Yaklaşın.
Biraz daha yakına.
Şimdi durun.
Evet tam da böyle.
Size bir soru soracağım.
En uçuk hayaliniz ne?
Hadi bunu bir düşünün.
Merhaba arkadaşlar.
Sevgili ejderha örgütü üyeleri. Elmalı turtalarıııım!
Bendeniz Bayan Snow.
Yeni okul, çıldırasıyaca test çözme modu derken, yazamadım buraya pek.
Yeni okulum güzel. Yani şimdilik. Sınıfım değişti ama deneme sınavına göre.
En arkada bir çocuk oturuyor. Adı Bankok olsun. Çocuk full uyuyor derste.
Hocalar dürtüyor bunu uyansın diye. İşte bu pencerenin yanında duruyordu tenefüste. Ben de'' Pencereyi açar mısın?'' dedim yüzüne bakarak.
Çocuk bana öyle bir baktı ki. Hiçbir halt demeden pencereyi ittirdi. Sonra suratıma tekrar bakınca ''Sağol.'' diye mırıldandım.
Pek muhabbetimiz de yok. Bakın hayatım bununla sınırlı değil. Bu gün minibüste bir çocuk hemen önümüzde oturuyordu. Bize bakıp ''Susun kızlar.'' dedi. Lakin beni dürterek.
Çocuğa bakıp ''Ne vuruyorsun?'' diye çıkıştım. Bu gene beni dürttü. Sonra indiğinde de pencereden bize el salladı. Gülme krizine girdik minibüste.
Bunu da geçersek, Aliş var bizim gruptan. Bizim grup dediğim de okuldaki az biraz samimi olduğum insanlar. Gene minibüsteyiz, en arkayı fulledik hep birlikte.
Bir şey oldu ben bunu tersledim. Çocuk baya şaşırdı. Bilmiyor tabi beni. skjdfhksf
Ondan önce de ''Sus bi.'' demişti arkadaşım. ''Bakın susuyorum, konuşmalarıma hasret kalırsınız.'' diyip onları protesto etmiştim. Aliş gülüp ''Al al yeter ki konuş.'' diyip elime sözlük tutuşturmuştu.
Bakınız, sözlük veriyor bana.
Rehberlik hocam o kadar öğrenci psikolojisini anlıyor ki.
Tenefüste ona ''Hocam bence bu zil seslerini değiştirelim. O ne öyle sıkıcı sıkıcı. Serdar Ortaç olsun.'' Dedikten sonra arkadaşımla ''Seni çöpe atacağım poşete yazık.'' diye hocaya serenat yapmış, hocayı güldürmüştük.
Rehberlik hocası bunu düşüneceğini söylemişti.
Bakın, bu da yetmedi okulda millet dersteyken ''Aşk kaç beden giyer?'' in türkü versiyonunu dinleyip söylemiştim ki, bu gülme krizlerine yol açmıştı.
Ders programımın kenarında da ''Tarih olduğu gün ekstra Bay Pafi çalışması yapılacak.'' yazılmıştı.
Dip not: Bay Pafi benim ayım.
Tarih dersi nasıl sevdirilir adlı program..
Coğrafya hocası beni ''Sen güneşsin!'' diye ilan edip kobay olarak kullanmış, ayağıyla tebeşire vurduğunu görünce ''Siz bir şey görmediniz.'' diye bizi uyarmıştı dsjhökjsd
Konu başlığımızdaki everest tepesine gelirsek.
Size sorduğum sorunun cevaplarından biri.
-Everest tepesine çıkıp, ''Bu olmamış, siz bunu yıkın. Yenisini yaparsınız.'' demek.
Sizlerin güzel cevaplarınızı da bekliyorum. Mesajlar da çok güzeller.
Elimden geldiğince cevap veriyor, sohbet ediyorum sizinle.
Not: Arkadaşlar, minibüste ortaya oturmanın bir sorumluluğu vardır.
O sorumluluğu alabiliyorsak oturalım.
Alamıyorsak oturmayalım.
Ya da oturalım biz ya.
Notun notu: 'Var mısın yok musun?'' programın da Acun beyi, Hamdi bey yerine hiç başkası aradığı oluyor mu acaba? Ben bu soruyu da bir düşüneyim. Malum arkadaşlar, cevabını alamadığım sorulara karşı ısrarcı bir bünyeyim ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Snow'dan notlar
Humor''Ah cidden sen bir kızsın '' evet marul beyinli ben bir kızım .Buda benim günlüğüm gibi bir şey. Bir insan evladı , sizin gibi bir öğrenci hani şu okulu sevmeyenlerden. Kendimi rezil edeyim de rahatlayayım dedim tüm olay bu aslında. İyi okumalar.