Merhabalar efenim! Bir cumartesi akşamında gene buluşmuş bulunmaktayız. Nasılsınız, keyifler nasıl? Mesajlarını o kadar güzel ki. Hepsi ayrı ayrı çok güzel. Çok fazla teşekkür ediyorum size. Gelelim konumuza;
Başlığımız, dershaneden arkadaşım olan -adı ''Maviş'' olsun- ona gelsin. Kendisi sevdiği çocuğun ismini bir oyunda ata veren ''Diğer atlar açlıktan ölsün, büyüsün diye ogiyi besliyorum ben hep.'' diyip duran sıra arkadaşımdır.
Çocuğun resmini görünce bile bir değişiyor yüz hali, mutlu oluyor.
Okul koridorunda yürüyorum, karşıma bir çocuk çıktı. Sağa kaydım, sağa kaydı. Sola kaydım, sola kaydı. Artık sinirleri bozulmuş olacak ki ''geç istersen.'' dedi bana. Belki hatırlarsınız hani şu boyunu sorduğum uzun olan çocuk. Takmayıp sınıfa doğru yürüdüm.
Bu arada futbol topuna manşet atmış kızım ben. Bunu sunuftan bir arkadaşıma söyleyince ''Atarsın sen, sen atarsın.'' dedi. Bakınız, sınıf bile beni biliyor. Sınıfta kavga çıktı mesela ben mehlül mehlül bakıyorum, bir çocuk diyor ki '' Yeter susun susun, snow yeteri kadar şiddet gördü.'' diyip gülüyor. Testere 7 izliyorlar sınıfta. Gözlerimi sımsıkı kapatıp, kulaklarama ellerimle bastırıyorum ses gelmesin diye. Korku filmlerini sevmiyorum.
Bu arada benle aynı yaşta olup, lamborghini'ye binen Batu'ya da yazıklar olsun. İnsan az utanır olum. Yazıktır, günahtır. 1 haftadır okulda ağıt yakıp, '' Abi boru mu?'' diye isyan etmişliğim de vardır hani.
Dershanede bir hocam var, Sema hoca. Kendisi danışman öğretmenim olur. Ne yapsam onun hakkını ödeyemem. Gerçekten. O kadar iyi bir öğretmen ki. Her derdime koşuyor, elinden geleni ardına koymuyor. Çok seviyorum kendisini. Bunu okuyamayacak olsa da belki birgün okur adına ona teşekkür etmek istiyorum ben. Herşey için. ''Moralim bozuk hocaaaaam.'' dan tutun, '' depresyondayım hocaaaam'' a kadar beni çekmiştir kendisi. Böyle de güzel bir kadındır o.
Yalnız olduğumu , yalnız olduğunuzu düşünmeyin. Birileri hep burda veya orada. Okulda büyük ihtimal artık yalnız kalacağım. Yani sınıfta. Önemli değil. Allah kuluna kaldıramayacağı üzüntüyü, acıyı vermez.
Bana dua etmek düşer sadece.
Pek çok sevdiğim insan var hayatımda. Gidenler oldu, hala kalanlar var. Giden de, kalan da pek çok şey öğretti bana. İnanın şu hayatta ailenizden başka kimseniz yok. Ben bunu bilir, bunu söylerim.
He birde şunu da ekleyeyim, yalnız da yapabilirsiniz. Zor olur, kolay olur demiyorum size. Bazı geceler hiçkıra hıçkıra ağlarsınız. İnsanlar gülerken, siz müzik dinlersiniz hep. Ama olur. Öyle bir olur ki, o gülen insanlara zamanı gelince ''cuk.'' diye oturur.
Ezdirmeyin asla kendinizi. Size yapılmasını istemediğiniz hiçbirşeyi başkasına yapmayın.
Bayan Snow'dan not :İyi geceler bunu okuyan,
bir gün biz de mutlu uyuyacağız merak etme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Snow'dan notlar
Humor''Ah cidden sen bir kızsın '' evet marul beyinli ben bir kızım .Buda benim günlüğüm gibi bir şey. Bir insan evladı , sizin gibi bir öğrenci hani şu okulu sevmeyenlerden. Kendimi rezil edeyim de rahatlayayım dedim tüm olay bu aslında. İyi okumalar.