Selam, baylar bayanlar merdivenden kayanlar. Üç göbek atanlaaar fjdsögkjd.
Ya bu giriş işlerini bir halledemedik gitti , gençler. Olacak olacak inanıyorum ben.
Konu başlığımıza gelelim millet. Anlatmaya başlıyorum.
Küçükken komşumuzun oğlu vardı, Melihcan abi. Onlar apartmana yeni taşındığında onla büyük bir savaş vermiştik. Bana abi diyeceksin diye tutturmuştu. Bende inat etmiştim, baya baya uğraşmıştı benle. En sonunda abi demeye başladım.
İlkokuydayım o zamanlar , yanımda Eray diye bir çocuk oturuyor. Sarışın felan. Melihcan abime Eray'la oturuyorum demiştim. Sen kalk tenefüste çeteni topla, - adeta bir bad boy- erayı köşeye çek.
Sen niye snow'a yakın oturuyorsun diye. Sonra sınıf öğretmenim felan olaya karıştı. Melihcan abimle konuştu. Olay çözümlendi. ama baya komikti o gün cidden ejkwflkea İlkokul öğrencisini kenara çeken Melihcan abime saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum, helal abi devam devam ajkdsfçeklsd.
birde vişne suyu konusunu anlatacağım size diğer bölümde. hadi hayırlısı.
Aramıza yeni katılanlar olmuş, hoşgeldiniiz. Yorumları okuyorum, okuyucularımda tam benim kafadan. Yuvarlanıp gidiyoruz. Cevap veriyorum yorumlarada. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim millet.
Bu arada hint filmlerine takmış durumdayım. Düşünsenize filmdeki çocuğa aşık oluyorum, arkadaşlarıma enişteniz şöyle yaptı, böyle yaptı , bakın beni aldatıyor, oy sesini yediğim diye türlü türlü mesaj atıyorum sdjçklfd. Geçen bir arkadaşımada aşk acısı çekiyorum ben diye isyan ediyordum. Bu filmler çok etkiliyor beni çok. Ama Eniştenizin de Maşallahı var şimdi. Filmdeki kızla beni aldatmasa iyiydide , hayat ya. Ne diyelim. Kader kader kader diyince hep kendime kızıyorum - Murat Dalkılıç mod on-
Şu konu var ; sevdiğiniz birini unutmak istiyorsunuz ya hani; Tüm eşyaları çöpe atacak, tüm mesajları sileceksin ve sonra bir gün öylesine bir patates bile mesela, onu hatırlatacak.
yaşayan arkadaşlarım var, bazen bana bile oluyor.
Görmezden gelebiliyorsun, duymazdan gelebiliyorsun ama sevmezden gelemiyorsun ne yazık ki.
Bu da size bayan snowdan not. Sağlıcakla kalııın. Yorumlarda görüşmek üzereee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Snow'dan notlar
Humor''Ah cidden sen bir kızsın '' evet marul beyinli ben bir kızım .Buda benim günlüğüm gibi bir şey. Bir insan evladı , sizin gibi bir öğrenci hani şu okulu sevmeyenlerden. Kendimi rezil edeyim de rahatlayayım dedim tüm olay bu aslında. İyi okumalar.