Már a parton száradtak egymás mellett. Az a veszekedős hangulatuk is eltűnt.
-Ez tényleg klassz nem igaz? - kérdezte Yoongi a fákat nézve.
-Bár itt maradhatnék észrevétlenül.-Sóhajtott fel Hoseok.
-Miért?
-Mert mindenki akar tőlem valamit. Előadást vagy interjút vagy fényképet.
-Még a szüleid is?
-Ez bonyolult. Mintha nem érdekelné őket semmi más csak a "Jung Hoseok vállalkozás".
-Biztos, hogy ez nem igaz.
-Nem is tudom. Mostanában csak a filmes szerződésről beszélünk. Szerintük "óriási lépés lenne a karrieremben"
-És te mit gondolsz?
-Ha felajánlják, elfogadom.
-Mi lesz a turnéddal?
-Mi lenne vele?
-Tudod, 30 ország, 12 hét, 1 millió sikoltozó rajongó. Persze nem vagyok szakértő de szerintem sok lenne. A turné és a forgatás egyszerre.
-Nincs választásom.
-Az mindenkinek van. Te mit szeretnél?
-Azt tudom mit nem szeretnék. Csalódást okozni, főleg a rajongóimnak. Nélkülük most nem tartanék itt, így sosem mondok nemet, semmire.
-Talán tényleg nem értem.
-Mit?
-Az életedet. Hiszen annyira más mint az enyém. Minden amit teszel és amit mondasz olyan nyilvános.
-Azért nem minden. Mert most itt vagyok veled. Végre önmagam lehetek, nem pedig Jung Hoseok. Nem híres csak, csak egy srác.
-Na és hogy tetszik?
-Nagyon tetszik.
-Nekem is.Ahogy ezt Yoongi kimondta, Hoseoknak a szíve, mintha lefutott volna hirtelen egy maratont, olyan gyorsan kezdett el verni. Mintha csak ezt akarta volna hallani. Csakhogy nagyon jól tudta, hogy ez nem fog sokáig tartani. Szerette volna kiélvezni a helyzetet.
-Mesélj valamit magadról. - mondta hirtelen Hoseok mire Yoongi csak furán nézett rá.
-Mire vagy kíváncsi?
-Mindenre.
-Az eltart egy darabig.
-igen?
-Csúcs izgis életet élek.-mondta mire mind a ketten felnevettek, majd elmerültek egymás tekintetében.-Már megint kezded.
-Ugyan mit?
-Azt az izét a szemeddel.
-Erre gondolsz? - bandzsított be Hoseok.
-Oké a nagy nevetettő. Ezzel nem csinálnál karriert.
-Nem, poénos vagyok!
-Inkább röhejes.
-Tudom, hogy csípsz.
-Csak szeretnéd.-Mennünk kéne. - szólalt meg egy idő után Yoongi.
-Jól van. Gyerünk. - fogta meg Yoongi kezét és indultak el.~murawu~
2021.06.12
-Spoiler-
Egy mini romantika a faszságok előtt 💃🕺
Zene nincs. Ide nem kell 🥰
YOU ARE READING
ꜱᴛᴀʀꜱᴛʀᴜᴄᴋ /ꜱᴏᴘᴇ ᴠᴇʀ/
FanfictionJung Hoseoknak látszatra mindene meg van: Pénz, Hírnév ráadásul a filmszerződése is alakul. Viszont a Yoongival való találkozása rádöbbenti, hogy egy nagyon fontos dolgot kihagyott ezekből: Még sohasem volt önmaga. 𝖒𝖎𝖗𝖆𝖜𝖚 2021.03.20-2021.07.10