Cseréljünk Kocsit

134 14 3
                                    

-A közelben lévő strandra indultunk. Miért vagyunk a város másik részén??-kérdezte Yoongi ahogy kiszálltak a kocsiból.
-Mert Jung Hoseok itt strandol! - nyitotta fel a csomagtartót Eunwoo, hogy kivegye a cuccokat. Yoongi csak szemet forgatott. Nem bírta elhinni, hogy csak ezért eljöttek a város másik felére.

-Ma van a nagy nap. Érzem! Itt lesz valahol! - mondta Eunwoo miközben befelé tartottak.
-Erősen kétlem. - mondta Yoongi. Gyűlölte a strandokat is. Már a gondolata annak, hogy neki be kellene mennie abba a mocskos vízbe amibe előtte meg közben egy csomó ember mártózott meg, iszonyú hányingerre késztette.
-Remélem nincs vele Park Liyung aki szerény véleményem szerint nem elég cuki hozzá! - folytatta Eunwoo mire Yoongi csak felkuncogott. Akármennyire idegesítő a nővére imádja az ilyen kirohanásait.-Vajon milyen lehet a szeme közelről? - ábrándozott el pár pillanatra Eunwoo.
-Barna. Sötét barna. Szinte már fekete. - mondta halkan Yoongi miközben a tornacipőbe bújtatott lábait nézte. De Eunwoo ebből semmit sem hallott. Csak azt nézte hol lehet a kis celebje.

Yoongi nem akart a tömegben lenni ezért valahol ott próbált helyet keresni ahol nincsenek sokan. Egészen addig míg meg nem látott egy eléggé ismerős sapkát így egyből arra felé ment.

-Elnézést! Foglalt ez az ágy? - kérdezte a férfitől aki úgy tett mintha aludna. - Nem? Oh szuper! Milyen csodás napunk van. Nem mesés a napsütés? - nézett megint a férfira, de az csak jobban a fejébe húzta a sapkát. - Oh bocsánat, látom, hogy alszol. Felébresztettelek? - kérdezte mire csak egy fejrázást kapott válaszul. - Nem? Oh szóval fent vagy. Helyes! - nyúlt a táskájához majd kivett belőle egy naptejet és vissza fordult a férfihez.-Megtennéd, hogy bekened a hátam? - kérdezte incselkedve mire a férfi csak le húzta egy kicsit a szemüvegét majd csak elkuncogta magát.
-Honnan tudtad, hogy én vagyok? - kérdezte Hoseok.
-A sapiról.
-Kissé hal szaga van.
-Nem biztos, lehet belőled jön.
-Mit keresel erre? - kérdezte Hoseok miközben levette a napszemüvegét.
-Te mit keresel itt? Menj haza.
-Próbáltam.
-És?
-Áh úgysem értenéd.
-Oh. Azt hiszed olyan különleges vagy, hogy egy magamfajta képtelen lenne felfogni milyen szívás az életed.
-Jól Van. Saccra vagy 10 fotós parkolt a házunk előtt a kameráival.
-Tényleg ez kész agyrém. - lepődött meg Yoongi. - Vagy nem.
-Ah mondtam, hogy úgysem értenéd. Olyan kocsival kéne haza jutnom amiben nem ismernek fel. Te mivel jöttél?
-Oh imádnád! - kuncogott fel Yoongi- Klasszikus. Igazi antikvitás.
-Tökély! Kifizetem! Tudom, hogy ez-
-Állj már le! - szakította félbe őt Yoongi.
-Mi? Mégis mivel?
-A pazarlással! Úgyis jössz még 5 rugóval amiért megszálltál a Garázs De La Nagyiban! Jesszusom. Csak add a kulcsodat.-mondta nevetve Yoongi.
-Miért? - kapta egyből Hoseok rá a tekintetét.
-Mivel ha elviszed a verdánkat, nem maradhatunk jármű nélkül. A kulcsot.-tartotta a kezét Yoongi mire Hoseok csak vonakodva de elővette azt.
-Na jó figyelj. Ez egy háromszáz-kapta el a kulcsot Yoongi mancsai elől- háromszázharmincöt lóerős első generációs-kapta el megint- 1969-es eredeti fényezéssel- kapta el megint csak. - Imádom Chert, világos?
-Cher? - kérdezett egyből vissza Yoongi mire Hoseok csak bólintott.-Nevük van a kocsiknak?-kapta ki a kezéből a kulcsokat majd elindult a nővére felé.

2021.05.15

~mirawu~

ꜱᴛᴀʀꜱᴛʀᴜᴄᴋ /ꜱᴏᴘᴇ ᴠᴇʀ/Where stories live. Discover now