Nem Vagy Valódi

110 11 0
                                    

-Yoongs. Hogy vagy? Jól? - kérdezte Hoseok miközben Yoongi után menetelt.
-Most már figyelmes vagy? - kérdezte szarkasztikusan Yoongi.
-Eddig is törődtem veled.
-Talán leállhatnál vele.
-Miért vagy ilyen harapós?! - emelte meg a hangját Hoseok.
-Nem vagyok harapós! Se morgós, se zsémbes! Csak szeretnék végre haza jutni a családomhoz, hogy elszenvedjem a tettem következményeit!
-Tudod, hogy én mit akarok? Bulizni. Hiszen évek óta először nincsenek riporterek, interjúk, nincs tömeg. Istenien érzem magam! Jó lenne, ha nem nyafognál, hogy kiélvezhessem! - vágta Hoseok a szavakat Yoongihoz aki azonnal megtorpant.
-Tehát ilyen a környezetben élni?! Ha nem kapod meg amit akarsz, kivágsz egy hisztit és elsétálsz?! Gondolom a legjobb barátaid loholnak utánad! "Oh Hoseok úgy sajnálom, hogy megbántottam az érzéseid!" - változtatta vékonyra a hangját Yoongi. - "Hoseok Bocsáss meg, hogy nem sztárként bántam veled, aminek magadat hiszed!" Micsoda agyrém!
-Agyrém vagyok?! Na és mi vagy te?
-Én?
-Igen! Az elmúlt 2 napban csak veled foglalkoztam!
-Csakugyan?
-Aha.
-Fejbe vágtál egy Ajtóval kétszer. Eldugtál a házadban, tönkre tetted a nagyim kocsiját és behajítottál a sárba! Ez a törődés?! Oh. Sajnálom a barátaidat.
-Te is az akarsz lenni.-mondta ki Hoseok, mire ha Yoongi eddig nem volt dühös akkor most az lett. Közelebb lépett Hoseokhoz, mire az meghökkent. Mélyen egymás szemébe néztek, csak, hogy ez most nem éppen a romantikus fajta volt. Yoongi szemei szinte szikrát szórtak, tökéletesen ki tudta belőle venni akárki, hogy dühös.
-Inkább elsüllyedek Petúniával! - mondta kimérten Yoongi majd elindult újra a vállával megütve Hoseokét.

-Valami nem világos a számomra!
-Nem érdekel!
-Amikor figyeltelek a kis fotó túránkon, azt hittem csípsz!
-Nagyot tévedtél!
-De engem mindenki szeret. Mégis mi bajod van velem?
-Talán azt, hogy azt hiszed, hogy téged mindenki szeret!
-Mert jó arc vagyok.
-Nem. Hanem mert sztár vagy!
-Hogy értsem ezt?
-Ugye nem fogod fel? Az életed nem valós! Nyugodtan parkolhatsz tilos helyeken, sosem kell sorban állnod, megvehetsz szinte bármit, bármikor! A házad akár egy szálloda! Annyi ember dolgozik neked és fogadok, hogy még a nevüket se tudod!
-Pff de tudom.
-Egyet mondj!
-Bob
-Ezt most csak kitaláltad.
-Öhm.... Na de Jin mindenkit ismer ez a dolga!
-Látod ez nem normális! - lökte meg Hoseok mellkasát Yoongi. - A legjobb barátod a sofőröd, a szüleid fizetést kapnak tőled! - lépdelt egyre közelebb Hoseokhoz Yoongi, aki erre csak hátrálni tudott. - És a barátnőd.... Hisz az emberek azzal járnak akivel lenni szeretnének! Te miért vagy azzal a lánnyal???
-Mert.... Hát... - nem tudott jó érvet felhozni. Egyáltalán nem volt semmi jó benne. Hisztis volt és akaratos. Az emberek csak látni akarták, hogy ők ketten együtt vannak, amire Hoseok ugrott és megadta nekik.
-Erről beszéltem. - mondta Yoongi egy kicsivel nyugodtabban majd újra kikerülte Hoseokot.
-Oh várj, várj, állj!-szaladt Hoseok Yoongi után- Légyszi állj már meg! Jó akkor ne! Azt mondod, nem vagyok igazi? Az vagyok!
-Tessék bizonyítsd be.
-Mi lenne ha elárulnék egy titkot amit senki sem tud?
-Gyűjtöd a levágott lábkörmeidet?
-Dehogy. Mi? Fúj.
-Hát akkor?
-Amint találkoztunk rögtön tudtam, hogy Ah! - Hoseok lába alatt hirtelen eltűnt a talaj és a vízbe esett. Yoonginak pár pillanatba bele telt, mire felfogta, hogy Hoseok amúgy bele esett a vízbe.
-Hoseok! - ment oda a széléhez a fólyónak de Hoseok hirtelen jött fel a víz felszínre és rántotta be Yoongit is.-Nem tudok úszni! - mondta mire Hoseok egyből a megmentésére indult de amire oda ért Yoongi csak lenyomta a víz alá. - Bevetted sztárocskám.
-Mi? Olyan kis genyó vagy.
-Megérdemelted!

~mirawu~

2021.06.05

Song
Vakk Vili-Be viszlek a nádas közé

MAGYARÁZAT:
Azért ez a zene, mert ugye a filmben a folyónak a széle tele volt náddál és ugye behúzta a nádas közé. So ja. Vágjátok.

ꜱᴛᴀʀꜱᴛʀᴜᴄᴋ /ꜱᴏᴘᴇ ᴠᴇʀ/Where stories live. Discover now