Dımtıs dımtıs, tiri nay nay.
Nasılsınız yavru kuşlar? Ne var ne yok?
Özlediniz mi beni? Tamam tamam, en iyisi konulara dalayım ben direk.
Konu ben ve top havuzu.Mesele büyük.
Şaka şaka. ( gayet ciddi.)
Kuzenim bana red çekti bugün gençler. Webcamde konuşuyorduk, elimde pasta yedim karşısında '' Yuh ya sana snow, bizde insanız ne kadar kötüsün .'' diye bir dram yaptı bana görmeniz lazım. Sonra ekledi '' Bayan snowdan notlara da yazmıyorsun, bari onu yaz '' diye. Hayır bizde manyaklık genetik heralde. Olur olmaz herşeye güleriz bu kuzenimle. Diğer bana İsmail Yk dinleten kuzenimde yumurtanın akını içiyormuş sabahları.
Ya olum, bizde ortam böyle kfdjsgçdklfglşfd.
Her türlü manyak bulunur efenim, adeta mıknatıs gibi çekilir, bağlanınılır.
9. Sınıfta bir çocuğa çarpmıştım dedim size , hatırladınız mı? Çocukla aynı okuldayız, arada karşılaşıyoruz. Sıra arkadaşım da olayı biliyor bana diyor ki '' O çocuğa çarptın, o senin namusun.'' sdkjgjçkldfglşd İşte şekil A da görüldüğü gibi.
Bir çete gibi birşey var bizim okulda, bunlar örgüt gibi birlikte gezerler. Bizde genellikle 4 kişi takılırız. Onların çete bizim kızlara sardı, ve bilin bakalım kim hariç? BEN. Valla gayet iyiyim ben böyle. Birde çete çocuğuyla uğraşamayacağım, herkesin kötü çocuğu kendine hanımlar.
Hem ben salıncağa binip ''İnemiyorum '' diye bağırdığımda kuzenim '' Bu kız niye böyle ya.'' diye tepki veriyor fdjkgçgçdşlfg.
Bunun dışında diğer olayları yazmak isterdim ama, biriksin ve ayıtlayayım ben ona göre burda polemiğe felan gireriz. Nerde benim okuyucularım ? Mesaj atanlar var, teşekkür ederiiiiim.
Not ; Sevmeyin yavrularım, gidiyorlar. Siz sevdiğinizle kalıyorsunuz. Örnek olursa geçen bir bisküvi açmıştım, çokta severdim, hey gidi yavrum hey. Dedem geldi bisküvimi aldı gitti. Gitsin abi gitsin. Sevmeseydim, iyiydi. Ama seviyorsun işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Snow'dan notlar
Humor''Ah cidden sen bir kızsın '' evet marul beyinli ben bir kızım .Buda benim günlüğüm gibi bir şey. Bir insan evladı , sizin gibi bir öğrenci hani şu okulu sevmeyenlerden. Kendimi rezil edeyim de rahatlayayım dedim tüm olay bu aslında. İyi okumalar.