003 Ajan Snow Sunar

166 18 6
                                    

Dıkşın dıkşın.

Bu ara başıma gelmeyen kalmadı arkadaşlar. 

Gecenin bir köründe televizyondan film izliyoruz annemle. Annem asansör kapanmıyor bir baksana snow diye beni asansöre bakmaya yolladı.

Asansörün kapısını bir açtım, boşluk sadece. Ama ipler sallanıyor. Sanırım biri iplere tırmanmış.

Ve biz 7. kattayız. Gerçi teorik olarak 8.

Koşup eve girip kapıyı 3 kere kitleyip ''Anne yere yatın bence.'' moduna girdim. 

''Hırsııız, hırsııız.'' diye sayıklamalarımdan bahsetmiyorum bile.

Yetmedi, Gökyüzü adında biri bana mesaj attı.

ADI GÖKYÜZÜ.

RESMEN ADI GÖKYÜZÜ.

Tamam, biraz ironik olabilir. Benim de gökyüzüm vardı. Birden ''Merhaba, ben gökyüzü.'' diyince elim ayağıma dolandı. Ne diyeceğimi bilemedim. 

Hayır bakın bu da yetmedi, pirsingli çocuk rüyama girdi.

Bunu da geçtim, girdiğim bir facebook profilinde fotoğrafını gördüm.

Verdiğim tepkiye bakın;

''Hayır ya, hayır ya.''

- Gözlerini kapatıp açıyor-

''Ama bu hala burada.''

''Cidden bu burada ne halt ediyor?''

Bunlar dışında stres atmak için playland'e gidip kardeşimle araba sürdüğümüz de doğrudur.

Ama genelde stres atmak için karpuz yiyin daha iyi oluyor.

Arkadaşlarımda da bu ara böcüğüm inişli çıkışlarda.Bana attığı tehtitleri duysanız,

'' Yumruk geliyor snow yumruk. Sil şu çocuğu. Patlatıcam kafana bir tane.''

''Lan döverim seni''

Hep şiddet hep şiddet.Olsundu, biz böyle de severdik. Hepi börtdey Böcüğüüüüüüm!

Nice senelere Mrs.Burn!

Bayan pofuduk, gezmelerde tozmalarda.

Betmen deseniz, düzenli olarak her yaz vantilatör kavgası ediyoruz. 

Görkööm desen, evde durmayan bir boy.

Dominik kas yapmış, - teyzesi hayırlısıyla ameliyattan çıkmış-

Nidagg deseniz, matematikle düzeyli bir ilişki içerisinde.

Ha bu arada çocuklar kuzenime motorsiklet çarptı. Kendisi bana mesaj atıp '' Bana motorsiklet çarptı Snow ya.'' dedi. Ne kadar da rahat değil mi?

Kalkıp, ona çarpan adama bağırmış, sonra da hiçbirşey olmamış gibi yürümüş.

Ben de dedim ki, '' Ha o yüzden mesaj attın . Tünel felan mı gördün, beyaz ışıklar?''

Kuzenim bana, kendisine herhangi bir motorsiklet çarpmadan yazmıyor arkadaşlar. Böyle de normal biridir o.

Garip bir enerjiyle yazdığım, çok daha tuhaf olan bu bölümün sonu.

Bayan Snow'dan Not : ''Bak kızım, vampirleri okuyor o. Emer seni emer.'' diyen yengemi saygıyla anıyoruz. Sevgili yenge, bizde ortam böyle. 

Notun notu;Hedefleri büyütüp, uzaktan kumandalı araba istemenin zamanı geldi de geçiyor.

Not : Haftalar geçmiş, 

mevsimle değişmiş,

sen hiç gelmemişsin.

Bayan Snow'dan notlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin