Hastanelend

168 24 6
                                    

Taratirinaynay. 

Hastaneden gelip yazıyorum bu yazıyı. Bütün gün hastanede olmak, beni ziyadesiyle bir tuhaf yaptı.

Kuzenimin ateşi çıktı sabah, erkenden hastaneye geldik. Serum takıp odaya aldılar. 3 saat'den biraz fazla sürdü bitmesi. 

Özel hastane olduğu için çok az insan vardı. Çok fazla doktor.

Odalar tertemiz, televizyonlu hele bir dolaplı tuvaletleri var görmeniz lazım. İlk geldiğimizde ben dolap sanmıştım ama sürgüsünü çekince gizli bir tuvalet- banyo ikilisi çıkıyor.

Sizce Bayan Snow hastanede neler yaptı?

2 yataklı odada karşı yatağa geçip, elime de kumandasını alıp yatağı indirip yükseltip durdum. Takteravalli görevi gördü birnevi.

Sonra ''Burası ne kadar kasvetli canım.'' diyip tüm hastaneyi ingilizce ve türkçe şarkılara boğduğum da doğrudur.

Kuzenimin serumu bittikten sonra eve geldik. Tekrar ateşi çıktı, hastaneye tekrar gittik. 

Artık mekan olmuştu oralar bana.

Tekrar serum takıp aynı odaya aldılar bizi. O katta karanlık, mavi led ışıklar yanıyor sadece. Koridor boyu koşup durdum. Özel hastane sonuçta. Para veriyoruz banane modundaydım.

Hele doktorlara sorduğum sorular..

'' Aşağıdaki ateş düşürmeye çalışanlar ne?''

'' Siz bu boruları değiştiriyor musunuz?''

''Ne zaman bitecek bu serum?''

''Akmıyor bu ya, akmıyor galiba.''

Doktorla kanka olduk artık. Kuzenim tuvalete gittiği için ben serum direği eylemi görüyordum o arada. Adam ne zaman bizim odayı bassa, benim elimde serum vardı.

Serum bitince çıkarıp elime tutuşturdu doktor. '' Al sen bunu. Benden sana hediye olsun.'' dediğinde gülüp '' Ya ben ne yapacağım bunu?'' dedim. 

''Bunu güzelce kaynat, sonrada suyunu iç.'' dedi.

Evet, doktorlar bile bizim kafadan.

Tuttum o doktoru beyler bayanlar.

Odadaki telefonu kaldırıp ''155 polise bağlar mısınız?'' diye sordum. Yengemin kalbine iniyordu.

Genel olarak fena değildi günüm benim. Kendimi tuvalete bile kitlemişliğim var. Sıkılmak bana yaramıyor.

Koridorda koşmak güzeldi bana göre. İpsiz sapsız bir oraya bir buraya koşunca dikkat çekiyorsunuz.

Allah herkese şifa versin. Gerçekten hasta olmak zor. Kuzenimin canı çıktı, çocuk zaten bir deri bir kemik. Delik deşik oldu. 3 Serum yedi, yüzü şişti baya. Sağlık herşeyden önemli. Allah hiçkimseyi sağlığından etmesin.

Bayan Snow'dan not; Hastane köşelerinde aradım seni. Yoktun.  Meğer hasta olmuyormuşsun sen bu günlerde.

Bayan Snow'dan notlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin