Most Kinyírtad Petúniát!!

119 14 0
                                    

Már egy jó idő eltelt mióta együtt lógtak. A rádióban éppen az egyik BigBang szám ment amit természetesen mind a kettőjük torkuk szakadtából énekeltek. De természetesen minden jónak egyszer vége szakad és ezt Yoongi is tudta jól. Rossz érzése volt. Majd amikor Hoseok megszólalt, hogy ott vannak mögöttük a fotósok csak egyre rosszabbodott.

-Le kell őket ráznunk. Hogy találnak meg ezek mindig?! - kezdett ideges lenni Hoseok, amit Yoonginak nehezére esett bevallani, de iszonyúan szexinek talált; ahogy az állkapcsa megfeszül és a száját harapdálja. Meg persze a nap folyamán nem egyszer csinálta meg vele a tolatós dolgot. Amikor is az egyik kezét a háttámla mögé teszi és úgy tolat. Szóval igen. Írtóra nehéz volt ezeket a tényeket elfogadnia, hogy neki mégiscsak lehet, hogy bejön Hoseok. De nem volt most ideje ezen gondolkozni. Csak előkotorta a régi térképet a nagyija kesztyűtartójából és elkezdett navigálni.

-Fordulj Balra.
-Biztos?
-Tuti. - ahogy ezt kimondta Hoseok egyet rántott a kormányon és éles kanyart vettek balra. - Nem azt mondtam, hogy ölj meg, hanem azt, hogy fordulj balra te balfasz!
-Milyen kedves lettél hirtelen.
-Csak felidegesítesz. Mindegy. Ha most megint balra fordulsz az elágazásnál vissza térsz a főútra. Vagy talán mégsem. - nézett körbe a tájon ami rendes meglepte, hogy pont Szöulban van ilyen, ahol semmi sincs, csak homok, kiszáradt fák és homok. Meg még több homok. (Amúgy fogalmam sincs van-e ilyen szöulba so ha nincs akkor most lesz köszi)
-Az utolsó tábla Szarvas veszélyt mutatott de itt már szarvas sincs!
-Te sokkal többet nyavajogsz mint a nővérem.
-A jó úton megyünk vagy nem?
-Nem?
-Na jó! Mutasd már!
-Nem te az utat figyeld! Én vagyok a navigátor.
-Ezt annak nevezed?
-Ezt meg, hogy kéne értenem?!
-Úgy, hogy olyan tudálékos vagy!
-Mi?
-Tudálékos! Te vagy a béna döntések királynője! Fordulj be, erre kell menni! Tök tuti!
-Biztos voltam benne!!
-Tök biztos vagy mindenben, amiben nem lehetsz biztos!
-Ez nem igaz!
-És ellenséges vagy!
-Mozdulj már a kocsival! Lecövekeltünk! - mondta Yoongi. Végszónak szánta. De nem lett az. Nos a kocsi megmozdult. De nem előre. Hanem le.-Na már csak ez kellett!
-Na remek. Most ezt megkéne toltunk. - kezdett el kimászni az ablakon Hoseok akit a másik oldalon követett Yoongi.-Várj egy kicsit. Hadd segítsek!
-Hozzám ne érj!
-Most miért rágtál be?!
-Oh nem is tudom. Ezért!
-Nem én találtam ki, hogy forduljunk erre!
-Most engem hibáztatsz?!
-Szar navigátor vagy!
-Te meg béna sofőr!
-Hé én jól vezetek!
-Naná!

Ha most az emberek látták volna, hogy mégis mi történik, nem tudtak volna hozzá szólni. Két srác áll egy kocsi tetején, ami süllyed és közben veszekednek.

-Yoongi. Le kell ugranunk.
-Arról ne is álmodj!
-Miért neked van jobb ötleted?!
-Használd az ágat hídnak!
-Nem tűnik stabilnak!
-Szerintem Tuti!
-Ah jól van!
-Ez a nagymamám kocsija! Vigyázz vele!
-Jól van, jól van csak add már a kezed!
-Fogja meg az a bábolnai szűz Mária a kezed!
-Gyere már és ne hisztizz!
-Ki hisztizik én?! Tényle-

Sajnos Yoongi nem tudta befejezni a mondatot, hiszen Hoseok megcsúszott az ágon és magával rántotta őt is bele a sárba.

-Te nem vagy normális! Engem minek kellett magaddal rántanod?!
-Nem direkt volt!
-"Nem direkt volt" - másztak ki a partra majd végig nézték ahogy a kocsi elsüllyed a sárban.

-Elnézést. - mondta Hoseok.
-MOST KINYÍRTAD PETÚNIÁT!!

Hoseok válaszolni akart rá csak, hogy a szavai most cserben hagyták.

-A hátizsákom! - kapott észhez Yoongi éa kapásból vissza ment volna a sárba  de Hoseok megállította. - Ne csak bámulj segíts!
-Várj, várj, várj. Add a kezed!
-Nekem végem. Halott vagyok. Kinyírnak. Tuti így lesz! A szüleim kicsinálnak! Miért kellett beszállnom ebbe a hülye kocsiba. Vedd már fel azt a kurva telefont ami ott csörög a kibaszott zsebedben!!!
-Ah oké bocsi! - engedte el Yoongi kezét. - Apu? - vette fel a telefont.
-Igen fiam. Fiam. Hallasz engem?!
-Hello?
-Kezdünk egy kicsit aggódni érted és mond hallasz engem?!
-Apu nincs térerő hallasz?!
-Hoseok. Kérlek gyere haza vagy hívj minket.
-Hello?! Ah mindegy. - nyomta ki a telefont.

Időközben Yoongi megtalálta a hátizsákját. Hoseok eléggé beparázott hiszen Yoongi egy kis méreg zsák volt hatalmas hangulat ingadozásokkal.

-Most nézd meg! Ha kijutunk innen veszel nekem egy újat!
-Kifizetem most rögtön.
-Yoongs. Most hová mész?!
-Vissza a strandra ahol a nővérem már biztosan a haját tépi.
-Ah Yoongs.
-Mi van?!
-A strand arra van.

Yoongi iszonyú dühös volt, mind Hoseokra és mind magára is, mert, hogy képes volt neki segíteni.

Ami Yoongi nővérét illeti. Éppen menni készült haza. Azt hitte Yoongi megint fogott egy Taxit és haza ment csakhogy. Amikor petúniát kezdte el keresni nem éppen az a kocsi volt az a rózsaszín förmedvény amiben jött.
Nem értette a helyzetet. Csak beszállt és iratokat kezdett keresni. Ahogy meglátta kinek a kocsijában ül majdnem elájult és volt olyan elvetemült, hogy elvezetett egész Hoseok házáig, amiben Jin tartózkodott éppen. Most Jinen volt a sor, hogy ne értsen semmit és, hogy rossz érzése támadjon.

~mirawu~

2021.05.29

ꜱᴛᴀʀꜱᴛʀᴜᴄᴋ /ꜱᴏᴘᴇ ᴠᴇʀ/Where stories live. Discover now