-Ennyi! Gyerekek mesés volt! Tökéletes! Ez volt az igazi! Tökéletes! Álljunk neki még egyszer jó? Remek. Hoseok! Pajti! Jó híreim vannak! Bent vagy! Hétfőn kezdünk próbálni!
-Áh... Sajna nem fog menni.
-Jó. Keressünk más dátumot!
-Ne. Azért jöttem, hogy megköszönjem, de ha hazugság kell a filmjéhez inkább passzolom. Viszlát.
-Hűha... Tökös a srác. Tüzes. Ez tetszik.-Te megtetted!! - kiabált Jin a telefonba.
-Hamarabb kellett volna.
-De sose késő. Na azért remélem engem nem rúgsz ki.
-Haha téged nem. De mindegy lerakom. Megvannak a szüleim. Csá.
-Csá.-Na mi a helyzet? - kérdezte Hoseok a szüleitől.
-A forgatást próbáljuk beszorítani.
-Aha... - mondta majd lecsukta mind a kettőjük laptopját és szembe állt velük. - Már nem akarom a filmet.
-Oh ne butáskodj még szép, hogy szeretnéd. - mondta az anyja
-Most készítjük elő a szerződést. - szólt közbe az apja is.
-Túl késő. Már visszamondtam.
-Szívem erről nem te döntesz.
-Dehogynem. - nézett furán az anyjára Hoseok-17 vagyok. Bulizni akarok és zenélni.
-Oké. Jól van. Hé semmi vész. Majd elintézzük.
-Nem. Ideje, hogy a kezembe vegyem a saját sorsomat. Szóval.... Tudjátok mit? Ki vagytok rúgva. Ezentúl szeretném ha csak a szüleim lennétek. - mondta Hoseok majd elment.Olyan volt mintha most először szabadult volna fel.
-Jó gyere ide. Fordulj.
-Valahogy nem elég csajos. - mondta Eunwoo barátnője
-De képzeld el rajtam.
-Miért nekem kell ezeket felpróbálni?-kérdezte Yoongi
-Mert ami rád jó az rám is.
-De nem vagyok Cross dresser meg semmi ilyen Eunwoo!
-Jól van na! Ne harapd le a fejemet. 3 óránk van a bálig. Öltözz át.-mondta Eunwoo mire Yoongi csak szemet fogatott és kiment.
-Gyerekes.
-Milyen volt amikor totál megleptek titeket a firkászok? - kérdezte Eunwoo barátnője.
-Nagyon izgis, de szükségem a van a magán életre.
-Mind láttuk a tesódat a tv-ben és totál dinka volt.
-Tessék?
-Igen. Mennyire gáz, hogy kitalálta ezt a storyt, hogy találkozott Jung Hoseokkal. Szánalmas egy kissrác.Yoongi végig hallotta. Tudta, hogy ez lesz. Mégis iszonyúan szíven ütötte ezért inkább felszaladt a szobájába.
-Tűnj el.-mondta Eunwoo
-Mi?
-Mondom menj el te idióta! Az öcsémről beszélsz! Takarodj. Nyomás!-Yoongi. Én egyetlen kis öcsém. - lépett be Eunwoo Yoongi birodalmába.
-Menj el!
-Nem lehet. Ugyanis itt lakom. Na. Gyere el velem a bálba.
-Azt hittem gáz vagyok és szánalmas.
-Csak ha elkezdesz táncolni. Gyere. Gyere már. Lehetsz a kisérőm.
-Milyen kedves.
-Tudom. Na gyerünk! - húzta ki Yoongit a szobából.-Húzd ki magad hé! Most jól nézel ki! - mondta Eunwoo Yoonginak a sulibál bejárata előtt.
-Tudod...a magad fura módján jó testvér vagy.
-Ahw... Tégy úgy mintha nem ismernél.
-Azt hittem a kisérőd vagyok. - nevetett fel Yoongi.
-Is. Na sicc.Egy jó ideig egymagában ácsorgott a fal mellett. Elég sokan megbámulták és sugdolóztak róla. Utálta ezt, de tudta, hogy ezzel meg kell birkóznia.
A fények hirtelen kialudtak mire mindenki meghökkent. Sőt valaki még fel is sikított. Majd újra fel és ott állt Hoseok. Yoongi nem hitt a szemének. Mi faszt keres ő itt?
-Min Yoongi. - mondta ki Hoseok mire mindenki Yoongira kapta a tekintetét aki szintén úgy le volt sokkolva mint ők. - Valamit elfelejtettem elmondani Szöülban..
És énekelni kezdett. Yoongi már meg se lepődött, hogy nem tudja ezt hova tenni. Sosem tudta és sosem fogja.
