Kösz A Fuvart

143 17 0
                                    

Ahogy vége lett a dalnak, Hoseok fogadta a gratulálásokat majd arra hivatkozva, hogy vissza viszi a gitárját a helyére lelépett. Yoongi pont akkor jött le a lépcsőn és egy random ajtó surrant ki. (Igaz. Tetszett neki a dal, de már rég otthon kellett volna lennie.) Szerencséjére-vagy nem- pont a garázsba nyitott be. Nem hitt a szemének. Ha 5 autó nem volt ott akkor egy se.
Hoseok sikeresen utolérte őt, kissé lihegve.
-Hé hová mész?-kérdezte meg
-Mindegy csak el innen. - mondta Yoongi.
-Most mit követtem el?
-Megígérted, hogy haza viszel. Mikor?
-Válassz egy kocsit és haza viszlek!
-Nem
-Jó akkor sétálunk. Hol lakik a nagyid?
-A kert városban
-Haha az szuper, oda érünk keddre.
-Jól van. - sóhajtott lemondóan Yoongi. - Biztos? - kérdezett egyből vissza Hoseok
-Íme a szabályok. Egyenesen oda viszel, kiteszel és azután vissza térhetsz a csodás életedbe.

Hoseokot nem kicsit lepte meg a válasz. Eddig senki nem volt vele ilyen egyenes a családján és Jinen kívül. Ez tetszett neki. Végre talált valakit akit nem érdekel, hogy ő egy sztár. Egy aprót kuncogott majd kinyitotta egy tető nélküli kocsi ajtaját Yoonginak aki már csak azért is egy másikba szállt. Köcsög

-Mégis mi értelme ennek? - kérdezte Hoseok inkább magától minthogy Yoongitól, ezután pedig lekapta a kocsi kulcsát és beült mellé.

Út közben nem igazán beszéltek egészen addig amíg, Hoseok be nem kapcsolta a rádiót és el nem kezdett énekelni.

-Ez most komoly? - kérdezte Yoongi Hitetlenkedve mire Hoseok egyből lehalkította a rádiót.
-Mi van? - nevetett fel- Azt hittem bírod.
-Oh várj kitalálom. Azt hitted eldobom magam amiért Jung Hoseok fuvaroz miközben egy slágerét énekli. Valóra vált egy rajongó álma! - nevetett fel Yoongi is- Csak egy bökkenő van.
-Öhm még pedig?
-Nem vagyok a rajongód.
-Tényleg? - kapta a tekintetét Yoongira, majd vissza az útra. Meglepte. Nem kicsit. - Nem csíped a zenémet?
-Nem. Szeretem a zenédet, csak érted nem vagyok oda annyira.
-Hisz nem is ismersz.
-Pontosan.
-Tudod, szerintem ha jobban megismernél tényleg bírnál.
-Oh itt fordulj be-terelte el simán a témát Yoongi.

-Kösz a fuvart. - mondta Yoongi
-Figyelj Yoongi. - kezdte Hoseok. - Szeretném, ha tudnád, hogy sajnálom.
-Vettem. Ezzel végeztünk?
-Igen - mondta még jobban meglepve Hoseok. - Azt hiszem ennyi volt.
-Oké - mondta Yoongi majd kimászott az autóból és be is ment.

Hoseok még egy ideig állt a bejárón, majd amikor indult volna el, meglátta a lesi fotósokat akik őt keresték.

-Oh ne már. - csúszott le az ülésen, majd kilopakodott a saját kocsijából.

2021.04.24

~mirawu~

Song:
Anne Margaret and Sterling Knight- Something about the Sunshine

ꜱᴛᴀʀꜱᴛʀᴜᴄᴋ /ꜱᴏᴘᴇ ᴠᴇʀ/Where stories live. Discover now