Ahogy Yoongi vissza tért Hoseokhoz miután kicserélte a kulcsaikat, csak biccentett neki, hogy kövesse amit meg is tett Hoseok.
-Hohó lovagom állj meg. - mondta Yoongi ahogy Hoseok tovább ment volna, mire az említett kapásból hátra nézett.-Hoseok. Ő Petúnia! - mutatott Yoongi a rózsaszín autóra ami a színével kitűnt minden kocsi közül.
-Ugye csak szivatsz? - nézett egyből vissza Yoongira.
-Fut mint a szél! - kuncogott Yoongi-1 órán belül kérem! - fogta meg Hoseok kezét és nyomta bele a kulcsot.Nos hát ez szép meg jó is volt. Hoseok haza tudott volna menni úgy, hogy tuti nem ismerik fel őt, Yoongi meg tovább kóvályog a strandon egészen addig amíg haza nem mennek. Csak hogy a fotósok ezt nem így gondolták. Hirtelen jelentek meg mire Hoseok kapásból lehúzta Yoongit is a földre.
-Bukj Le! - mondta mire Yoongi csak rá nézett és megforgatta a szemeit "tényleg? Bukjak le? Na nem mondod? Végülis már lerántottál!" - Hihetetlen. Honnan tudták, hogy itt leszek?!-akadt ki Hoseok
-A nővérem is tudta, hogy itt talál, pedig ő Daeguból jött! - vágta rá Yoongi.
-Na jó ezt vedd fel! - nyomta Hoseok Yoongi kezébe a napszemüvegjét. Yoongi csak vonakodva de elvette azt és fel vette. - Szállj be! Gyorsan!Amint Hoseok beszállt már nyitotta volna az ajtót Yoonginak csak hát ezzel újonnan orrba baszta Yoongit az ajtóval.
-Oké erről most már tényleg leszokhatnál! - nézett Yoongi mérgesen a sztárra
-Igaz! Bocs! Ne haragudj! Csak pattanj be! - sietette őt Hoseok. - Jó jó, kösd be magad! Húzd le a fejed! - mondta majd kinyitotta a kesztyű tartót és kutatni kezdett.
-Mit művelsz? - kérdezte meg Yoongi.
-Keresek valamit! - vágta rá Hoseok.-Ezt vedd fel! - nyomta Yoongi kezébe a kesztyű tartóban talált kendőt.
-Miért?
-Csináld már!Yoongi egyáltalán nem vágta a helyzetet de látta, hogy Hoseokot teljesen kikészíti ez az egész. Egyszerre szórakozott rajta jól és sajnálta is.
A fotósokat sikeresen kijátszották így hát simán ki is szabadultak a strand területéről.-Úgy vezetsz mint a nagyapám. - szólalt meg hirtelen Yoongi nevetve miután már az úton voltak.
-Te meg úgy nézel ki mint a nagymamám. - mondta Hoseok.
-Hé ez sértő. Ízig vérig pasiból vagyok!
-Ha ez megnyugtat, amikor legelőször orron csaptalak nőnek hittelek.
-Mit csináltál te?
-Igen
-Nem hiszlek el.
-Na. Add vissza a napszemcsimet!
-Oh nem is tudom, megtetszett.
-Majd neked adom később.
-Oh tényleg? - vette le egyből Yoongi- A barátaim el se hinnél, hogy Min Yoonginak van egy Jung Hoseok napszemüvege amit maga Jung Hoseok hordott! Adnál rá egy autogramot?!
-Haha nagyon vicces.
-Miért? Komolyan mondtam. Szeretném ezt a napszemcsit.
-Aha, ide vele. Na gyerünk-tartotta a kezét Hoseok Yoongi felé.
-Na. Ezúttal meddig veled furikáznom? Nem mintha nekem itt kéne lennem de megint bele rángattál.
-Amíg a lesi fotósok le nem kopnak. És mi az, hogy én rángattalak bele?
-Szó szerint rám parancsoltál, hogy szálljak be a saját kocsimba.
-Nem is.
-De is.
-Na. Csináljunk valamit!
-Például mit?
-Bármit!
-Például miket láttál a városban?
-Semmit. Túlságosan lefoglalt, hogy kajtassalak.
-Tényleg?
-A nővéremmel. Ő szinte bálványoz. Engem ellenben teljességgel hidegen hagysz és a város is.
-Tudom, hogy nem csípsz de ne írd le Szöult! Ez a világ egyik legtutibb városa!
-Gondolod?
-Tudod mit? Körbe vezetlek!
-Úgy tudtam haza kéne menned.
-Ugyan. Kerülőt teszünk. - vette fel a napszemüveget Hoseok és kapcsolta be rádiót.Nos ezek után tényleg egy irtó nagy kerülőt. Elmentek Myeongdongba (szöul egyik része. Tudsz itt vásárolni meg minden faszságot csinálni.) Felmentek az N Seoul Torony tetejére is de ellátogattak még a Namdemun piacra is. (köszönöm google az infókat)
2021.05.22
~mirawu~
(Bocsika azt hittem ma van Szombat c': /2021.05.23/)
Song:
BTS-BUTTERside💜 step🤺 right➡️ left⬅️ to‼️my ✨ beat 💓 high👆 like 💫 the 🧈 moon 🌕 rock 🎸 with 🎶 me🕺 know🧠 that 🎧 I 👀 got 🪐 that 🥂 heat 🔥 let 🎤 me 🥺 show 🌈 you 👈 cause 🤷♀️ talk 💋 is 🤏 cheap 💸 side 💜 step🤺 right ➡️ left ⬅️ to ‼️ my ✨ beat 💓get🎉 it💛 let🎺 it☀️ roll🥁
YOU ARE READING
ꜱᴛᴀʀꜱᴛʀᴜᴄᴋ /ꜱᴏᴘᴇ ᴠᴇʀ/
FanfictionJung Hoseoknak látszatra mindene meg van: Pénz, Hírnév ráadásul a filmszerződése is alakul. Viszont a Yoongival való találkozása rádöbbenti, hogy egy nagyon fontos dolgot kihagyott ezekből: Még sohasem volt önmaga. 𝖒𝖎𝖗𝖆𝖜𝖚 2021.03.20-2021.07.10