Gözlüklerin Kaç Numara?

3K 100 4
                                    

Direk konuya dalıyorum gençler. Malum gecenin bir vakti ablanızın sınavı var . Kendisi coğrafya kusmak üzere.

Geçen arkadaşımla kantine iniyorduk. ben herkese çarparım illa yani . canlı cansız farketmez. gömerim bir tane. Üstüme tanımıyorum sakarlıkta. İşte ben çocuğa tam çarpacaktım ki durdu bana baktı bende şöyle bir ona baktım. Sonra da da da dam. Havai fişek falan patlamadı külliyen yalan. Ben çocuğun gözlüklerine aşık oldum . Sonra işte arkadaşıma anlatıyordum ben bunu. Çocuğu bir teneffüs bulduk. Bizde kelebek sistemi sınavlar. Farklı sınıflarda giriyoruz. Arkadaşım bu bahaneyle sıraları sayıyordu çocuk geldi. Arkadaşımla konuşmaya başladılar. Abi ben bir gülüyorum bir gülüyorum oysaki herşey benim için. İşte arkadaşım dürttü beni konuş konuş diye. Ne desem beğenirsiniz ''gözlüklerin kaç numara ?''  bunun üzerine çocuk güldü arkadaşım güldü ben orda üçüncü istenmeyen şahıs gibi mal mal durdum. Kendimi çok güzel rezil ettim yani. yalnız çocuğunda sevgilisi varmış 7 aydır çıkıyorlarmış ben bir triplerde bir triplerdeyim görseniz. Sonra bu benim onu sevdiğimi öğrendi. Pek sevmek denemez aslında gözlerini verse yeter. Ben dedimki birgün gözlüksüz hoşuma gitmiyor. Çocukda sürekli gözlük takmaya başlamazmı? heryerde karşıma çıkıyor falan. Onu geçtim olum bunun babası ne iş yapıyor? her teneffüs kantinde birşeyler yiyor. Kiloda almıyor gelde tribe girme abi. Neyse öğrenmiş oldukki her gözlüğün numarası sorulmazmış. Bayan snowdan sevgilerle..

Bayan Snow'dan notlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin