Gratulálok, Rávetted, Hogy Hazudjon Érted

128 12 1
                                    

-Min Yoongi. Csodaszép srác, csodaszép névvel.
-Ezt honnan szerezte?
-Mit gondolsz honnan Hoseok? A Dispatch rád állította az összes fotósát az elmúlt 2 nap során.
-Tudom de, óvatos voltam.
-Na pontosan ezaz amitől féltem,hogy megtörténhet veled. Mivel egyértelműen nem veszed komolyan ezt a filmet. Ki tudja talán tűl fiatal vagy!
-Nem uram. Tudom, hibáztam.
-Gyerünk. Taehyuk! Adj egy esélyt hogy jóvá tegye! - mondta Hoseok anyja.
-Jól van üsse kő. Nem bánom. Legyen. Akkor tedd ezt a storyt semmivé.
-Ezt, hogy tehetném?
-Hívd fel a Dispatch-t. Ajánlj exkluzív interjút. Elmondod, hogy nem ismered a srácot. Közlöd, hogy csak egy rajongó aki egész nap a nyomodban járt.
-Hazudnom kellene?
-Hoseok! A bulvár sajtóról beszélünk kölyök! Nem a legfelsőbb bíróságról! Mondj nekik bármit ami eszedbe jut! Különben elhiheted, hogy vagy ez a lány lesz köddé vagy a filmed. Világos? Viszlát.

Nem akarta ezt tenni. De meg kellett tennie. A szülei számítottak rá.

Így megtette. Interjút adott.

Mindeközben Yoongi, a kanapéjukon meredt maga elé.

-Ki kell öntened a szíved Yoongi!-mondta az apja.
-Mi történt veled Szöulban?-kérdezte az anyja.
-Semmi rossz. Esküszöm nektek. Nem beszélhetek róla. Légyszi bízzatok bennem.-majdnem elsírta magát amit a szülei észre is vettek ezért nem akarták tovább firtatni de hát Yoonginak vagy egy minden lében kanál nővére aki szó szerint majdnem beesett az ajtón.

-Jung Hoseok rólad beszél az egyik csotornán!! - kapcsolta be a tv-t még pont időben és végig nézték mindannyian.

Nem bírta tovább. Újból elfutott.

Eltelt 4 nap az interjú óta. A riporterek még mindig nem mentek el a házuk elől. Yoongi még csak suliba sem mehetett.

-Azért most már eltűnhetnének! - csörtetett be Eunwoo Yoongi szobájába.
-Azt hittem élvezed a szereplést.
-Igen de báli ruhát kell vennem és nem férek hozzá a kocsimhoz!
-Hoseok megmondta, hogy így lesz. Szólt, hogy kitör a káosz. A sztároknak talán el kell viselniük de nekem nem!

Yoonginak elege lett ebből az egészből. Azt hitte a riporterek egyszer csak megunnak itt dekkolni de nem. Úgy döntött, hogy a sarkára áll. Nagyon jól tudta, hogy ezek után mindenki szemében ennél jobban is egy senki lesz de nem érdekelte. Csak véget akart ennek vetni.

Szóval ajtót nyitott mire szó szerint lerohanták őt a kérdésekkel.

-Yoongi! Yoongi! Kérlek mondj valamit a Jung Hoseokkal töltött hétvégédről! Csak az igazat akarjuk!

-Nem az igazat akarják, hanem egy storyt! Fognak egy rendes, normális embert és valóság showt kreálnak belőle! Hírességgé változtatják, hogy aztán kikészítsék a nyilvánosság előtt! Hogy eltudják adni az újságokat és tv showkat?! Ez igazán beteges! És Jung Hoseok csak egy példa! Ő tehetséges és sikeres. Megkapott mindent amiről a legtöbb srác csak álmodik. De hála maguknak, le kell mondania az élet legjobb dolgairól. Szabadságról, magánélet, becsületesség. Úgyhogy gratulálok, hírességet teremtettek. De a lélekben az embert lerombolták. Épp ezért szégyelhetnék magukat.

-Yoongi csak még egy kérdés. Szerinted ki is Jung Hoseok valójában?

-Hogy ki ő? Fogalmam sincs. Jung Hoseok akiért annyian oda vannak esküszöm, hogy sosem találkoztam és nem is szeretnék.

-Várj. Nem azt mondtad, hogy azért bírod mert őszinte? - kérdezte Jin miután megnézték Hoseokkal az interjút.
-De.
-Hűha. Akkor gratulálok Hoseok. Sikerült. Rávetted, hogy hazudjon érted.
-De nem volt választásom!
-Oh. Ha te mondod. - kelt fel a székből Jin és indult el.
-Most meg hová mész?
-A legjobb barátomhoz, mert tuti nem az a srác aki itt ül.
-Haver most mi bajod van?
-"Nem volt más választásom!" Mostanában mindenre ezt a választ adod.
-Tényleg?
-Igen! A te életed. A te döntéseid. Mit szeretnél? - ment ki végleg a szobából Jin.

~mirawu~

2021.07.03

ꜱᴛᴀʀꜱᴛʀᴜᴄᴋ /ꜱᴏᴘᴇ ᴠᴇʀ/Where stories live. Discover now