Kórház És Party

174 21 3
                                    

-Kövesd a fényt a tekinteteddel! - mondta a Doki Yoonginak. Hoseok bevitte az ügyeletre őt. Hát nem édes?-Nos megvizsgáltalak és a ct-d se mutatott eltérést. Úgy tűnik minden rendben.
-Tehát jól van? - húzta el a függönyt Hoseok.
-Kifelé! Szóval... Nincs jele fejtraumának és kizárt, hogy agy rázkódást szenvedtél.
-Akkor meg miért hánytam?-kérdezte Yoongi.
-Talán valami rosszat ettél vagy ezt a reakciót váltotta ki ez a tökfej!
-Ez csak Függöny Jimin, mindent hallok! - húzta el megint Hoseok a függönyt.
-Nem, nem hinném!
-Maguk ismerik egymást? - kérdezte Yoongi.
-Oh igen. Ő Jungkook férje. Jungkook a haverom.-mondta Hoseok.
-Ezek szerint elmehetek?
-Igen, de jegeld a puklidat amíg haza nem érsz! Mindjárt jövök. - Mondta Jimin és elment.
-Okay..

Ebben a pillanatban elkezdett csörögni Hoseok telefonja. De az csak rá se hederített, Yoongit viszont igazán idegesítette a hang.

-Nem akarod felvenni? - kérdezett rá végül.
-Oh tényleg.... Egy pillanat. - mondta Hoseok majd behúzta a függönyt. - Oh Halo anyu! Mi? Ki? Hol?! M-most?!
-Igen, most rögtön! Úgy volt, hogy nem jön, de mégis felbukkant a lányaival! - mondta az Hoseok anyja a telefonba. - Nézd. Megígérted neki, hogy itthon maradsz a hétvégére! Neked kell megoldanod Hoseok!
-Oké tartsd fel őket máris megyek! - mondta Hoseok és lerakta a telefont.
-Van egy kis probléma. - jelent meg Jimin.
-Jesszus.... Mi lenne az?!
-A váró teremben nyüzsögnek a fotósok.
-Mi? Még itt is rám találtak?! Lássuk csak... Jimin milyen kocsid van?
-Ah neked nem kellene. Még mindig törlesztem rá a diák hitelt.
-Nem cserélünk?
-Nem!
-Páratlan lehetőség! - húzta elő Hoseok a kulcsokat és lóbálta meg Jimin szemei előtt.
-Legyen. - ment bele Jimin.

És igen. Így Hoseok és Yoongi szépen meglógtak a kórházból egy régi autóval a fotósok elől.

-Mondd, tuti, hogy ez biztonságos?!-kérdezte meg Yoongi mi után az autó szó szerint, durrant egy hatalmasat.
-Halál biztonságos! - vágta rá Hoseok majd durrant még egyet az autó.
-Szerintem halál gázos!
-Higgadj le oké?!
-Nem akarok lehiggadni! Haza akarok menni! Oké?! - vágta hozzá Hoseokhoz Yoongi a Jeget amit kapott Jimintől.
-Au! Elárulnád, hogy mi bajod van?!
-Hogy nekem mi bajom van? Már alig várom, hogy 30 éves koromig szobafogságot kapjak!
-Oh ezért vagy ilyen harapós?!
-Nem vagyok harapós!
-Akkor ellenséges!
-Tuti, hogy nem vagyok ellenséges!
-Látod folyton belekötsz minden szavamba!
-Ez nem igaz!
-De igen!
-Csak vigyél haza!
-Rendben! Csak előtte lesz egy aprócska kitérőnk.

Yoongi már előre tudta, hogy meg fogja bánni ezt az egész "kitérőt". Sőt! Akkor bánta meg igazán amikor egy irtó nagy háznál (már ha lehet háznak hívni ezt a kész palotát) parkoltak le.

-Oh ugye csak szórakozol?! - kérdezte Yoongi miközben bentebb mentek a házban. - Tényleg itt laksz? - nézett rá Hoseokra aki csak mosolygott a reakción. Édesnek találta.
-Igen miért? - kérdezett vissza Hoseok, majd meglátta, hogy valaki a kertből bejön, ezért egyből Yoongi fejére húzta a kapucniát és elkezdte feltolni a lépcsőn. - Menj, menj, menj, menj, menj! Fel az emeletre!
-Ne rángass már folyton!
-Ne haragudj, de..
-Várj, hová megyünk Hoseok?!
-Sajnálom és nem is tudom de..
-Nem tudod hová rejts el?
-Nem akarlak elrejteni, csak éppen nem szeretném, ha bizonyos alakok most meglátnának! - Hoseok tiszta paranoiásnak tűnt most és ez Yoongit nyugatalanította.
-Mert én nem vagyok filmsztár?
-Nem! De te sem szeretnéd ha faggatózni kezdenének, Ki ő? Hol találkoztatok? Együtt jártok?!
-Járunk? - szaladt fel Yoongi szemöldöke a homloka közepére.
-Igen! Mindent felturbóznak! Nah inkább gyere! -húzta tovább Yoongit. - Tessék a vendégszoba! Parancsolj!
-Van más választásom?
-Nem igazán, mindjárt jövök. Csak maradj itt! - mondta majd elrohant.

Hoseok úgy érezte, hogy még életében nem volt ilyen gyors mint most. Üdvözölte az anyjáék által hívott vendégeket majd oda ment a szüleihez.

-Anya, apa! Áh Mr. Park! - nézett Hoseok a film rendezőre.
-Heloka Hoseok, ők itt a lányaim.
-Sziasztok!
-Énekelnél nekünk?! - támadta le őt egyből a két lány.
-Oh öhm természetesen. Van egy új dal amin dolgozom. Hoznál egy széket? - nézett Hoseok az apjára.-Jó rendben mindjárt jövök! - azzal megint elment, csakhogy ezuttal a gitárjáért.

Egy kis idő múlva az udvarok közepén állt a gitárjával, az apja által hozott szék mellett. Majd belekezdett.

-Üdv mindenkinek! Bemutatok egy dalt a következő albumomról. Remélem tetszik majd. - mondta Hoseok majd lehuppant a székre és játszani kezdett.

Hoseok a dal közben, akarva vagy akaratlanul, de Yoongit kezdte el keresni a tömegben. Nem értette miért, csak látni akarta. Aztán rájött, hogy a vendég szobába vezette, így arra az ablakra vezette a tekintetét ahol Yoongi nem is bent a szobában, hanem kint a szobához tartozó teraszon állt. A tekintetük összekapcsolódott de csak akkor szakadt meg ez a kapcsolat ha Hoseok a gitárjára nézett, hogy biztos jó akkordot pengessen vagy pedig máshová vezesse a szemeit, hogy ne legyen feltűnő, hogy Yoongit nézi folyton.

2021.04.17

Lehet hozok még egy részt ebből bc ez a Bang Bang Con most jót tett a lelkemnek.

~mirawu~

Song:
Sterling Knight-Hero

ꜱᴛᴀʀꜱᴛʀᴜᴄᴋ /ꜱᴏᴘᴇ ᴠᴇʀ/Where stories live. Discover now