki senden hoşlanıyorum anlamıyor musun felan . Ama bakın hepsi ateşten yani ortada fol yok yumurta yok :D Sorsana o soruyu dedi. O an gerçekten anlamadım. Ne sorusu dedim. Soruyu dedi. Ya anlamıyorum ne sorusu dedi ofladı bu. Galiba çıkma teklifi felan bekliyordu benden. Anca beklerdi. Rüyasında. sonra bozuldu bu tartıştık çocukla fd.jklfg

Teen wolf izleyen var mııııı? Derek 'in manitası geri gelecekmiş galiba.illa gelecek o karı demi, yav sevmiyorum onu neden geliyor muşmula suratlı bir ölmedi gitti.

Kurtadam tamam, kanima okey, birde kiramız yani pikaçumuz var oda tamam, birde pisişik lydiamiz var onada Eyvallah. Aklımın almadığı hala stylesin yalnız olması. Kimse çıkmak istemiyorsa benle çıksın abi. Banane.

Bu sefer daha uzun yazdımmmm bari sizde bir yorum yapın dfkçjkfdg. Neyse şunu söyleyip gideceğim.

''Şaka maka iyi yalnızız ha. Güzel yalnızız. Yalnız , baya yalnızız.Ama iyi yalnızız. Fakat ne yalnızız bee.Kabul edelim iyi yalnızız. ''

bunu diyeceğimi sandınız hayır dolaplara dikkat edin diyecektim ben kaçtım fdjçklgdjhklfg

Bayan Snow'dan notlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin