Szunyálj A Kocsidba

127 15 6
                                    

Yoongi ahogy beért a házba iszonyú lassan settenkedett a konyhába, hogy igyon egy pohár vizet majd elmenjen aludni. Félt, hogy a szülei rájönnek, hogy ő még csak most ért haza de az megnyugtatta, hogy a nővére még nincs itthon.
Éppen lopakodott volna fel amikor valaki kocogtatni kezdte a terasz ajtajukat.

Oké mi a fasz. Van egy betörönk? Nem tuti nem. Azok nem kocogtatják a terasz ajtót.

Lassan oda ment és kinyitotta ajtót majd meglátta Hoseokot. Azt hitte ott azonnal leüti.

-Kopj már le! - suttogta.
-Kapsz 5000 wont egy kis szívességért. - mondta Hoseok.
-Ha fizetsz érte nem szívesség.
-Ez igen lenne?

Nos egy kis idő múlva Yoongi azon kapta magát, hogy Hoseokkal együtt éppen a garázsba tolják Hoseok autóját. Be kellett vallania egy kicsit sajnálta Hoseokot, hiszen nem tudta elképzelni hányszor kellett már ezt csinálnia. Mármint a bujkálást a paparazzik elől nem azt, hogy a kocsiját mások garázsába kellett tolnia.

-Ugye még hajnal előtt elhúzol innen?-kérdezte Yoongi miközben oda dobott Hoseoknak egy hálózsákot.
-Igen remélhetőleg ki sem szúrják, hogy itt voltam.
-Én már tudom. - forgatta meg a szemeit Yoongi.
-Hé, van valami amit felkaphatnék, hogy a fotósok ne ismerjenek fel? - kérdezte Hoseok miközben a dobozokra mutatott amik a garázsban voltak.
-Nézz szét a dobozokban. Mondd feltétlenül muszáj ez a felhajtás?
-Naná! Egyértelmű, hogy nem érted. Ezek mindenütt ott vannak.
-Paranoiás
-Inkább felejtsd el.
-Örömmel.

Nos egy ideje már keresgetett. Aztán megtalált egy halász sapkát amit egyből fel is vett.

-Na? Hogy áll? - fordult Yoongi felé Hoseok. Yoongi csak elmosolyodott.
-Ez a nagypapám sapkája. Ezt viselte amikor pecázni vitt.
-Oh, nagyon sajnálom, tessék- kapta le a fejéről egyből.
-Nem. Tartsd meg. Egész jól áll neked.
-Kösz-mondta Hoseok egy pár értetlen pillantással kisérve.
-Akarsz még valamit?
-Nem, ez pöpec.
-Áh hogyne. Káprázatos a kocsidban szunyálni. - fordult el Yoongi majd ment is volna ki de Hoseok elkapta a karját és maga felé fordította és a szemeibe bámult.
-Yoongi.
-Legyszi ne csináld.
-Mégis mit csinálok?
-Oh pontosan tudod, hogy mit művelsz! Fogadok folyton ezt veted be. A lányoknál ezzel a - akadt el egy pillanatra Yoongi amikor Hoseokkal egy újabb szemkontaktust vett fel. - Ezzel a tekintettel éred el, hogy beléd zúgjanak. De nálam hatástalan. Ne is fáraszd magad. - fordított hátat Yoongi Hoseoknak majd kiviharzott a garázsból. Irtó zavarba jött, de ő se tudja mitől.

Eközben Hoseok csak jót mosolygott rajta, egyszerűen vonzotta őt Yoongi. Nem hitte el, hogy létezik ennyire őszinte személy mint ő.

2021.05.01

~mirawu~

Song:

What falling in love feels like
(slowed + reverb)

ꜱᴛᴀʀꜱᴛʀᴜᴄᴋ /ꜱᴏᴘᴇ ᴠᴇʀ/Where stories live. Discover now