Cadaloz ?

990 51 6
                                    

meraba merabaaaaaa. Murat dalkılıcın şarkısından hepinize selam olsun.

Keyifler nasıl gençleeeer? haydi eller havaya :D

Böyle mutlu göründüğüme bakmayın, içim paramparça.  Anlatmaya geçiyorum hemen. Pirsingli çocuğum mutlu mesut, sevgilisiyle. SEVGİLİSİYLE! sevgili abi bildiğin sevgili. Bu konuyu geçip idda konusuna giriyorum. Arkadaşımla pirsingli çocuğumun en yakın arkadaşı üzerine iddaya girdik. Birde bunu facebook durumlarında dile getirince çocuk ikimizide sildi. Siler abi asfkjfgsd. Psikolojik baskı olayınıda denedim gençler. Gözlerimi kıvırcık bir çocuğa diktim, baktım baktım,  bakmak zorunda kaldı. bakıştık wdfskjgsd. Bu kadar valla.

Biraz kendimden bahsetmek istiyorum. Okulu sevmeyen bir lise öğrencisi. Kitap karakterlerine karşılıksız aşk besleyen, Meriç o meriç boru değil lafının tescilli sahibi. Mavi jeans'i soymayı düşünen, starbucksa top havuzu alın diye dilekçe vermeyi planlayan şahıs. Aşkta şansı altın ornitorenk kadar olan, nereye gitse voleybol , basketbol, futbol topu mağduru, halay havasında justin bieber dansı yapan, kendisini umursamayan insanları umursayan, '' getir getir ben yerim.'' lafına hayran, sınıfına cover dinltip yetmedi birde sınıfta bunları söyleyen, içinizden biri.

Burdan coğrafya öğretmenime selam olsun. Coğrafya kusmak istiyorum :( Sırf çocuk tipi var diye bir çocuğa taktık. yalnız çocuk ortalarda yok. sadece 1 kere gördük o kadar. Arayıp bulduktan sonra '' hayırdır genç, merice özenmeler felan, noluyoruz ?'' demeyi planlıyorum. Bu rezillikten sonra yeni bölüm yayınlayıp, iyice kendimi rezil ederim artıkın. Evde Vini uerehanın fotoğraflarını babaanneme gösterip damadınız diyorum. Yavrum benim. Hey gidi hey. Selvi boylum , uehara dövmelim. Neyseeee, burdayım  gençler , bol bol hikaye okuyup millete aşık oluyorum bilginize. Mesaj atabilirsiniiiiiiz. Bölümler bundan sonra sık gelmeye çalışılacaktır efenim.

Benden size tavsiye ''baktınız olmuyor tekrar bakın, yada karşısına geçip ya benimsin, ya kara toprağın diyin.'' görüşmek üzereeeeeeee

Bayan Snow'dan notlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin