Igazából Csak Orrba Basztál Egy Ajtóval

175 21 6
                                    

Egy piros autó gurult be a bár elé, (faszom tudja milyen kocsi köszike) mire Eunwoo felkapta a fejét. Éppen a cipőjét húzta fel.

-Itt van! - kiáltott fel. Yoongi csak furán nézett rá. Végülis elég érdekes látvány volt ahogy a nővére alig tud kimászni "Petúniából" a mini szoknyás egybe ruhájában, egy hatalmas magassarkúval a lábán. - Maradj itt! - hajolt vissza Eunwoo a kocsiba Yoongira nézve. Majd becsukta az ajtót és átszaladt az úttesten.

A piros autóból Jin szállt ki. Rendes orgazmust okozott a kinézetével mindenki szemének.
-Liyung! - nevetett fel Jin ahogy kiszállt a kocsiból- Baby. Boldog szülinapot! - ölelte meg a lányt.
-Hoseok hol van? - kérdezte kétségbe esetten Liyung.
-Oh sajna nem tudott jönni. Otthon maradt. Steaket zabál. Na gyere rúgjunk.
-Jin! - kiáltotta valaki Jin nevét. Liyunggal egyből oda néztek. Eunwoo volt az. - Oh ne haragudj, hogy elkéstem. - adott két puszit Jin arcára. Szegény azt se tudta mit szóljon ehhez. Eunwoo elkezdett pózolni velük a kameráknak majd fogta mind a kettőjüket és behúzta őket a bárba.
-Ezt a lányt ismered? - kérdezte Liyung
-Asszem még nem. - mondta Jin.

Yoongi ezt az egészet az utca másik oldaláról végig nézte. Már egyből tudta, hogy ott fog ülni még egy jó ideig. Klassz örökre itt dekkolhatok.

A bár melletti sikátorban egy sötét alak várakozott Sötét szándékkal. Just kidding Hoseok volt az. (De ha az aladdin utalásomat értékelitek akkor puszi a pocitokra. Back to the story.)
Hoseok a hátsó kijáratnál várakozott amit Jin jó lelkűen ki is nyitott neki.

-Mihez kezdenél nélkülem? - mondta Jin nevetve
-Szerintem összehoztuk. - mondta Hoseok majd már indultak is, hogy le tudják ezt az egész szarságot.

És most következzen egy meglepetés a szülinaposnak, Jung Hoseok! Jelentette be a DJ majd utána Hoseok fel is ugrott a színpadra. A tömeg együtt csődült oda a színpad elé. Eunwoo pedig majdnem hiszti rohamot kapott, hogy nem tud előre férkőzni.

Yoongi időközben majdnem elaludt a kocsiban, majd úgy döntött nem. Inkább megpróbálja ébren tartani magát szóval elő vette a telefonját. Amint rá nézett az időre a szemei kikerekedtek. Otthon kellett volna maradnia a nagyijával és szüleivel. Megunta a várakozást ezért úgy döntött ő maga hozza ki a nővérét arról a helyről ezért kiszállt a kocsiból és át szaladt az úton.
A kígyózó sort a bár előtt nem akarta kivárni. Már hócipője tele volt ezzel az egésszel. Yoongi minden volt ami a nővére nem. Teljesen ütötték egymást személyiségileg is és stílusilag is. Eunwoo mindig a társasági élet középpontjában volt rengeteg baráttal, ráadásul gyönyörű volt. Ehhez képest Yoonginak alig voltak barátai. Gyűlölte a tömeget és mindig feltűnés mentesen járkált mindenhol. Otthon ülő típus volt, aki olvasott és tanult. De most, hogy a nővére kirángatta ide tiszta ideg volt és már csak haza akart menni. Idő közben megtalálta a bár melletti sikátort. Bentebb ment és meglátta az ajtót is amit egyből kiakart nyitni, csakhogy az hirtelen kicsapódott egyenesen orron találva szegényt.
Az ember aki kibaszta az ajtót kétségbe esetten szaladt oda hozzá?
-Megütöttelek? -kérdezte az éppen felkelő félben lévő Yoongit.
-Nem az ajtó magától csapódott rám. - válaszolt szarkasztikusan a fejét fogva.
-Oh az egész vészes. - mondta idegesen az ember.
-Neked vagy nekem? Mert nekem sokkal vészesebbnek tűnik.
-Ez nem sok jót sejthet.
-Várj csak... Te vagy Jung-
-Jajj ne -fogta be egyből Hoseok Yoongi száját a kezével. - Kapsz egy potya jegyet ha nem visítod a nevemet! - mondta. Mire Yoongiba csak felment a pumpa.
-Nem érdekel a bugyuta koncerted!-vágott vissza egyből Yoongi ahogy lefejtette Hoseok kezeit a szájáról, mire az csak Meglepődött.
-Na jó... Látnia kell egy orvosnak.

Eközben Jin begurult az autóval, mikor meg látta Hoseokot a földön.
Hoseok egyből felsegítette Yoongit a földről és sietette.
-Mi lesz Eunwooval? - kérdezte Yoongi egy fokkal higgadtabban
-Ki az az Eunwoo? - kérdezett vissza Hoseok.
-A nővérem. Bent van a Klubban

Jin kiszállt a kocsiból oda szaladt hozzájuk.

-Hé hé mégis mi történt itt?! - kérdezi egyből
-Most segíts azután faggas! - válaszolt neki Hoseok.
-Oké öhm...
-Csak ültesd be a kocsiba!

Jin óvatosan beültette Yoongit a kocsiba, majd utána behajolt hozzájuk.

-Ez meg ki?! - intézte a kérdést Hoseoknak.
-Add az övet.-mondta majd oda fordult szegény zavarodott Fiúhoz- Mi a neved? - egy pár másodpercnek el kellett telnie ahhoz, hogy Válaszolni tudjon.
-Yoongi. - mondta halkan mégis határozottan miközben Hoseok bekötötte őt.
-Oh hát öhm.... Örülök, hogy megismertelek.
-Oh annyira nem volt felemelő. - mondta mire Hoseok csak elkuncogta magát, de viszont Yoongira olyan gyorsan tört rá hirtelen a rosszul lét, hogy nem tudta hova tenni még ezt is.
-Nem vagyok túl fényesen. - mondta.
-Hé hé hé Nehogy össze rókázd Britneyt, most tuningoltam fel! - akadt ki Jin az ajtóból. Yoongi nem igazán figyelt rá, csak kihajolt az autóból és telibe rókázta Jin cipőjét.
-Oh ne ez volt a kedvenc cipőm! - kiáltott fel Jin.
-Kapsz újat, az ajtót. - mondta Hoseok csukott szemmel, mire Jin be is csukta az ajtót. - A kulcsot. - nézett rá Yoongira mire az egyből oda is adta neki azt, majd Jin kezébe nyomta a kis csomót. - Csak intézd el, hogy a nővére biztonságban haza érjen és kérlek ne szólj senkinek.

2021.04.10

~mirawu~

Song:
Sterling Knight-Shades (Brandon valaki)

ꜱᴛᴀʀꜱᴛʀᴜᴄᴋ /ꜱᴏᴘᴇ ᴠᴇʀ/Where stories live. Discover now