Induljuk

206 21 1
                                    

-Te nem vagy meghívva! - mondta Eunwoo
-Mindenki meg van hívva. Eunwoo. Ez egy iskolai bál lesz. - mondta Yoongi
-Úgy van. Ahol elméletben táncolunk, és ő haláli ám-fordult oda a barátnőjéhez és elkezdtek nevetni.
-Semmi para. Csak a suli újságnak fogok tudósítani.
-Oh viszed a fényképezőgépedet Szöulba? - kérdezte Eunwoo barátnője.
-Oh te kis butus. Ez csak természetes.-válaszolt rá Eunwoo.
-Mert kéne még pár kép Jung HoSeokról. - nevetett fel miközben valahonnan előhúzott egy egész albumot - Dumcsizva, sétálva, énekelve, táncolva, mozogva..... Szuszogva!
-Miért vagytok úgy rá kattanva a fickóra?! - kérdezte Yoongi, mire a két lány egyből úgy nézett rá mintha mindjárt neki esnek.
-A fickóra?! - ment egy oktávval fentebb Eunwoo barátnőjének a hangja, ami alapjából irritáló de így még jobban az volt.
-Most már látod kivel élek. - mondta hitetlenkedve Eunwoo
-Oh szegénykém.
-Kisöcsém. Szöulban játszhatsz játék a betűkkelt a nagyival, de én találkozom Jung Hoseokkal.
-Elárulnád mégis hogy tervezed? - kérdezett rá Yoongi de úgy érezte hiba volt.
A két lány fogta a fotóalbumot és kinyitották. Egy kész térkép volt benne Jung Hoseok életéhez.
-Az elmúlt másfél évben feltérképeztük a mozgását. - mondta Ami.
-Uhumm, nagyjából a nap minden percében tudom, hogy hol találom. Mire elindulunk Szöulba, épp megbeszélést tart a menedzsereivel. - sóhajtottak fel mind a ketten.

Eunwooéknak igaza volt. Míg ők elindultak Hoseoknak megbeszélése volt a menedzsereivel akik amúgy a szülei.
-Megint késik. - mondta az anyja.
-Oh fogadok, hogy itt lesz. - válaszolt az apja.
-Jobban kéne menedzselned.
-Hahó mind a ketten menedzseljük.
-Rá kéne ébrednie milyen ritkák az efféle lehetőségek.
-Tudja ő, hisz okos gyerek
-Cső, mizu? - lépett be Hoseok egy laza polóban, melegítőben és egy papucsba, ezzel megszakítva a beszélgetést.
-Elkéstél.
-Bocs anyu. - adott az anyjának egy puszit.
-Hogy vagy kisfiam? - ölelte meg az apját
-Ah klasszul. Tökre izgulok.
-Oh szívem, kicsit megmosakodhattál volna.
-Miért kéne? - kérdezte, Hoseok majd megszagolta a hónalját. - Tök tiszta vagyok.
-Utca gyerek ez nem filmsztár.
-Semmi baj vele, csak add önmagadat Hoseok.

A beszélgetést egy csöngetés zavarta meg.

-Oh megjött! - mondta az anyja, majd rohant ajtót nyitni.
-Na jól van itt a nagy alkalom. Esélyt kapsz arra, amire mindig vágytál. -mondta az apja. - Na gyerünk

-Taehyuk, kérlek fáradj be.
-Damien, milyen pompás kis kecó. - nézett körbe miközben kezet fogott Hoseok apjával.
-Oh valójában Hoseoké. Csak itt dolgozunk. - nevettek fel.
-Jung Hoseok. - fogtak kezet.
-Üdv Mr. Park.
-A lányaim óriási rajongók.

A megismerkedés után bentebb mentek.

-Hűha. Ez eszméletlen. Ezt imádom Halálos! Rock n' roll! Hello Szöul! - mutogatott végig mindenen Taehyuk.-Oh oltári, ez a lemez nekünk is megvan. A lányok imádják. Valami vadság. Na de térjünk rögtön a lényegre. Ne kerteljünk. Régóta figyellek. - mutatott Hoseokra. - És tetszik amit látok. Tehetséges kölyök vagy. Énekelsz, táncolsz, remélem, hogy játszani is tudsz. Mert szeretnélek a filmembe.
-Köszönöm uram, öntől hallani ezt igazi megtiszteltetés.
-Csakhogy nem vagyunk egy véleményen az embereimmel. Akik ők látnak egy elkényeztetett taknyos aki a bulvár lapoknak villog.
-Taehyuk! Ismered a bulvár sajtót, manipulálják a képeket!
-Damien értem én! Én csak azt mondom kölyök, hogy ilyen lehetőség csak egyszer adódik, és szeretném ha megkapnád, de bizonyítanod kell, hogy komoly vagy és elkötelezett színész.
-Hogy tehetném?
-Hétfőn értekezünk és megpróbállak eladni de addig is kerüld bulvár lapokat. Nincs sajtó. Se jó, se rossz. Vili?
-Ez menni fog!
-Legjobb ha itthon ülsz!
-Köszönöm uram hálás vagyok.

2021.03.27

~mirawu~

ꜱᴛᴀʀꜱᴛʀᴜᴄᴋ /ꜱᴏᴘᴇ ᴠᴇʀ/Where stories live. Discover now