Öptüğüm ellerine baktım, başka elden bulaşmış guruuuur- Öhöm, tamam sakinim.
Bu giriş işine bir ara kafa patlatacağım. Gülmeyin ya. Ciddili ciddili gireceğim ben birgün. Göreceksiniz - buraya yazdı-
Nasılsınız bakalım örgüt üyeleri? Ejderha severler örgütü hani. Kimler burada?
Tamam, geçiyorum hemen tatilden konuya.
Tatilim güzel geçiyor. Koltukta zıplamalar mı dersiniz, ''Aslında ben yoğum.'' diyip uyumalar mı dersiniz, evde maytap patlatıp kendime ekşın yapmak mı dersiniz, her haltı yapmaktayım.
Konu başlığımızın konu olmasının sebebini açıklıyorum şimdi de.
Askılık var bizim evde. Hani şu hem ayakkabılık olan, hemde askılık olan sürgülü dolaplardan olur ya ondan işte. Ben girdim bunun içine, sürgüsünü de çektim. Evdekiler beni arıyorlar. Babaannem ''Snooow, nerdesin? Nerde bu kız?'' diye evi ayağa kaldırdı arkadaşlar. Annemi söylemiyorum bile.
Ben ise dolapta onları duyuyor, ama ses vermiyordum. Bir yandan da vatşapta '' Dolaptayım ben gencolar.'' modundaydım. Sonra çıktım tabi. Babaannem korktu dolaptan çıkdığımı görünce.
Bu da böyle evde sıkılınca yaptığım, yeni mekanım olsun.
Birde şu bulaşık makinası konusu var. ''Abi, duruluyorum ben zaten. Bu bulaşık makinası ne iş yapıyor? Birde buna o kadar para verdik de aldık. İşin çoğunu ben yapıyorum.'' diye evde fırtınalar kopardığım da aşikar. Bu makinayı tüketici haklarına şikayet edelim. Olmamış bu, yenisini yapsınlar.
Buraya yazdığım bir arkadaşım vardı, Uykucu. Bana ''minik'' ve ''panda'' diyen şahıs.
Küçük bir kuzeni var, Öztan. Onu taklit ediyormuş. Bende şöyle dedim ona '' Seni model alıyor. Model olarak görüyor ama podyum mankeni değil. Ama manken olamazsın demiyorum tabi. Ya karıştı biraz.''
Evet arkadaşlar, vurun beni.
Yeni okuluma bir iş için uğradım. Hocayla konuşacaktım içeri bir çocuk girdi ailesiyle. Lys tercihi yapacaktı galiba. Baya uzun sürdü. Bir gerildim, bir gerildim ben. Bu çocuk çıktı, indi aşağıya başka bir çocukla tekrar geldi.
Ben hala geriliyordum tabi o arada. Emanet ve böcüğümle yazışıyoruz o sırada.
Emanet gergin olduğumu biliyor, ben biraz ne bileyim çocukları görünce gerildim. O da şöyle dedi;
''Ya rahatsız mısın ya sakin ol İnsanız biz'' dfkjghkfh
Son olarak da kardeşimin efso sorusuyla kapatıyorum bu bülteni. Televizyonda hadisenin şarkısı çıktı. Yaz günü. Orada '' Zehirlendim, zehirlendim.'' diyince hadise, kardeşim televizyona bakıp bana ''Bak snow zehirlenmiş. Neden zehirlenmiş?'' diye sordu. Bende tabi, çocuk cevap bekliyor ne diyeyim ''Yediği birşey dokunmuştur.'' dedim. Burdan küçük aslanıma bir alkış armağan ediyorum.
Bayan Snow'dan Not; Olursa olur, olmazsa karpuz keseriz. Malum karpuz seviyoruz biz. Bak kavun varsa kavun da olur. Getir getir ben yerim.
Notun notunun notu ; Whiplash izlerken kafamı bir davula sokmadığım kaldı. İçimdeki baterist çığlıklar atıyor.
Notun notunun ex notu ; Yengemin ''Baklava çıtır olur.'' demesinden sonra, parmağımı tabaktaki baklavaya sokan insan da ben oluyorum. Test ettim, onayladım. Baklava çıtır oluyormuş. Bu bilgiyi yayalım, net.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Snow'dan notlar
Humor''Ah cidden sen bir kızsın '' evet marul beyinli ben bir kızım .Buda benim günlüğüm gibi bir şey. Bir insan evladı , sizin gibi bir öğrenci hani şu okulu sevmeyenlerden. Kendimi rezil edeyim de rahatlayayım dedim tüm olay bu aslında. İyi okumalar.