FONTOS TUDNI: Perverz dolgokat tartalmaz
Naroti szemszöge
Amint ezt ki mondtam elvezették rólam a tekintetüket kivéve Kenma. Ő csak legeltette rajtam a szemét tovább és ez végett elvesztettem a játékot amit egy hangos káromkodás követtet.
-BASZD MEG! -ordítottam fel mire mindenki engem nézet -Jah bocsi elvesztettem a játékot -mondtam mire mindenki újra azt nézte akivel eleve beszélgetett.
Felálltam hogy csinálok egy teát. Elindultam a konyha felé de egy hirtelen ütést éreztem a fenekemen amire akarva akaratlanul a jobb lábam hátra löktem és azzal a jól irányzott mozdulattal jól tökön rúgtam a fenekem csapkodóját. Megfordultam és egy Nishinoya feküdt a földön. Már bele akartam rúgni mikor éreztem hogy valaki a derekamnál megölel felkap és hátrébb visz én pedig a lábammal kapálóztam.
-Engedj el meg kell ölni -mondtam hangosabban mint amúgy szoktam de az illető nem tett le.
-Igazad van de nem lehet -majd be vitt a konyhában a hangjáról felismertem hogy Kenma az aki fogott és ennek tudatában el is vörösödtem.
-Kenma... -suttogtam vörös fejjel..
-Igen? -kérdezett vissza
-A pólód -vágtam rá full vörösen
-Mi van vele? -kérdezte mire lenézett - Jahh bocsi -mondta mire hirtelen ő is vörös lett miközben a szoknyám nézte
-Nah most mi van? -kérdeztem mire felnézett.
-A szoknya... -mondta olyan színnel mint egy pipacs lenéztem majd észre vettem hogy az alja a szoknyának feltűrődött.
-Ne már -mondtam durcásan majd vissza igazítottam a szoknya részét a ruhának.
-Mi az? -kérdezte Kenma miközben le ült egy székre.
-Semmi... -mondtam még mindig fúl vörösen a kockahasa végett.
-Na... mond el -kezdett el kérlelni.
-Te tök nyugodtan ülsz ott az én lábam közt meg folyik a niagara -mondtam bele se gondolva a következménybe kicsúszott a számon na...
-T-te-tessék? -kezdett el dadogni.
-Neee én ezt ki mondtam hogy vagyok ilyen bamba.... -szidtam magam -Nagyon megutáltál? -kérdeztem meg
-Nem, vagy tudod mit de nagyon is mivel most kemény lettem odalent -mondta mire az én szemeim szinte tányér méretűvé nyíltak és biztos hogy olyan vörös voltam hogy azt már a paradicsom is megirigyli -Mondjuk nem fogok rád haragudni ha öl... -nem tudta végig mondani mert bele ültem az ölébe.
-Mióta vagy te ilyen bátor hogy kijelentsd hogy elkezdtél keményedni? -kérdeztem de egyből folytattam is a mondandóm miután kiszálltam az öléből és most háttal ülve ültem vissza. -Jah és honnan van ahhoz is ennyi bátorság hogy megkérj valakit hogy öl táncoljon neked? Megártott Kuroo? -kérdeztem mire zene nélkül elkezdtem öl táncolni neki (ha nem baj nem írom le hogy aki tudja tudja milyen aki nem az keressen rá vagy mit tudjam én)
YOU ARE READING
Most akkor menedzserünk vagy liberonk? (Kenma x Oc)
RomanceNaroti Chanchel egy "átlagos" lány volt. Jó lehet kicsit másabb volt a többi lánynál. Sok titka volt szinte mindennel kapcsolatban. Ez mellet viszont nagyon jól röplabdázott és nagyon sokáig ennek szentelte az életét, de egy tragédia miatt abba kell...