Azt sem tudta, hogy most legyen mérges, legyen csak szerelmes, vagy ne is szóljon egy szót se amit úgyse fog kibírni. Időközben Hoseok egyenesen hozzá sétált és csak és kizárólag rá fókuszált.A dalnak vége. Yoongi mosolyog. Hoseok azt hitte minden megoldódott. De elfelejtette azt az apró bökkenőt, hogy Min Yoonginak mindenhez van hozzá fűzni valója.
-Mit gondoltál? Hogy becsörtetsz és énekelsz és minden rendbe jön?
-Öhm... Igen? Nem? Nem... Nem.
-Nos akkor melyik?
-Azért jöttem, hogy közöljem tévedtem. Mindenben. Főleg veled kapcsolatban.
-Nem gondolod, hogy elkéstél vele? Itt mindenki kamugépnek tart.
-Én viszont hazudtam.Hoseok hirtelen egy mikrofont érzett az arcához közel és meglátta a riportereket. Nem gondolkozott csak kikapta a mikrofont a riporter kezéből bele nézett a kamerába és csak mondta.
-Letagadtam, hogy ismerem Min Yoongit. Igazság szerint ismerem Min Yoongit. Min Yoongi egy csapnivaló navigátor, és tudálékos, de őszinte. Mindig betartja az ígéreteit. Ő megért engem úgy ahogy senki más és totál bele zúgtam. Yoongi figyelj. Nagyon sajnálom, hogy megbántottalak. Esküszöm többé nem fordul elő, csak kérlek bocsáss meg.
Yoongi nem szólalt meg. Csak nézett Hoseokra. Hoseok meg egyrre jobban pánikolt.
-Kérlek ne bűntess azzal, hogy nem szólsz hozzám. Kérlek. Hordj el mindennek, akadj ki milyen rossz sofőr vagyok vagy valami.
-Szeretem nézni ahogy pánikolsz.
-Nem egészen erre számítottam
-De már akkor megbocsátottam amikor a nevem mondtad.
-Annyira beléd zúgtam. - mondta Hoseok majd ránézett a riporterre. - Kopjon már le. - mire a riporter egyből elslisszant. - Most már végre megcsókolhatlak?
-Nem. Szenvedj.
-Nem dehogy. - karolta át Yoongi derekát és hajolt irtó közel Yoongihoz, de meg zavarta őket egy köhintés.
-Oh. Hoseok. Ő a nővérem Eunwoo. Eunwoo ő Jung Hoseok.
-Oh Eunwoo. Táncolsz velem? - kérte fel Hoseok Eunwoot de azt annyira lesokkolta, hogy elájult. De Jin elkapta őt szóval nem esett baja.
-Ezért nem kellett volna eljönnöd Daeguba. - mondta Yoongi.
-De eljöttem. Kicsit gáz telefonon randit kérni. Na? Randiznál velem? Igazi randi.
-Muszáj álcázni magam?
-Nem.
-És neked?
-Nem
-Akkor igen. Nagyon szeretnék.
-Oh majd elfelejtettem. Ez a tiéd.-húzott elő egy napszemüveget a zsebéből Hoseok.
-Észben tartottad? - tette fel Yoongi- Hogy áll rajtam?
-Akár egy szuper sztár.-hajolt újra közel Yoongihoz.
-Ennyire szenvedsz? - suttogta Yoongi
-Igen.
-Tedd meg.-ahogy ezt kimondta Yoongi, Hoseok megszűntette az ajkaik között lévő távolságot.-The End-
~mirawu~
2021.07.10.
Nos édeseim ehhez is elérkeztünk. Vége ennek is. Remélem tetszett és nem okoztam csalódást. 🥰
Oh and stay tuned vagy micsoda mert nemsokára jelentkezem egy újabb Jikookal.
-Howl's moving castle jikookba-
Igen azt mondtam, hogy az aladdin lesz a következő, de mivel a rajz filmet és az újfajta filmet nem tudtam/tudom egybe sűríteni mert túl sok ezért, 2x írom meg csak ugye külön-külön. Az egyik a rajzfilmes lesz a másik meg a ugye a filmes 🥺
És persze
STREAM PTD💃🕺
Bye-Bye!!! 🧡
YOU ARE READING
ꜱᴛᴀʀꜱᴛʀᴜᴄᴋ /ꜱᴏᴘᴇ ᴠᴇʀ/
FanfictionJung Hoseoknak látszatra mindene meg van: Pénz, Hírnév ráadásul a filmszerződése is alakul. Viszont a Yoongival való találkozása rádöbbenti, hogy egy nagyon fontos dolgot kihagyott ezekből: Még sohasem volt önmaga. 𝖒𝖎𝖗𝖆𝖜𝖚 2021.03.20-2021.07.10